VISITORS:

sreda, 13. april 2011

Iz Műnchna direkt na Šmarno goro...;-))))


Ž.I.V.I.J.O!

No evo pa sem koooončno v Ameriki, natančneje v Texasu, v mestu Houston. Po 16 urah leta na katerem smo imeli celo 5 ur pavze za spanje je končno napočil trenutek, da stopim še na ozemlje Severne Amerike!!!

Če nadaljujem zgodbo tam, kjer sem jo končal z zadnjim blogom...let v Islamabad je bil prav prijeten...ne vem kaj je bilo v zraku, ampak meni se je cel let zelooo smejalo. Neka gospa me je celo prosila za feedback obrazec, kjer me je na veliko pohvalila, da sem nasmejan in pripravljen pomagati, kar bo vsekakor pozitivno vplivalo na moje napredovanje (če bo prišlo v prave roke seveda)!;-))

Nato je sledil let v Műnchen, ki je bil prav tako zelo zanimiv...med vkrcavanjem sem zagledal parček, ki se mi je zdel takooo slovenski, zato sem načel pogovr in ju vprašal "Where are you from" (prevod: od kod sta?), pa mi ona odgovor "From Slovenia"!!!;-)))) Jaz pa nazaj: "No super, potem pa lahko kar po slovensko" in nista mogla verjet! ;-))) Vedno mi je tako fajn, ko srečam Slovence na letalu in jih presenetim s svojim znanjem slovenščine!;-)))) Ekipa je bila fenomenalna...dogovorili smo se, da se dobimo v recepciji in oddidemo v mesto z metrojem na krajši ogled mesta in večerjo. Jaz sem bil edini, ki še nisem bil nikoli v Műnchnu, zato mi je bilo super, ker sem imel vodnike, ki so natančno vedeli, kje je metro, na kateri postaji moramo izstopiti, itd. Metro je bil 500 m od odličnega hotela The Westin Grand, kjer smo bili nastanjeni.

Najprej smo se sprehodili do Marienplatz, kjer se nahaja prečudovita Rathaus (mestna hiša). V neposredni bližini trga smo zavili v tipično bavarsko restavracijo, kjer smo si privoščili obiiilno večerjo. Jaz sem naročil piščanca s tenstanim krompirjem in dobil poovico pečenega piščanca...mmmmmmmm!!!! Ostali so jedli večinoma svinjino. Pri večerji se nam je pridružil še en tip, ki ga je ena izmed stevardes spoznala na letu kot potnika. Med letom sta si izmenjala telefonski številki in tako sta se ponovno dobila!:-))) Seveda smo ga izkoristili vsi za ogled mesta...in tako je postal naš lokalni vodnik po Münchnu. Peljal nas je on krog po strogem centru mesta do bivše kraljeve palače, za katero se nahaja čudovit park. Več si lahko ogledate na fotografijah spodaj...

 

 


 
 

 

 



 

 

Na letu nazaj iz Müncha sem se že takoj med vkrcavanjem zaklepetal s prijetno gospodično, ki je po nekem čudnem naključju bila bivša stevardesa, sedaj pa je trenerka za kabinsko osebje VIP letalskih družb ki imajo zaposlenih ponavadi le nekaj osebja in storitev na zelooo visokem nivoju. Pohvalila je moj pristop in zopet prosila za feedback obrazec, kjer je napisala cel spis o meni in moji prijaznosti!;-)))) Yuhuhuhu go for it! Če bo šlo tako naprej, bom napredoval še preden bo prišel ven razpis za napredovanja! ;-))) Na poti nazaj me je ocenila tudi SFS-ka, ki je rekla, da bo prav tako napisala mail tudi moji managerki in me pohvalila.

Ko smo pristali sem šel na računalnik na našem sedežu in videl, da je pisala mail moji menedžerki tudi Purser-ka (glavna) iz leta v Avstralijo in me na veliko pohvalila in tako je moja menedžerja posredovala njen mail tudi meni in gha pospremila z lepimi besedami. Yuhuhuhu...;-))) Če bo res napisala mail moji menedžerki tudi SFS-ka bo pa že čist preveč...bo menedžerka mislila da jih že podkupujem...;-)))

No in tako sem sedel pred računalnikom in nisem vedel, kam naj se odpravim naslednih 5 dni, saj sem bil prost celih 5 dni zaporedoma. Na Maldivih nisem dobil potrjenega hotela, nato sem imel v mislih Ciper, da bi obiskal Andrejo in ostale kompasovce, vendar so bili čisto preveč zaposleni, zato sem se odločil, da se odpravim kar domov! ;-))) Surpriseeeeeee....again!;-)) Med vožnjo od Brnika do Mačkovcev sem mami napisal SMS, da naj pride na Skype...hihihihih. Sem mislil, da jo bo kap, ko sem stopil v sobo, ko je bila na računalniku in me čakala, da se priklopim na Skype iz Dubaja! ;-))))

Tudi vsi ostali so bili kar šokirani...najbolj pogost stavek je bil: " A si spet tukaj al kaj?!?!" ;-)))) Ok no, sej ne bom več prihajal domov!;-))) Odločil sem se, da bom prvo polovico bolj v Sloveniji, drugo polovico leta pa bom izkoristil za potovanja po svetu. Upam, da se bomo uspeli dogovoriti z Audrey iz Fidžija in skupaj z njo in še nekaj prijatelji obiskali Fidži!!!! Obisk Slovenije je bil tokrat zeloooo kratek, čeprav se meni ni zdelo tako, ker se mi je kar veliko dogajalo. Najbolj ponosen sem na vzpon na Šmarno goro po 1 letu in to v kratkih hlačah. Vreme je bilo fenomenalno, zato sem zbudil Majo in jo zvlekel na Šmarno! Yuhuhuhu, vredno je bilo. Pogled je bil fenomenalen. Nisem mogel verjeti, kako zelo sedaj cenim pogled na naravo in zeleno barvo, ko imam v Dubaju samo pustinjo naokoli. Dejstvo je, da ko imaš to pred očmi vsak dan ne znaš ceniti, ko pa izgubiš se šele zaveš, kaj si imel...hmmm sej vam je to znano tudi iz drugih življenskih izkušenj a ne?!?! ;-)))

 

 

 

 

Če koga zanima...za let od Dubaja do Ljubljane sem z 90% popustom na Emiratih in 70% popustom na Adriji plačal 180 EUR. Se je splačalo, pa čeprav samo za 4 dni! ;-))) Pa še dopusta nisem koristil...všeč!;-) Ponočnem letu nazaj v Dubaj sem imel en dan prosto, naslednjo noč pa sem letel v težkoooo pričakovano Ameriko. Bil sem že v Južni Ameriki (Braziliji), pa se Srednji Ameriki (Karibi, Mehika), od nekdaj pa sem si želel obiskati tudi Severno Ameriko. In končnoooo je prišel ta trenutek. V tem mesecu bom kar dvakrat v Ameriki...sedaj se trenutno nahajam v Houstonu, Texas, konec meseca pa se odpravljam še v New York, ki ga nekateri imenujejo kar "Veliko jabolko".

V Houstonu smo celo 2 noči, prišli smo včeraj ob 12h opoldne, jutri ob 10h zjutraj imamo pa odhod nazaj proti letališču. Nastanjeni smo v samem centru mesta Houston, v hotelu Hilton, okrog nas so same skyscraperji, visoki nebotičniki, široke ceste, mesto je zgrajeno v obliki šahovnice, tako da se je zelo lahko orientirati. Mesto samo je tudi zelo zeleno, saj je kar nekaj zelenih povšin in dreves ob samih cestah, kar mi je še posebej všeč. Včeraj sem se takoj po prihodu v hotel odpravil na raziskovanje in ko sem se vračal okoli 19h nazaj v hotel sem na svoji koži občutil kaj pomeni stavek "zvečer se ni priporočljivo sprehajati po mestu, še posebej ne če si sam!". Zavil sem na bencinsko črpalko, kjer sem si kupil kosmiče in mleko za večerjo in za mano je prišel nek črnec, ki me je sredi trgovine začel prositi za dolar. Nisem vedel kako naj odreagiram, zato sem mu rekel, da ne govorim angleško. Nato sem videl, da je še z parimi črnci in da me stalno opazuje po trgovini...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ko sem vzel kar sem hotel sem šel do blagajne in plačal svojo robo, potem pa kar nisem upal iz trgovine. Hvala bogu sem na drugi strani trgovine videl še en izhod in s hitrimi koraki sem se odpravil iz trgovine skozi drug izhod. Kar malo me je stisnilo priznam...presenetilo me je tudi to, da ob 19h nisem videl žive duše na ulicah v samem centru mesta?!?! Kaj se vsi bojijo črncev ali kaj?!?!

Skratka danes smo so nekaj sodelavkami s hotelskim prevozom odpravili do znanega nakupovalnega središča Galeria, kjer sem po 2 urah že posteno hotel nazaj, saj nisem ravno pristaš šopingiranja. Kupil sem si majco Guess za 19 dolarjev kar je za mene kar velik dosežek, da sploh kaj kupim v tako velikem šoping centru. Ponavadi imam najraje kako manjšo trgovino, kjer kupim vse kar potrebujem, če pa je trgovin nešteto ponavadi ne kupim prav nič!;-)))) V neposredni bližini hotela (beri: čez cesto) se nahaja Toyota Center, kjer je ogromna dvorana za košarko in kjer se odvijajo tudi razni koncerti in ne boste verjeli, kdo bo vse tukaj v naslednjih mesecih: Ricky Martin (23.4), Bon Jovi (17.5.), New Kids On The Block & Backstreet Boys (25.6.), Rihanna (9.7.), Britney Spears (13.7.), Kate Perry(29.7.). Upam, da bom na katerega izmed teh datumov tudi jaz v Houstonu! :-))))

Sedaj je ura 23h  (pri vas 6h zjutraj) in počasi bo treba v mižule, če hočem biti spočit za jutrišnji 16 urni let nazaj proti Dubaju. Nato imam ponovno 2 dni prosto in nato Mauricius!!!! Yuhuhuhuhu, komaj čakam na izlet s katamaranom, katerega tako hvalijo vsi stevardi!

Skratka, upam, da niste preveč jezni, ker vas nisem poklical med obiskom v Sloveniji...bilo je zelooo na kratko in v začetku maja se ponovno vidimo! ;-)))

Lepo se imejte in kaj se oglas'te!
Pa pa :-*
Andrej

5 komentarjev:

  1. Heeej,
    zdaj si pa ze prepogosto doma in ne pokličeš za kavico! Daj se javi naslednjic. Škoda ker si na Emiratih, z njimi skoraj ne letimo :(. Sem skoraj tako pogosto na letalu kot ti :)

    Zala

    OdgovoriIzbriši
  2. Jutroooo,
    oblubm, da se oglasim, ko pridem v Slovenijo maja in greva loh skupi na Šmarko, a prou? ;-)))
    Vroč pozdrav iz Houstona!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  3. A ti sploh še kej delaš?:)

    LP SAMO

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehe, no ja včasih še kej nardim, če je glih treba...k da se pa vi ful matrate v Sloveniji?!?! ;-)))
    Weedmo kmalu! Lp,
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko boš naslednjič v Lj, me daj na seznam za kavo, obvezno!
    Btw. na Šmarki zgledaš kot kak turist ;)

    Lp,
    Alenka

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej