VISITORS:

sobota, 4. junij 2011

Urnik za junij in ponovno v avtošolo po izpit!!!!!!

Ciao folk,

Mal z zamudo ampak vseen vam pošiljam, kam vse letim v mesecu juniju:
1.let je bil: Doha
2.let pojutrišnjem: Sao Paulo (Brazilija)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3. let: Dammam (Saudska Arabija)
4. let: Ženeva (se fuuul veselim, pa šele začeli smo leteti s 1.6. in jo že mam)
5. let: Delhi (Indija)
6. let: Johannesburg (Južnoafriška republika)

Potem pa priletim v Slovenijooooooo na dooooolg dopust. To bo zadnji dopust v Sloveniji pred decembrom, ker v avgustu planiram pobegnit iz Dubaja v času Ramadana v Madrid na 14 dnevni tečaj španščine in to v isto jezikovno šolo, ki sem jo obiskoval že pred 3 leti! ;-))) Konec oktobra, začetek novembra pa verjetno zopet v Brazilijo ali pa na kak drug konec sveta. Sedaj mi je vse tako blizu, da se je kar težko odločit, kam bi človek odletel. Vsaka vaša ideja je seveda dobrodošla! ;-))

Ne boste verjeli, kam grem jutri zjutraj ob 9:30 hehehehehe! Imam namreč prvo predavanje od dveh, ki jih moram opraviti za pridobitev dubajskega vozniškega dovoljenja, poleg tega pa moram še na 8 ur vožnje (če ne bi imel že prej izpita, bi moral opraviti čez 20 ur) in seveda glavni izpit. Moj bog, ne morem verjet, da moram it po skoraj 12 letih vozniškega izpita ponovno v avto šolo aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Me je kr strah, ker so me kolegi prestrašili, da ful mečejo, ker bi radi še več denarja dobili od tebe. Zaenkrat sem plačal malo manj kot 400 EUR, če pa padem, moram pa seveda še več plačati. Ampak jst sem prepričan, da bom naredil v prvo, a ne da bom?!?!!? ;-))))) Skratka jutri imam dopoldan eno in popoldan eno predavanje, naslednjo soboto in torek pa po 4 ure vožnje, tako da bom kar se da hitro s tem končal in si kupil avtooooooo!!!!! Razmišljal sem, da bi si kupil Kia Sportage. A vam je všeč?


Men je čist hud, pa še po puščavi bi se lahko gonil z njim hihihihihi!!!!! ;-))) A ma kdo kake izkušnje s to znamko? Glede na to, da je tukaj bencin okol 35 centov, me niti ne zanima, kolk žre, sam da se ne kvari veliko! Menda se tukaj v Dubaju na veliko prodajajo, so prava prodajna uspešnica! Ga bom šel pogledat in če mi bo všeč, ga bom kar kupil. Sej sedaj imam denar, ker smo bonus dobili!!!!;-))) Emirates Airline nam vsako leti deli dobiček in ker smo naredili v prejšnjem letu veliiiiko bilijonov dolarjev dobička, so nam vsakemu namenili 12 tedenskih plač, kar znese cca. 3 mesečne plače! Ni slabo, pa še plačo so nam dvignili za 50 EUR. Menda vsako leto maja (zaključek finančnega leta), ko delijo dobiček, dvignejo tudi plačo, če ne drugega zaradi inflacije!;-))))
To bi blo zaenkrat to. Grem počasi spat, ker moram biti jutri zjutraj ob 9:30 v avtošoli! Aja vroče je pa že za znort...čez 40 stopinj, tko da ni za žvet! Dons sem šel po 2 mesecih z metrojem na fitnes, in sem se skuhal, še predno sem prišel do fitnesa. Od metro postaje do fitnesa je namreč 5 min za hodit, kar je vsekakor TOO MUCH v 40 stopinjah!!!!! Ampak Andrej se je sedaj odločil, da bo izgubil odvečne kilograme, ki jih je pridobil v zadnjih 2 mesecih in bo začel spet redno hodit na fitnes yuhuhuhuh!!!! ;-)))
Zdej pa res....lepo se imejte pa kej se oglaste, da bom vedel, da ste še živi! ;-))

Papa
Andrej

8 komentarjev:

  1. Seveda smo živi, samo ti nič ne pišeš... prav lepo se imaš, kot vidim. Vesela!

    P.S.: Meni je avto všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Andrej avto je full hud. A ma v Dubaju tud 7 letno garancijo?

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljen, ponovno "šolarček", ha ha, to pa moraš kaj poslikat. Izpit boš pa itak naredu!
    Aja, pa to, da se že pred fitnesom takooo "ogreješ" pa ni slabo :-))

    Vidim da lepo uživaš po svetu in nam vse lepo napišeš - thx!

    Lep pozdrav iz Domžal,
    Vlasta

    OdgovoriIzbriši
  4. Glede izpita ne dvomim, avto je hudd -- za videt :-) ...

    tisto kar pa je najpomembnejše pa je da se kmalll vidmoooo :-D jeeeeej

    OdgovoriIzbriši
  5. ma dej, tolk pocen je benz dol? svašta...

    Glej, da ko prideš v SLO, se kej javiš, mamo še en drink v dobrem.

    uživaj maksimalno

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej folk,
    me veseli, da vam je avto všeč...ko me pridete obiskat vas lahko peljem v puščavo z mojim jeepom! ;-)))
    Ja no, kr šolarček sem postal...danes ponoči letim V Dammam(S.Arabija),jutri ob 12:30 imam pa prve 4 ure vožnje(v bistvu sta 2 uri - 4 lessons), v torek pa še preostale 4, pol pa končni izpit. Upam,da dobim termin za izpit pred dopustom. Bencin je pa đabe, kar je suuuuper! Še 10x grem spat, pa se weedmo! Papa Andrej

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej,
    ne pozabi da sma ze zmenjena za kavo al pa Šmarno.
    A julija in avgusta pol nč ne letiš? Glih gledam Indonezijo z Emirati :) Pa da vidim če srečam enga hudga stevarda na letalu :)

    lp
    Zala

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaaaaaa itaq Šmarna pade!!!! Valda da letim julija in avgusta, sam še ne vem kam. Dobim roster 26.v mesecu za naslednji mesec! Itaq boš srečala kakega hudega stewarda, sej smo sami hudi!!!! ;-)))))) Weedmooooo! Andy

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej