VISITORS:

torek, 19. april 2011

Foto zgodba iz Mauriciusa

Helloooooooo!!!!

Evo me iz Mauriciusa! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nazaj bi šeeeeeeeel!!!! Ko bom 5 dni off grem definitivno spet na Mauricius, sam če bodo sedeži frej na letalu! ;-)))) Suuuuuper smo se imel, ekipa je bila fenomenalna in užival smo 100/uro!
Na Mauricius smo po 6 urnem letu prileteli ob 9.uri zjutraj. Sledila je avtobusna vožnja proti našemu hotelu, ki se nahaja v kraju Ebene...sredi otoka! :-((( Menda smo imeli pred časom hotel direktno ob morju ob čudoviti pešečni plaži, vendar so ga zaradi pritožb stevardes in stevardov zamenjali in končali smo v hotelu sredi otoka. Hotel sicer ni napačen, vendar je lokacija za nas, ki bi radi uživali na plaži zelo slaba, saj se moramo z avobusom oz. taxijem 30 min peljati do plaže.

Že na letu smo se pogovarjali s sodelavci, kaj bi radi počeli na Mavriciusu in skoraj vsi smo bili mnenja, da bi radi šli na katamaran! Aaaaaaaa jaaaaa to mi deli. Na čelu posadke smo imeli PILOTKO!!!!! Menda edino žensko med piloti pri Emiratih, zaenkrat! Wooooooow, noro! In ujel se se z njo u trenutku, ko sva se spoznala, tko da verjetno ni treba dolgo ugibat od kod je! BRAZIL seveda, hehehehehehehe!!!! Tudi pilotka Kalina si je zelo želela na katamaran, prav tako pa tudi kopilot argentinec Gonzalo. Po prihodu v hotel okoli 11h smo se dogovorili z managerko hotela, da nam organizira popoldanski katamaran z večerjo ob sončnem zahodu - samo za nas!!! ;-)) Vreme je bilo IDEALNO!!! Do 15h smo imeli čas za počitek, potem pa se nas je 9 od 17 spravilo na avtobus in proti obali. Ker sem naložil kar nekaj fotografij, naj le-te govorijo same zase...upam, da vam bodo všeč! ;-) Dogodivščina se je nadaljevala nekako takole...

komaj smo čakali na katamaran
čudovita pokrajina med vožnjo

prihod na obalo in vkrcanje
ta dan so imeli ravno tekmo v ribolovu

s čolničkom proti katamaranu
čudovit pogled na katamaran

kapetan nas že čaka...
takoj po pijačo in na mrežo uživat...


s pilotko Kalino & Adrianom
kolk je men težko...;-)))))
seveda smo imeli tudi glasbo
in go-go plesalke ;-)))))

vmes se je vrinil še go-go plesalec ;-))
z SFS-ko Meeno iz Malezije

še kozarček pred skokom za pogum
dobr,da me je pilotka porila v vodo ;-))

WE ARE THE CHAMPIONS....
sledil je še en skok na bombico

pa še en kozarček za okrevanje...
in še zadnji skok v toploooo morje

romantični sončni zahod...mmmmm
kao pomagamo skiperju

s Kalino sva se res noro ujela
ena najboljših fotk ob sončnem zahodu


z romunko Anco sva še mal zaplesala...
...in z ostalimi uživala v sončnem zahodu

nepozabna ekipa
Kalina na Titanicu ;-)))

še 1 kozarček pred spanjem s Sherifom
s kopilotom in Sherifom - trio adijo

naslednji dan pa z Marijo v Port Louis
glavno mesto Mauriciusa

Waterfront z ogromno restavracijami
tržnica - srce mesta

našla sva tržnico s sadjem&zelenjavo
in se utrujena vrnila v hotel

po letu sem imel še ful energije
pa smo se še mal slikal
celotna ekipa v busu od letala proti sedežu
pilotka Kalina in kopilot Gonzalo
No takole je nekako izgledal moj Mauricius! Lahko rečem, da je bil eden boljših layoverjev poleg Cape Towna seveda! ;-))) S pilotko sva se celo dogovorila, da greva kdaj na večerjo skupaj, ker sva se samo pri zajtrku zaklepetala več kot 2 uri!!! Jah to je pa tko, če srečam koga iz Brazilije...;-)))) V Dubaju smo pristali danes zjutraj ob 4:20, ob 6:20 pa je pristala v Dubaju moja draga prijateljica Mojcaaaaaaa, ki me je prišla obiskat za kar 14 dni!!! Yuhuhuhuhu!!! Seveda sem šel domov samo pod tuš in nazaj na letališče po njo... nisva še nič spala, jaz še od leta ne! Prejle sva bila na bazeni, kjer sva sicer oba zašlafala za kako uro... Ona je sedaj še vedno na bazenu in uživa na sončku, jaz pa ne morem zaspat (kot ponavadi, ko se uležem v posteljo) in sem vam napisal tole kratko foto zgodbo iz Mauriciusa.
Sedaj sem 3 dni frej, potem pa New York!!!!!!!!!!! Mojčiko bom pustil 2 dni samo, da se bo mal spočila od mene, potem pa spet akcija. Upam, da bo v New Yorku vsaj podobna ekipa, kot je bila na Mauriciusu, saj je zeloooo odvisno od sodelavcev, kako se imaš na layoverju! Upam, na najboljše!
Uživajte max tudi v v Sloveniji...menda že sonček kar pošteno sveti in pomlad se prebuja, zato kar ven na sprehode in uživat v naravo! Ne veste, kolk ste lahko srečni, ker imate tako leto naravo okoli sebe! Jaz imam puščavo! ;-))))
Lepo se imejte, pa kej pokomentirajte, če berete ta blog...tako bom vsaj vedel, da ga kdo bere!

Pa pa :-*
Andrej


4 komentarji:

  1. Naj me koklja brcne, če ne pridem tudi jaz k tebi za en teden! :o)))

    Lepa družbica. Izgleda, kot da ste se zelo zabavali!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolk sem ti folš - to je bila moja in od Igorja naslednja destinacij kamor bi šla na dopust - po Kubi, vendar pa so prišli otroci in .... žal preložili za nekaj let. No, vemo pa na koga se lahko kasneje obrnemo po podrobne informacije.
    Kakšno je bilo sedaj vreme - tempe. zraka in voda, vlaga? Pa je to zares tako zelen otok?

    Uživaj še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja, pozabila sem se podpisat

    Vlasta

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej Andrej,
    Bas me zanima kad letis kot putnik (si bio u Sloveniji) kako te posada na letu pazi...te stave u Business ali sjedis u economy? Bas me zanima kako taj let izlgeda...

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej