VISITORS:

petek, 6. avgust 2010

Dubai here I come...

No, pa sem u Dubaju...po doooolgih 3 mesecih čakanja, sem končno dočakal ta trenutek.

Najprej zahvala Maji in Kseniji, ker sta me tako lepo pospremili na odhodu...;-)) Pogrešal vaju bom! !!!!

Let je bil super. Najprej sem letel do Munchna, potem pa naprej z Emirati do Dubaja. Na avionu sem imel nalogo opazovati stewarde in izpolniti nekaj nalog v delovnem zvezku. Zvezek je opazila ena izmed stevardes in me takoj vprašala, če grem delat za Emirate. V istem trenutku je celo osebje vedelo zame in povabili so me zadaj v svoj prostor in mi ponudili alkohol, hrano,... Rekli so mi, da je sedaj zadnja priložnost za alko, saj ga potem ne bom smel konzumirati, ko bom delal...;-)
Vsi so bili fuuuuul prijazni in mi ponudili pomoč, če bi jo slučajno potreboval v času študija.

Ko sem se vsedel nazaj na svoj sedež in začel pregledovati ostalo dokumentacijo, sem opazil, da sem izgubil knjižico s cepljenji, čeprav sem bil 99% da sem jo vzel s seboj. Kar zakuhalo mi je v glavi...:-( Premetal sem celo ročno prtljago in bil že kar precej nervozen, ker je nisem našel. Pol ure kasneje sem slučajno pogledal pod sedež za menoj in glej to foro...knjižica je ležala točno pod sedežem mojega soseda za mano. Ne me spraševat, kako se je tam znašla...;-))) In spet sem bil dobre volje!!!! ;-) Ob pristanku je pilot povedal, da je zunaj 39 stopinj ob polnoči!! Haloooooooooooooooooooooooo, to ni normalno!!!!;-)))))
Po pristanku sem se moral oglasiti pri sprejemni službi Marhaba - to je njihova služba za pomoč ob prihodu. Peljali so me čez kontrolo, mi poštempljali potni list in vizo ter me odpeljali do Meet and Greet osebja. Tam so mi razložili par osnovnih informacij o apartmaju in kdaj moram biti v četrtek ready za transfer do glavnega štaba Emiratov (v nadaljevanju Headquarter). V sredo naslednji dan smo bili namreč prosti za počitek. Tam je bilo že kar nekaj takšnih, kot sem bil jaz in skupaj s poljakinjo Katy, ki stanuje v isti stavbi, sva se za taxistom odpravila na parkirišče. Komaj smo zbasali kufre od obeh v taxi (čeprav je bil skoraj limuzina) in se odpeljali do najine apartmajske hiše. Na vhodu sem kot zanalašč srečal stevarda, ki je bil na mojem letu do Dubaja - Libanonec Tufik. S poljakinjo naju je prijazno povabil na večerjo (ob 1h ponoči!!!!). Ko sem vstopil v svoj apartma, sem samo odložil svoje kufre in se odpravil k Libanoncu. Tam je bil še njegov prijatelj Ayman-Tunizijec, ki je prav tako stevard, Katy pa je prišla s svojo cimro Mario iz Grčije, ki je ravnotako prišla nekaj minut nazaj. Itaq sem vedel, da ne bo samo večerja. Ker ima licenco za alko, nam je ponudil welcome drink z vodko in smo imeli welcome vodka party do 5h zjutraj!!!!! ;-))))))))))))

Naslednje jutro me je zbudila Maria, ker sva se prejšnji večer res zelo ujela! ;-))) Šla sva pogledat bazen in fitnes...norooooooooooooooooooooo!!!! Sicer nismo v samem centru Dubaja, ampak imamo pa bazeeeeeen in fitnes.


To je moja dnevna soba (glede na fitnes v dnevni sem pričakoval cimra kot omaro, pa sem ga zaradi leta v Singapur in Avstralijo, ki je dolg 7 dni, šele včeraj v četrtek prvič videl in spoznal in je prav prijeten tip, iz Madžarske...majhen in buckast...verjetno bolj malo uporablja tale fitnes)


Z Mario sva uživala v jackuzziju na 45 stopinjah in se pogovarjala in pogovarjala. Oba sva zelo srečna, da sva med izbranci in da sva lahko tukaj. Zvečer sva se odpravila v nočni klub Zinc v center s taxijem (v eno smer stane 30 dirhamov, kar je cca. 6 EUR), vendar naju niso spustili notr, ker sem imel obute japanke...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-((( Pa sva se sprehodila po mestu in občudovala visoke stavbe v samem centru Dubaja (twin towers,...) Nato sva zavila v KFC, kjer sem si privoščil dva kosa piščanca, potem pa sva se s taxijem odpravila nazaj v Al Nahdo II, kakor se najin predel Dubaja imenuje. Živiva čisto ob meji z drugim emiratom Sharjah. Združeni Arabski Emirati so namreč sestavljeni iz sedmih emiratov: Dubaj, Sharjah, Abu Dabi, Ajman, Fujairah, Ras al-Khaimah in Umm al-Qaiwain.

Skratka, danes je bil še en prosti dan, jutri ob 6:30 zjutraj pa moramo biti spet pripravljeni za transfer do štaba, od koder bomo imeli informativni izlet po Dubaju (Burj al Arab, mošeja,...) nato pa imamo do 17h popoldan vladni zdravniški pregled za vizo. V nedeljo se pa začne zares. Začnemo s predavanji, ki bodo trajala približno 6 tednov. Prvi teden je bolj uvodni, potem pa tudi do 3 izpiti na teden....yuhuhuhuhuhu, komaj čakam na simulator in zasilno pristajanje... hehehe!

Končno živim svoje sanje....se beremo čez par dni!
Ciao!

Andy

8 komentarjev:

  1. Happy happy happy for you..... sem vedla da ti bo všečččč..... :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Itaq, da mi je noro... vedno sem si želel živeti v toplih krajih z bazenom, zdej pa mam 49 stopinj, hehehehehehehehehhe... Upam, da se imate vi tudi lušno v službi...;-) Pozdravi vse!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čist hudooooooooooo :))))) ... Mislim, da komentar ni potreben!!!!!

    Uživaj maxxxxxxxx ... pa se vidiva na Skype-u :)

    Žiujo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super res....
    uživaj maksimalno, pa se vidmo :)

    kissssssss

    OdgovoriIzbriši
  5. Andrej..pri nas te vsi pozdravljamo nazaj pa komi čakamo da napišeš kaj novega!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. "Naslednje jutro me je zbudila Maria, ker sva se prejšnji večer res zelo ujela! ;-))) "

    :o))))) I like...

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljen, bi se dalo dobiti tvoj kontak e-naslov. Imela bi nekaj vprašanj zate v zvezi s tvojim delom. Hvala, J

    OdgovoriIzbriši
  8. Živjo J.,
    pišeš mi lahko na slovenec.v.dubaju@gmail.com ali pa si pogledaš moje odgovore na STA forumu, kjer sem odgovoril že na zelo veliko vprašanj! Lp, Andrej

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej