VISITORS:

nedelja, 15. januar 2012

Emirati zopet v Sloveniji - tokrat kar DVAKRAT v Februarju!!!!! ;-)

Hej ho!!!!!
Evo me po 2 mesecih nazaj! A ste mislil, da sem se zgubu a ne hehehehe!!! Nisem se, le toliko se mi dogaja, da sproti ne morem dojemat! Hvala vsem za komentarje, ob nekaterih sem se prav nasmejal! ;-))
Vsem tistim, ki pa ne marate mojega bloga pa sporočam, da ima internet neskončno drugih strani in si lahko mojo stran tudi zablokirate, če se je ne morete drugače ogniti! ;-))))

Skratka, naj začnem z novostmi, ki se mi dogajajo v Dubaju! Prva in največja zame osebno je ta, da sem dobil napredovanje v business class yuhuhuhuhu!!!!! ;-)))) Dne 28.12. sem prejel email, da je moja prijava uspešna in da lahko v naslednjih 6 mesecih pričakujem trening za business class. Jap, za to potrebujemo čisto pravi enotedenski trening in zopet bom šel na kolidž za en teden! ;-)) Spet nazaj v šolo!

Sledilo je novo leto, ki smo ga s prijatelji preživeli kar na plaži v klubu Barasti s prečudovitim razgledom na ognjemet nad Atlantisom na palmi in nad Burj Al Arabom. Kako smo ga preživeli in kaj smo počeli, pa najbolj, da si ogledate kar v spodnjem videu:


No če ste podrobno poslušali moje oglašanje za Prvi program radia Slovenija ste slišali še eno novost, ki pa je še ne bi rad obešal na velik zvon, ker je še v izdelavi, ampak upam,da bo do začetka februarja nared za celo Slovenijo in takrat bi vas tudi prosil za pomoč pri reklami! ;-)))

Aja, skor sem pozabil, kak naslov sem dal! Ja ne boste verjel! Zgleda da je Emiratom tolk všeč Slovenija, da se v mesecu februarju kar DVAKRAT odpravljajo v našo deželico na sončni strani Alp. V Ljubljani v hotelu Union bodo 11.2. v Mariboru v hotelu Habakuk pa 15.2. Zdej pa res morte it pogledat, vsi tisti, ki se že dolgo časa obotavljate! ;-))) Na zadnjem intervjuju so jih menda sprejeli cca. 17, tako da nas bo sedaj vse skupaj že zelo blizu 30!!!! Še celo 2 kolega, ki ju poznam, se nam pridružita konec januarja oziroma v začetku februarja! Kr neki no, sploh ne bomo več exotika!!!!! ;-)))) Čist brez veze...;-)))))

Skratka upam, da ste lepo preživeli novo leto in vam vsem skupaj še enkrat zaželim srečno, zdravo in predvsem zaljubljeno 2012. Napišite mi, kako ste ga preživeli in kmalu se spet vidimo v Sloveniji! ;-)))

P.S: Še eno novost sem pozabil omenit - moj cimer Dejan se je odselil k svojemu prijatelju, jaz pa se bom tudi upam v naslednjem mesecu in sicer nedaleč stran od Razookija, kjer sedaj živim, le da bom imel tam čisto svojo kopalnico, pogled na morje in čisto nova zgradba je! Všeeeeeeč!!!! ;-)))) Držite pesti, da mi uspe!

Ajd papa!

Andrej

9 komentarjev:

  1. Bravo Andrejčič!

    No, lepo napreduješ, še vedno te je veselje brat, le da nam ga ne privoščiš več tako pogosto...

    Upam, da bo naslednje javljanje iz novega stanovanja. :o)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja KONČNO spet ena objava! sem se že resno spraševala kaj se s tabo dogaja. in absolutno ČESTITAM ZA NAPREDOVANJE ( a sem ti rekla da itak boš!?! )

    OdgovoriIzbriši
  3. končno neki novga! :) čestitke za napredovanje! :) nč nisi reku..ugalvnm,upam da ti rata dubit stanovanje.. ZA OBA! :) se vidmo 25.ga,pa pol 5.ga u dubaju..
    lp,tvoj bodoči cimer..hopefully! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. končno neki novga! :) čestitke za napredovanje! :) nč nisi reku..ugalvnm,upam da ti rata dubit stanovanje.. ZA OBA! :) se vidmo 25.ga,pa pol 5.ga u dubaju..
    lp,tvoj bodoči cimer..hopefully! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jeeeeeeeej čestitkeeee :D Napredovanje, lastna kopalnica...Tak se to dela ja!!!! :D:D:D
    Kaj zdej, kdaj kej prideš? Zdej smo v 1.štuku se ne boš rabu preveč po bajti sprehajat :D:D Sam ne rečt, da konc mesca, ko mene ni :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljen Andrej. Kam ti lahko pišem, ker bi te prosila za nekaj informacij glede razgovora, ki bo 11.2. v Lj?
    Zanima me, kako poteka prvi razgovor in kje naredim portret/poster cele moje podobe?

    Hvala ti iz srca za kakršnokoli informacijo.

    Lp, Tjaša

    OdgovoriIzbriši
  7. Andrej, kaj lahko napišeš tvoj e-mail naslov? Prosim!!!
    Hvala! Lp iz mrzle Slovenije.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pišite mi na slovenec.v.dubaju@gmail.com
    Držim pesti, da se kmalu vidimo v Dubaju! ;-)

    Sončen in vroč pozdrav iz Dubaja!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  9. Nemčk!!!!!

    A jaz prav vidim, da si se ti nazadnje oglasu 15.1., predtazadnje pa lansko leto?!?!?!

    Ne vem, ne vem, kaj ti tolk dogaja;)
    Kdaj prideš v Lj, a za tvoj RD?

    LP Saša

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej