VISITORS:

nedelja, 10. julij 2011

Vozniški izpit maaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!!!!!

No evo, pa ga mam! Hvala vsem, ker ste držali pesti zame!!!!!!

Najprej sem mislil, da sem pogrnil na celi črti. Že ko sem se vsedel v avto sem bil tolk nervozen, ko sem videl tist avtomatski menjalnik, da sem namesto v rikverc dal takoj v drive. Takoj me je opozoril, da je to ogromna napaka, pa sem rekel, da sem se zmotil, ker sem nervozen in takoj dal v rikverc. Rekel mi je, da če sem nervozen, lahko takoj zaključiva! ;-)) Pa sva se odpeljala iz parkirišča...

Rekli so mi, da so ponavadi 3 v avtu, ki delajo izpit in eden komisija. No jaz sem bil sam v avtu, ful dobr aaaaa!!!! No po 2 min vožnje sem se čisto sprostil in ves čas gledal v vzvratno ogledalo, kadarkoli sem moral zavirat. In po 10 min mi reče, da kar zapeljem nazaj proti avtošoli na parkirišče in da ni bilo v redu in da se vidiva ponovno! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, skor sem ga zalimu! Vprašal sem ga, "kaj pa točno ni bilo ok"?!?! Pa mi je odg. najprej začetek, ko sem dal v drive, namesto v rikverc, poleg tega pa nisem nikoli preveril situacije v vzvratnem ogledalu, kadarkoli me je pogledal. Halooooo čist sem ven padel...rekel sem mu, da sem ves čas gledal v ogledalo in da me ni videl! Priznal sem prvo napako, vse ostalo se mi je pa zdelo vredu!!!!!! Veliko ljudi me je že opozarjalo, da mečejo za brez veze, ker bi radi samo več denarja iztisnili iz tebe, zato sem bil še toliko bolj razburjen!!!!!

Čist obupan sem šel za njim v pisano, kjer mi je en drug tip izpolnjeval neke papirje, na katerih je z veliko rdečo pisalo FAILED (padel) in me vprašal, če sem razumel, kje sem naredil napake. Pa sem mu odvrnil, da sicer vem, kaj naj bi naredil narobe, ker mi je tipo povedal, ampak da se ne strinjam popolnoma z njim in da zahtevam drugo komisijo!!!!!! Čist sem bil out!!!! Pa me malo čudno pogleda in odgovori, "sej on je ja vredu fant" in mi izroči neke papirje v roko, ki jih niti nisem pogledal. In jaz še vedno svoje tumbam, kako nisem nobene napake naredu in da vozim že 11 let in bla bla bla, ko pride tip iz komisijo v pisarno in mi reče, naj že pogledam papir, ki ga držim v roki in se neham razburjat!!! Na papirju, ki sem ga držal v roki pa je pisalo PASSED (naredil)!!!!!! Yuhuhuhuhuhu, sem mislil, da se bom vdrl u zemljo!!!! Tolk mi je blo nerodno, ko sem jih tam ozmerjal in se razburjal, da sem se kar hitro pobral iz pisarne po izpit! In takole to izgleda sedaj v moji denarnici:



Lepo a ne?! ;-))))) Zdej vas pa lahko peljem po Dubaju, ko boste prišli na obisk, sam še avto rabim. Prispevke za avto že sedaj zbiram na moj TRR, tako da vsi tisti, ki imate preveč denarja, ste dobrodošli! ;-)))))))

V naslednjem blogu pa res več o dopustu v Parizu s starši, pa letu v Düsseldorf in Moskvo. Jutri popoldan pa letim v Doho, 45 min let, tko da bom hitr doma! Pa še zapit grem lahko izpit danes, ker imam jutri šele popoldan let! ;-)))

Lepo se imejte in oglaste se kej!

Ciaoooooooooooooooo
Andy

10 komentarjev:

  1. Uuuu... čestitke!!!
    Ej 22. julija letim Venice - Dubaj - Jakarta in 14. avgusta nazaj - ista trasa :) Se vidimo? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey,
    kdo pa je ta anonimni, ki leti iz Benetk preko Dubaja na Jakarto? Žal 22.7. letim v obratni smeri iz Dubaja v Nico, mogoče se pa vidimo 14.avgusta na povratnem letu, ker še nimam rosterja za avgust. Lets see...držim pesti!;-)) Andrej

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz ti čestitam! Kaj pa samo za 10 let? :) Pa sporočam da te doma redno beremo!
    Uživaj!!

    Vlasta

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke in srečno pot!! =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Wwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)))))))))

    Itak, da si naredu, pa hvala bogu, da se mu nisi pustu je*** in si mu povedu svoje ... grejo se tko k povsod ... ako prođe :)

    Svaka čast ... zdej pa v shopping po avtija in gasaaaaa

    ČESTITAM!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo, Andrej - malo z zamudo a cestitke tut od mene. Sam po pameti, da ne bos spet kak speeding note SMS dobu :-)

    Ja, tvoja zgodba je dokaz, da je treba ravno pravo mero diplomacije uporabit, pa tut če to pomeni nekoga ravno prav "napizdit" :-)

    Lp, Matjaž

    OdgovoriIzbriši
  7. hej andrej, spoznali smo se na letalu maldivi - sri lanka. saj ves, dva slovenca in obojestransko navdušenje. berem tvoj super blog, evo zdaj pa se ti še javljam! lp iz mrzle ljubljane, tudi jaz bi šla v južno afriko. lepo se imej in napiši še kaj zanimivega, pa čestitke za izpit:) lp Nataša

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala Matjaž! Zdej sam še izberem avto, pa gremo u pustinjo...Nissan Qashqai ali Honda CR-V? Kak namig? Za Kio so mi rekli,da mi je ne priporočajo. Kako se mate v Kompasu? Vse po starem? Uživaj pa še kaj se oglasi! Lp, Andrej

    OdgovoriIzbriši
  9. Heeeey Nataša,ja že kar nekaj časa je od takrat, ko smo se srečali na letu.Kako sta se mela na Šri Lanki? Jaz spet letim isto traso - Maldivi - Šri Lanka pojutrišnjem.Sta uživala?Kaj vama je blo najbolj všeč? Mi smo nastanjeni v hotelu blizu letališča, tako da nikamor ne moremo...;-( Bom šel pa enkrat za par dni sam raziskovat Šri Lanko, ko bom frej. Kaj priporočaš? Uživaj v mrrrrzli Sloveniji in pozdravi "slabšo" polovico! ;-) Andrej

    OdgovoriIzbriši
  10. Hej Andrej, evo uspio sam sve blogove procitati pa sam sad up to date. Moram ti priznati da citajuci tvoje blogove pomalo kao da sam tamo sa vama, full se uzivis :-)))
    Daj salji roster za august pa se mozda pogodi jer idem 18aug u Prague, Dunaj pa Budimpestu pa mozda se nadjemo u Pragu hehe...nisam skuzio jesi li vec bio na dopustu u Ljubljani ali tek trebas..javi se volio bih te vidjeti pa da cujem dogodovstine hehehe...imaj se dobro i happy landings!!

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej