VISITORS:

sobota, 15. december 2012

POZOR: Emirates Airlines zopet v Ljubljani!!!!!!!!!!!

Živjo vsem!

Evo, sem vam rekel, da bodo spet kmalu v Sloveniji...mamo tako dober sloves, da nas hočejo še več tukaj! Sedaj nas je Slovencev skupaj s piloti in kopiloti že 40!!!!!!! ;-)

No, če ste kdaj samo pomislili, da bi se nam pridružili, ste vabljeni v hotel Union in sicer 12.1.2013, ob 9h zjutraj, kjer boste izvedeli še več o našem življenju in delu v Dubaju.


Emirati od vas pričakujejo:
- Starost najmanj 21 let (ko se prijavljate).
- Doseg roke v višino do 212 cm (na prstih), kar omogoča doseg vse zasilne opreme na vseh tipih letal.
- Najmanj srednješolsko izobrazbo in odlične sposobnosti reševanja problemov.
- Tekoče znanje angleškega jezika (ustno in pisno), znanje drugega jezika pa bo smatrano kot prednost.
- Izpolnjevanje zdravstvenih zahtev za letalsko osebje.
- Pozitiven odnos in zagotavljanje odličnih storitev. Delo v timu in z ljudmi iz vseh kulturnih okolij.

S sabo prinesite življenjepis, potni list in celopostavne portrete. Za več informacij kliknite:
https://ekgrpapplications.emirates.com/careersonlineapps/CC_OPENDAYS/CabinCrewOpenDays.aspx?j=f&pub=/english

Če vas še kaj zanima, mi pišite!

Pa srečno vsem, ki boste imeli jajca! ;-)

Lp, Andrej

2 komentarja:

  1. Živjo Andy :)
    Nedolgo nazaj sem dobila nasvet za spremljanje tvojega bloga, saj si že kar nekaj časa želim delo pri Emiratih...torej, v januarju prihajajo v Ljubljano in jaz grem po svojo novo službo! :)
    Zato bi te rada vprašala za kak nasvet (tvojega bloga še nisem niti približno uspela prebrati vsega, zato nevem če si že kje pisal o tem)...zanima pa me vse :) kako se obleči za razgovor-prvi vtis, kakšne naj bodo fotografije (ker nekih poslovnih portretov nimam in predvidevam da bo najboljše če ga čimprej naredim?), kako narediti CV čimbolj privlačen, kaj izpostaviti in s čim jih pritegniti...itd itd...vesela bom kakršnega koli nasveta :)
    Hvala ti in lepe praznike! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ciao Urška,
    Kako si? Zanima me, kdo deli tako dobre nasvete hehehe? Ogromno sem napisal že na STA forumu, tako da si lahko moje odgovore prebereš na naslovu: http://www.sta-lj.com/forum/q/zapisi/2978085?stran=2
    Upam, da ti bodo prišli prav! Če te še kaj zanima, sem ti na voljo!
    Lepo se imej in vesele božične praznike ter nasmejano novo leto 2013 tebi in tvoji družini!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej