VISITORS:

torek, 18. oktober 2011

Sanjski Mauricius...drugič!!!!!!!!!!!!

Hello!
zdej se pa oglašam kar iz Slovenije hehehehe!!!;-))) Lepo je blo videt vse tiste, s katerimi sem se uspel videt v teh nekaj dneh, z ostalimi se pa vidim v veselem decembru, ko pridem na kuhanca! :-)))
Spraševali ste me, kako sem se imel na Mauriciusu? Sanjskoooooooooooooo!!!! Imel sem 35 urni layover kar je pomenilo, da smo imeli en dan in pol za raziskovanje otoka! Let je bil ob 3h zjutraj, tako da nisem nič spal pred letom. Šel sem celo na tenis ob 21h, da se bom ja zmatral in sladko zaspal vsaj za 2 uri, vendar nisem mogel. Dosegel sem ravno nasproten učinek s tenisom in bil buden vse do leta! Let je bil dolg 6 ur in po 4 urah se mi je že pošteno začelo spati...komaj sem zdržal do pristanka. Po prihodu v hotel, ki se nahaja sredi otoka, sem se samo zavalil v posteljo in spal do 18h, nato pa sem se s pilotom, kopilotom in 3 stevardi odpravil s hotelskim busom do glavnega mesta Mauriciusa - Port Louis, kjer smo si privoščili okusno večerjo in se prijetno utrujeni in siti okoli 23h odpeljali nazaj v hotel. Spal sem kot dojenček! ;-))))

Že ob prihodu v hotel sem se z Adamom (USA), Chrisom (Kitajska) in Karen (Malta) dogovoril, da bomo naslednje jutro najeli avto in se popeljali po otoku, saj sem prejšnji Mauricius odšel na katamaran, sedaj pa sem hotel raziskati še kopno in plaže o katerih vsi govorijo v superlativih! ;-))) To je bila dogodivščina. Na Mauriciusu namreč vozijo po levi strani, poleg tega pa sem vozil avto z ročnim menjalnikom. Z desnico sem stalno butal v vrata, ko sem hotel prestavljati in namesto žmigavcev sem stalno vkljapljal brisalce!!!!! ;-))))))) Smeha, da te kap!!!! ;-)))))

Najprej smo se popeljali do skrajne severne točke otoka - Cap Malheureux (ne me spraševat, kako se to prebere ;-)))!!!!), ki slovi po prikupni mali cerkvici z rdečo streho, ki jo najdete na vseh fotografijah, ki predstavljajo ta rajski otok sredi Indijskega ocena. Od tod je čudovit razgled na otočke, ki se nahajajo okoli Mauriciusa.

Po foto-shootingu smo se peljali mimo kraja Grand Baie (Grand Bay), ki je znan predvsem po restavracijah, barih in nočnem življenju. Tu se je odvijala tudi britanska invazija na Ile France (kot so ga poimenovali Francozi) leta 1810. Francozi so priznali poraz pod pogojem, da naseljencem ostaneta zemlja, premoženje in francoski jezik. Ime otoka so Angleži preimenovali v današnje ime. Pod britansko oblastjo je bil vse do leta 1968, ko je postal samostojen. V skupnosti Commonwealth je ostal do leta 1992. Administrativno pa je razdeljen na 9 pokrajin. Ekonomija je v veliki meri odvisna od pridelave sladkorja, tekstilne industrije in turizma ter je tesno povezana s Francijo. Razvijajo se tudi druga področja gospodarstva. Sladkorni trs pokriva kar 90% vseh kmetijskih površin.

Odpeljali smo se do javne plaže Mon Choisy, ki je bila sanjskaaaaaaaaaaa!!! Bela peščena dolga plaža, niti ne tako obljudena, skratka primerno mesto za 2 urni postanek in uživanje na plaži! Privoščili smo si kokosovo vodo iz čisto svežega kokosa, ki so jih prodajali kar direktno iz tovornjaka za plažo. Poleg kokosa so nekateri prodajali čisto svež ananas, pa ogroooomne olive, razne cunje za na plažo, brisače,... Seveda se Andrej ni nič namazal in se rahlo opečen znašel v Sloveniji! ;-)))))

Skratka po 2 urnem sončenju in uživanju na plaži smo se odpeljali nazaj do Grand Baya, kjer smo si privoščili okusno morsko kosilo, se sprehodili do čudovetega templja, ki se nahaja v središču mesta ter se počasi odpravili proti hotelu, saj nas je čakala 1,5 urna vožnja nazaj. Wake up call je bil ob 19h, tako da smo se lahko še malo spočili pred 6 urnim letom nazaj v Dubaj, kjer smo pristali ob 4:30. Ob 8:30 pa sem imel že let proti Munchnu. Dobro da sem pred odhodom nazaj na letališče preveril stanje na Adrii!!!! Ugotovil sem namreč, da je Adria iz Munchna proti Ljubljani totalno zasedena, tako da sem moral tik pred zdajci spremeniti let in leteti na Frankfurt. Tukaj pa so se začele težave, saj sem imel za Adrio karto iz Munchna, jaz pa sem letel na Frankfurt. Po dooooolgem pregovarjanju so mi končno sprejeli letalsko karto in me 20 min pred letom spustili na letalo! Ufffff, sem se kar prešvical! Ampak glavno da je uspelo. Jutri pa letim nazaj v Dubaj. Prvič gresta z menoj tudi starša, ki bosta z mano v Dubaju preživela kar 3 tedne. Vmes imam sicer dva leta, vendar bomo kljub temu lahko zelo veliko skupaj, saj imam v začetku novembra dopust. Spodaj vam pošilajm še nekaj utrinkov iz Mauricusa in vam želim čim toplejšo jesen (men je to že zima tuki)  in se vidimo veselega decembra!

Ciao!
Andrej

Skrajna severna točka-Cap Malheureux
Pogled iz Cap Malheureuxa na otočke

Idilični Cap Malheureux
Sanjska plaža Mon Choisy

Foto shooting na Mon Choisy
S Karen in Chrisom

Voda je bla mrrrrrzla...
...ampak mi smo se mel lušno!!! :-))

Mmmm svež kokos!!!!
Čudovit tempelj sredi mesta

Tempelj v mestu Grand Bay
Okusno kosilo pred povratkom


5 komentarjev:

  1. sanjsko... lepe slikce!
    Zala

    OdgovoriIzbriši
  2. hej hej Andrej!! mal sem pregledal tvoj blog..fino ti to..navdušen nad tem kar vidm in berem :) povej mi kam te lahko kontaktiram,kak email, FB, G+? mam ene par vprašanj zate! :)
    drgač pa sam hari še naprej tkole! :) suerte!
    tamau Pšagov..od Tine pa to :)
    lp,Tilen

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj Tilen,
    lepo da si se oglasil!A je Tina sploh še živa?!;-))Lahko mi pišeš na andrej.nemcek@gmail.com
    Oglasi se in lepo pozdravi Tinchy!
    Ciao!

    OdgovoriIzbriši
  4. je je :D živa in zdrava, činčin! :) no dobiš mail v kratkem :) hvala! bom predal pozdrave! Tilen

    OdgovoriIzbriši
  5. hej hej..sem ti poslal mail nekaj dni nazaj,ni še odgovora..zanima me samo,če si ga dobil..odgovori pa ko bo čas,ni problema..sam da vem da ni šel slučajno v spam al pa kaj takega :)
    uživaj,Tilen

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej