VISITORS:

torek, 27. september 2011

Čudovit Copenhagen in prva bolniška...:-(

Čau,

Kot sem obljubil, vam pošiljam nekaj utrinkov iz prečudovitega Copenhagna. Ko smo prispeli, se je razjasnilo, tako da smo se eno uro po prihodu v hotel dogovorili v recepciji in skupaj odšli na raziskovanje mesta.

V zelo urejeni prestolnici Danske živi 1.211.000 prebivalcev in je največje mesto v Skandinaviji. Mesto imenujejo tudi "severni Pariz". Danska je kraljevina s kraljem in kraljico na čelu. Sprehodili smo se mimo zabaviščnega parka Tivoli, odprtega leta 1843 (trenutno poteka razstava Titanik in ravno pred nekaj dnevi sem bral na rtvslo.si, da so iz razstave ukradli verižico, ki jo je nosila ena izmed preživelih potnic Titanika) do peš cone, kjer se nahaja ogromno trgovin in restavracij prisljencev iz Srednjega vzhoda, Turčije in Azije, ki so v Kopenhagen prinesli hitro prehrano kot sta kebab in falafel. Na koncu dolge nakupovalne ulice Strøget smo prispeli do čudovitega trga Kongens nytorv, kar v prevodu pomeni Novi kraljev trg. Osnoval ga je Christian V. že leta 1670, katerega kip s konjem stoji sredi tega čudovitega trga.

Sprehod smo nadaljevali do tipičnega živahnega pristanišča Nyhavn z živopisanimi mestnimi hiškami, restavracijami in bari, ki stojijo ob kanalu. Nato smo nadaljevali pot mimo kipa kralja Christiana X proti palači Amalienborg, rezidenci kralja in kraljice, ki je stalno pod budnim očesom stražarjev, katerim se ne smeš približati na manj kot 2m. To nas je posebej opozoril, ko smo ga vprašali, če ga lahko slikamo! ;-)) Začelo se je oblačiti, ampak kljub temu smo se odločili, da nadaljujemo do parka, kjer stoji znamenita Mala morska deklica iz zelo znane pripovedke danskega pisatelja in pesnika Hansa Christiana Andersena o Mali morski deklici, ki jo napisal leta 1837.

V pravljici morska deklica reši življenje princa, ki je doživel brodolom, in se odloči za tvegano dejanje - osvojiti njegovo ljubezen. Da bi lahko postala človek, se mora odreči svojemu glasu in plavuti. Poleg tega lahko postane človek samo, če jo bo princ ljubil in če se le-ta ne poroči s kakšno drugo žensko, drugače bo umrla s strtim srcem in se spremenila v morsko peno. Mala morska deklica očara princa, ki se pa ne zaljubi vanjo. Princ se poroči s princeso sosednjega kraljestva in Mali morski deklici stre srce. Kljub temu, da bi lahko ostala človek tako, da bi ubila princa, se ne odloči za to dejanje in se raje vrže v valove. Njeno telo se spremeni v morsko peno, a njena duša postane duh, hčer zraka.

V trenutku ko smo prišli do nje, pa je začelo rositi. Poslikali smo se z njo in se po hitrem postopku pobrali nazaj, saj nas je čakala doooolga pot. Med ploho smo se skrili pod streho nekega bara v bližini Morske deklice, ko pa je prenehalo smo se vrnili nazaj proti hotelu. Kar zeblo nas je in očitno sem se tudi jaz prehladil. :-(

Ko smo prispeli v hotel smo si privoščili okusno večerjo in se dogovarjali, da bi si šli pogledat še nočno življenje, vedar ko sem vstopil v sobo in se vlegel na udobno toplo posteljo, me ne bi niti potres spravil iz nje!;-))) Sladko sem zadrnjohal do naslednjega jutra, ko sva se z avstralko Noeleen dobila v recepciji in odšla na kavico ter v lekarno, saj me je že dajal glavobol in suho grlo.

Poleg naravnih lepot in čudovite arhitekture, pa nismo mogli spregledati lepih domačinov, ki so se sprehali po mestu. Skoraj vsi imajo modre oči in so zeloooooo lepi! ;-)))) Če bi si radi ogledali ogromno lepih ljudi na enem mestu, definitivno priporočam obisk te čudovite danske prestolnice.

Po Kopenhagnu sem imel en dan prosto, nato pa je sledil let v Indijo (Delhi). Pri vzletu je bilo vse normalno, ko pa smo začeli pristajati v Delhi, se mi ušesa nikakor niso odprla. Začutil sem gromozanski pristik v glavi. Močno sem pihal v nos, da bi se mi odprla ušesa, v tistem pa mi je nekaj počilo v levem ušesu in mi začelo zelo čudno piskati, medtem ko sem pihal v nos. Izgubil sem ravnotežje in začelo se mi je vrteti. Če ne bi stal poleg sedeža, bi verjetno zletel po tleh. Vsedel sem se in počakal nekaj minut, da se mi je umirilo stanje v glavi, v ušesu pa mi je še vedno zelooo piskalo. Ustrašil sem se, da mi ni šel slučajno bobeček in gledal, če krvavim iz ušesa. Slišal sem namreč ogromno zgodb, ko so bolani šli letet in nato krvaveli iz ušes, morali na operacijo in 2 meseca niso leteli. Upal sem, da se to ni meni zgodilo. Čakal me je namreč še let nazaj proti Dubaju. Nikakor nisem hotel ostati v Indiji, halooooo!!!! Nazaj grede sem poskušal izenačevati pristisk, vendar piskanje v levem učesu kar ni in ni hotelo odnehati. Naslednji dan sem obiskal zdravniško sestro, ki mi je odsvetovala naslednji let v Cape Town (Južna Afrika), ki sem se ga že veselil. Predpisala mi je Panadol Cold&Flu, sprej za grlo in Olbas Oil za inhalirat, da se mi sčistijo sinusi. Tako sem klical bolniško (na telefonskem odzivniku samo pritisneš 2, te zveže z operaterjem, kateremu sporočiš, da si bolan in da ne moreš na let). Na urniku se je let v Cape Town spremenil v SK (sick=bolan), po tem letu pa sem imel itaq 2 dni prosto in 2 dni izpite za obnovitev licence.
Vsako leto moramo namreč pisati ponovno izpit iz Airbusa, Boeinga, Varnosti in Prve pomoči. Tako sem imel na bolniški dovolj časa, da sem se pripravil na izpite. Vse sem pisal 100%, razen prve pomoči, kjer sem zgrešil en odgovor in prejel 95%.
Po izpitih sem šel še enkrat do sestre, ki mi je pogledala v ušesa in ugotovila, da se mi je stanje tako izboljšalo, da lahko ponovno letim. Tako sem imel takoj po izpitih že leta v Genevo in Bahrain. V Genevi sem že bil, tako da sem se tokrat podal le na večerni sprehod po mestu, saj sem kar utrujen prispel in sem šel najprej malo odspat! ;-))

Včeraj pa smo prejeli urnik za oktober in moram rečt, da sem glede na to, da sem na koncu prioritetne lestvice, dobil neverjetno dober urnik:
1. let Munchen (24 ur layover)
2. let Mauricius (35 ur layover)
3. let Houston (48 ur layover)
4. let New York (26 ur layover)

NIČ TURAROUNDOV!!!!! Sej ne morem verjam't!!!!!;-))))))

Jutri bi pa moral v Pakistan (Karachi) in so mi ravnokar sporočili, da so me zaradi malo potnikov prestavili na drug let in grem jutri zjutraj v Avstralijoooooo!!!!!! Yuhuhuhu, kooooončno! In to Perth, kjer sploh še nisem bil. Poleg tega pa ne bom samo 24 ur tam, temveč kar 54 ur (2 noči), ker se bom vračal z večjim letalom in potrebujejo več osebja. Tako bom tja letel z eno ekipo, nazaj pa z drugo! Res mam krompir!!! ;-)))))) Komaj čakam! A je bil kdo že v Perthu? Kak namig, kaj si pogledat?
Skratka spodaj vam prilagam še nekaj fotk iz Kopenhagna, jutri pa via Australiaaaaaaa!!!

Uživajte! Se tipkamo! :-*
Andy

Pred hotelom: gremo na raziskovanje!
Noeleen z varnostnikoma Tivolija

Super ekipa
imajo tudi turistične avtobuse za ogled

ali pa greš lahko na ogled s kolesom
vhod v zabavišči park Tivoli

Na trgu pred nakupovalno ulico
Pred mestno hišo Radhuset


Laaačen-znameniti hot dog
nakupovalna ulica Strøget




pred čudovitim vodnjakom
ogromno lepih ljudi na ulici

Danski LEGO obstaja že od 1934!!!!
Ko ne bom stevard,bom pekel palačinke

Najvišji človek na svetu
trg Kongens nytorv s kipom Christina V




živahno pristanišče Nyhavn
...kot v pravljici....

Dream team...
budale pred kraljevo palačo Amalienborg

pod budnim očesom stražarjev
Mala Morska deklica

Kip kralja Christiana X na naši poti
ker je bla sama, smo ji delal družbo

A sem vsaj mal podoben lepim Dancem
Tivoli z razstavo Titanic

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej