VISITORS:

četrtek, 24. november 2011

Kako živijo ženske v Dubaju?

Ciao!
Veliko ljudi me je že vprašalo, kako ženske živijo v Dubaju. Nekateri si zmotno predstavljajo, da so ženske tu zatirane, stalno morajo zakrivati svoje lase z abajo, vendar je resnica ta, da to počnejo iz spoštovanja do moža in lastne kulture. Poleg tega živijo zelo ležerno, imajo pomočnice in kuharje iz Filipinov in Indije, skrbijo za vodenje hiše, otroke in seveda za zapravljanje moževega denarja v enem izmed številnih shopping centrov v Dubaju. Tradicionalno družina živi zelo skupaj (praktično čez cesto), tako da velikokrat družina dobi obroke od svoje tašče, ki ima svojega kuharja, ki skrbi za celotno družino.

Celo svetovno znana voditeljica talk showov Oprah je posnela krajši dokumenarni film o tem, kako ženske (med njimi tudi 23-letna lastnica Ferrarija, ki je edina muslimanka z licenco Formule 1 in edina ženska v dirkalnem moštvu Združenih Arabskih Emiratov) živijo v Dubaju...uživajte ob ogledu! ;-)

2 komentarja:

  1. Hej:) kak sem vesela, ko sem odkrila tvoj blog! celega prebrala,suppper se maš...jaz čakam na klic iz dubaja,upam da bo pozitiveen! :) uživaj na toplem! Lp,Katja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey Katja,
    hahahaha me veseli da si našla moj blog. Sej sodeč po naraščajočem obisku, kar nekaj ljudi najde tale moj blog. Očitno ratuje vedno bolj popularen, jaz pa vedno bolj len za pisanje.
    Kje si pa bila na avdiciji? V Ljubljani? Držim pesti in javi, kdaj prideš Dubaj! ;-)
    Uživaj in sončen pozdrav iz Dubaja!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej