VISITORS:

petek, 18. januar 2013

Oblačni Mauricius

Čau družba,

evo spet se malo oglašam po 2 tednih! Takoj po novem letu sem sicer malce zbolel, ampak nisem bil na bolniški. Ko sem bil frej sem se cajtal doma, na letih pa sem pil čajčka in med! ;-) Tako sem se pocajtal, sedaj pa je Yuka nekaj staknila... predvčerajšnjim bi morala na Mauricius in se je tako slabo počutila med vkrcavanjem potnikov, da je šla do Purserja in mu povedala, da se ne počuti dobro. Ponjo so poslali avtobus in domov. Seveda je za to dobila absent (odsotna) na urniku in verjetno bo sledil tudi warning letter za 6 mesecev, kar pomeni, da v tem obdobju ne moreš napredovati.

Jaz sem bil kar priden v 2012, saj nisem bil nikoli bolan in tudi odsoten še nisem bil v svoji karieri pri Emiratih! Ampak se nikoli ne ve, kdaj bom kakšen ID pozabil doma ali pa kakšnega od dokumentov hehehe! Upam, da ne pred napredovanjem v SFS-a, ker se potem 6 mesecev ne morem prijavit za napredovanje!! ;-)))

Skratka pred 4 dnevi sem imel tudi jaz Mauricius. Vendar je sedaj deževno obdobje zaradi ciklona, ki se nahaja v bližini Mauriciusa, tako da je bilo vreme bolj en šit! Kljub temu se nas je kar 8 (!!!) takoj po prihodu v hotel zbralo v recepciji in najeli smo mini kombi in voznika za cel dan za cca. 80 EUR in se iz glavnega mesta Port Luis (kjer se nahaja naš hotel) odpravili proti jugu otoka. Na poti smo se ustavili najprej pri ugaslem vulkanskem kraterju Trou aux Cerfs, ki leži v samem središču otoka na 605m nadmorske višine. V širino meri 300 m , globok pa je 80 metrov. Ta vulkan naj bi bil tudi razlog na nastanek Mauriciusa. Po mnenju strokovnjakov naj bi "speči" vulkan lahko postal zopet aktiven kadarkoli v naslednjih 1000 letih. No mi nismo imeli te "sreče", da bi se začelo kaj kaditi iz njega, saj je ob našem obisku začelo rositi, tako da nisem naredil niti ene fotografije! :-(

Nato smo se peljali na sam jug otoka, kjer smo obiskali slapove Rochester. Na poti proti slapovem smo se peljali mimo čudovitih plantaž sladkornega trsa in tudi vreme se je počasi začelo izboljševati! Sladkorni trs namreč predstavlja največji delež izvoza na otoku. Slapovi so visoki cca. 10 m in imeli smo to priložnost, da smo lahko občudovali skok domačina iz samega vrha slapov.

neskončni nasadi sladkornega trsa
slapovi Rochester

no jst ne bi skoču dol hehehe












Po slapovih nas je naš šofer peljal do mesta Gris Gris s čudovitim razgledom na peščeno plažo. Imeli smo krajši postanek za fotografiranje, saj smo bili namenjeni na jugovzhodni del otoka, ki se imenuje Blue Bay.

Gris gris
Z indijko Shvetha in italijanom Luco

Komaj smo čakali da se damo nekam na lepo plažo, vendar smo bili vsi neprijetno presenečeni, ko smo se po skoraj uri vožnje ustavili na javni plaži Blue Bay-a. Plaža je bila polna indijcev, mi pa smo pričakovali dolgo peščeno plažo, na kateri bi sami uživali in se predajali sončnim žarkom, ki so začeli kukati izza oblakov! Grrrrrrr vsi jezni smo se odločili, da tukaj pa ne bomo in se odpeljali po vzhodni strani otoka na sever in iskali kakšno lepo plažo. Na žalost jo nismo našli in se okoli 19h vrnili v hotel. Jaz sem bil taka koma, da sem celo pot prespal, saj smo imeli let ob 3h zjutraj in od takrat nisem zatisnil oči.

Ko smo prispeli v hotel sem se samo zavalil v posteljo in se nisem premaknil do 6h zjutraj naslednji dan. Odpravil sem se na zajtrk in kasneje še v mesto na kosilo ter na lokalno tržnico, kjer sem si kupil čisto pravi sveži mango, banane in mandarine. Pogrešam sadje z okusom po sadju, saj je v Dubaju vse tako špricano, da včasih sploh ne veš, katero sadje ješ! ;-)))

pogled iz moje sobe
pogled na hotel iz morja

Vreme je bilo bistveno boljše kod dan prej. Sonce se je že konkretno začelo kazati med oblaki in med obiskom mesta, me je kar zapeklo v faco! ;-)) Ob 16h smo se odpravili proti letališču in nazaj v Dubaj!

Danes ponoči sem letel v Oman (Muscat), jutri popoldan letim v Kuwait, nato sem 2 dni off in težko pričakovani let v Zambijo/Zimbabve. To je tudi edina destinacija, od koder mi ni uspelo prinesti magneta za na hladilnik, tako da upam, da bom imel tokrat več sreče hehehe! Nato pa priletim spet malo domov na dopust. Slišal sem, da je zapadlo nekaj snega, tako da sem si po dolgem času spet zaželel na smuči. Če bi se mi kdo rad pridružil, ste seveda dobrodošli. Razmišljal sem, da bi se odpravil za kak dan na Vogel, Krvavec, Roglo, ... Kakšen namig kam in kateri dan v tednu?

To bi bilo zaenkrat to! Upam, da nisem bil predolg! Lepo se imejte in oglaste se kaj!

Papa
Andrej

21 komentarjev:

  1. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey Andrej
    Sicer se ne poznava,slučajno je bla na našem BMW forumu "reklama" za tvoj blog in moram rečt, da sem prav užival v branju tvojih postov.
    Mi je rekla moja, če sem obseden al zakaj se ne premaknem izpred ekrana, hehe. Kar tako naprej, sam mal več piši:). Srečno!

    lp, Roberto

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi Roberto,
    ja sej ne morem verjet hehehe! Kakšnem BMW forumu? Kdo pa dela reklamo zame?!?!? Ta blog je bil mišljen za moje najbližje frende in sorodnike,da vejo kaj se z mano dogaja v Dubaju hehehe! No lepo da ti je blog všeč, sam da ne bom pol jst kej kriv za družinske prepire! ;-)))
    Bom pisal bolj redno obljubim!
    Lep pozdrav tokrat iz rodnih Domžal!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej Andrej, najlepša hvala, ker si tako vztrajen pri svojem pisanju! Sploh pa hvala, ker pišeš že od svojega začetka in vse do sedaj, tako kot je. Včasih se zdi, da je težje včasih lažje vsekakor pa zveni kot sanjska služba. No tole pišem, ker že kako leto in pol, če ne dve, berem tvoj blog in sem si samo želela, da bom lahko izpolnila vse pogoje, ki jih EK zahteva, za prijavo. Prijavila sem se, ker sem si rekla, pa saj je Andrej tudi šel samo poskusit, pa evo ga! In danes sem dobila "GC" in najvrjetneje konec aprila pridem v Dubaj. Skratka hvala, ker si mi predstavil to službo!

      Lep pozbrav iz mrzle Slovenije,

      Kristina :)

      Izbriši
  4. BRAVOOOOOOO Kristina!!!!!!!! Cestitke!!!!!!!!
    Kje si pa zvedla za moj blog hehehehe! Svaka cast! Me veseli, da sem ti lahko pomagal pri odlocitvi in z nasveti za open day!
    Ful sem vesel zate in upam da se oglasis, ko prides v Dubaj!
    Lp iz mrzlih Domzal! :-)))))
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej, za blog sem zvedla na STA-lj forumu(Tema o Emiratih).
    Zdaj samo upamo, da bomo dovolj zdravi, potem te moram pa itak častit ko pridem v Dubaj! :)
    Hah vidim, da si šel malo domov.
    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  6. ciao,

    planiram izlet v dubai, pa ne jem mesa, a se da dobit tofu v dubaju ?

    lp :)

    super, da obstajaš in tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ciao Anonimni,
    kdaj prihajaš v Dubaj???? Obvezno se javi, da ti razkažem Dubaj!:-)
    Glede na to, da imamo po vsem Dubaju verigo francoskega trgovskega velikana Carrefour, ne dvomim, da bi med njihovo bogato ponudbo našel-a tudi tofu!;-))))
    Se vidimo!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  8. Andrej živjo,

    ker imam namen iti v marcu na Open Day na Rijeko, imam nekaj vprašanj zate, zato bi te lepoooo prosila, če mi lahko daš kakšen tvoj mail, kjer te lahko kontaktiram. Na veliko vprašanj sem že dobila odgovore z STA foruma, ampak jih imam še kar nekaj na zalogi, hehe :)

    Vnaprej hvala in zimski pozdrav iz Ljubljane,
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  9. Tina živjo,
    pišeš mi lahko na slovenec.v.dubaju@gmail.com. Odgovoril ti bom takoj, ko bom utegnil!
    Lep pozdrav iz vročega Dubaja!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  10. Hey Andrej,
    Še živ? Dej mal "updejti" stanje; že čakam k pes na kost,hehe.
    lp, Roberto

    OdgovoriIzbriši
  11. Super blog, zanimivo branje ker bom za prvi maj v Dubaiju na oddihu:)
    Lp z dezevne Primorske:) Miha

    OdgovoriIzbriši
  12. Hello Robert in Miha
    bom updejtu blog, takoj ko pridem iz Dusseldorfa! Obljubim...sem bil kar zaseden zadnje čase...Miha ti se pa oglas kej ko prideš, da ti razkažem Dubaj in povem, kaj se splača pogledat! A prideš sam, s familijo, frendi,...?
    Se vidmo!
    Lp, Andrej

    OdgovoriIzbriši
  13. wow ravnokar odkrila tvoj blog. super! daj napisi se kaj, da izvemo vec tvojih dogodivscin :)
    se vidi da uzivas v svojem poklicu, tako da te je res lepo brat in se slisi kot prava sanjska sluzba.
    be good ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hej hej,
    kdo pa si ti anonimka? Kje si pa zvedla zame? ;-)))
    Bom še kej napisal, obljubim, sam da si vzamem mal časa in se vsedem za računalnik!
    Tudi ti be good in pokomentiraj še kaj!;-)
    Vroč pozdrav iz Dubaja!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi Andrej,
    sicer se ne poznava sem pa slučajno zasledil tvoj blog in sem ful navdušen nad tvojim pisanjem, tako da kar ne morem nehati brati :)) Upam da kmalu diplomiram in se tudi jaz prijavim na "Open Day", saj so se mi ob branju sanje o sanjskem poklicu samo še dodatno okrepile:))
    Upam da boš še naprej pisal zanimive "članke" ki so vredni pohval !! :))
    Have a nice flight ;))
    Lp, Ervin

    OdgovoriIzbriši
  16. Hello Ervin,
    ja kje si me pa najdu?!? ;-)))Hvala za pohvale, se bom potrudu, da bom malo bolj redno pisal...če se pa tolk dogaja, da se še za pol ure nimam časa vsest in napisat kaj novega!
    Ti pa kar hitro diplomiraj, da se nam boš lahko pridružil. Saj nas je vedno več...mislim da že okoli 35!!! ;-))
    Have a great day!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  17. Hejj,
    ja slučajno sem te najdu med brskanjem na internetu :)), Drgač pa vrjamem da na polno dogaja je razvidno iz bloga :D. Zato bo treba že kr mal prej pridt na kšn dopust v Dubai :)) A že toliko vas je, res super podatek! Upam da nas v prihodnje pride še več!! ;))
    Lp Ervin :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Andrej
    Zdaj pa že čist predolgo odlašaš z novimi dogodivščinami :)
    Prosim, piši spet (redno!!), ker nič ni bolj fajn kot vsakih toliko časa odpret tvoj blog in vsaj v mislih odpotovat s teboj.
    Prebrala sem vse.
    Super si. :)Neverjetno se mi dopade tvoja pozitivna , optimistična narava, prijaznost in pripravljenost pomagati. Ostani tak!
    T,Mb
    Ps.Ne poznava se:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Sicer malo pozno ampak vseeno:)
    Dol pridemo z družino v okviru agencije za prvi maj, in ali imaš kakšne nasvete kaj moramo dol paziti? temperature so verjetno 30stopinj+ kajne?:)

    lp Miha:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Hey Miha,
    Super da pridete malo na obisk! Jaz bom sicer takrat v Sloveniji, tako da vas ne morem peljati naokoli.:-( Taksiji so kar poceni...če imate majhne otroke še posebej priporočam vodna parka Wild Wadi pri Burj Al Arabu ali pa Aquaventure pri hotelu Atlantis na palmi.
    Obvezno morate na najvišjo stavbo Burj Khalifa,ampak prej rezervirajte timing na netu, ker drugače je pasje drago! Temperature se že gibljejo okoli 36 stopinj, tako da kake dolge rokave kar doma pustite, razen če ne mislite it smučat v Ski Dubai, ki se nahaja v Mall of Emirates. Želim vam nepozaben dopust in sporoči, kako ste se imeli! Če pa te še kaj zanima, mi sporoči!
    Lp, Andrej

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej