VISITORS:

sobota, 28. maj 2011

Rajski Sejšeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salam alejkum!!!!!

Evo me iz Sejšelov... v eni besedi SANJSKOOOOOOOOOO!!!!!! Definitivno se še vrnem, ko bom mel 5 dni off!!!!!!! ;-)))

Takoj, ko smo pristali ob 7:00 zjutraj smo se odpravili do hotela. Kopilot ter še ena stevardesa in jaz smo bili edini, ki smo šli DIREKT na čudovito peščeno plažo direktno pred našim hotelom!!!!! Kako nej grem spat, če mam tako plažo 30 m stran?!?!!?!? Ostali so šli po nočnem letu počivat in so se nam pridružili okoli poldneva, ko smo bili mi trije že kar pod gasom! Kopilot naju je častil z dvema pina coladama tako da se nam je že pošteno smejalo...potem pa še long island ice tea za povrh in smo šli takoj na ležalnik plesat...no jaz sem šel!!!! Na trenutke sem se počutil kot na beach partiju na absolventu hehehehe! Spodaj imate dokaze in slike za v katalog!!!! ;-))) Ob 17h sem se pa samo zavalil v posteljo in se zbudil spočit za wake up call, ki smo ga imeli ob 5:15 zjutraj naslednji dan in to brez mačka!!!! ;-)))

Na kratko lahko samo rečem, da če imate priložnost, pejte na Sejšele, ker so res čudoviti! Zdej grem pa spat, ker mam zjutri let na Maldive in Šri Lanko!

Lepo se imejte in pište kej!

Pa pa
Andrej

















4 komentarji:

  1. Sej me je zažgal kr ornk, čeprav sem se ves čas mazal s kremo...;-))) In zdej sem hrustljavo zapečen...hehehehehe! A pri vas tud pripeka? Lp, Andrej

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla. Poglej si tole stran. http://www.flightradar24.com/

    Lahko te imamo pod kontrolo:)

    LP SAMO

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej