VISITORS:

sreda, 30. maj 2012

Iz nove dnevne sobe na indijski trojček!!!

Hello everybody,
ful ponosno vam predstavljam novo dnevno sobo! Predvčerajšnjim sva bila s Tilnom in njegovimi prijatelji v Ikei in sva kupila nov tepih in ogrooomno rožo, ki ji je ime Monstera Pertusum. Nato sem šel še sam v Sahara mall, kjer se nahaja Home center in sem kupil še 4 rdeče vzglavnike, da gre skupi s preprogo!!!! ;-)))) Tkole zdej vse tole zgleda:


 Zdej mam pa en problem. Živo bitje v sobi (beri: Monstera Pertusum) je treba nahranit, da bo rastla, ampak jst pojma nimam kako?!?!!? Komi sem se nauču brat našitke na oblekah, da vem kaj je treba prat na 30 in kaj na 60! ;-))) A mi lahko nekdo pomaga?!?!? Mogoče ma isto rožo kdo doma in ve kako jo je treba zalivat?!? Tkole zgleda roža od blizu in navodila, ki sem jih dobil zraven. Zdej bi rabu pa še slovar teh vseh ikonc, da bi jih znal prebrat hehehehe!!! Heeeeeeelp!!!!



Matr sej to je skor tko, kot bi otroka dubu hehehehehehe!! Upam,da bo Yuka tolk prijazna, da jo bo zalivala, ko bova s Tilnom na dolgih letih in naju ne bo doma. A vam je všeč najina nova dnevna?!?!  Sej pridejo še slike po stenah in še kakšni manjši dodatki, ampak je že čisto drugače kot prej, ko je bilo brez preproge in vzglavnikov. No če se komu da, in obvlada rože, naj mi prosim napiše prevod teh ikonc, da bom vedel, kako skrbeti za najino monster (prevod: pošast). Bom zelo vesel! ;-))) 

Drugače me pa hočejo zgleda fentat pri Emiratih, ker so mi dal 3 indijske lete enega za drugim in to vse nočne. Tako sem spet obrnil ritem življenja - spim podnevi in letim ponoči. Včeraj sem imel let ob 2h ponoči in priletel ob 1h popoldan iz Delhija, danes imam ob 22h Bombay in priletim domov ob 6h zjutraj in naslednjo noč imam ob 3h ponoči še Cochin. A loh no!?!?! Aaaaaaaaaaa, upam, da preživim! Pol nej pa še kdo reče, da nam je ful luštn hahahahaha!!! Nato pa zaslužena 2 dni off, da se spočijem in uredim bioritem, potem pa prvič v Glasgow! Komi čakam! A je kdo že bil? Kaj priporočate? Nekateri pravijo da se splača v glavno mesto Škotske Edinburgh?!?! Je res lepši kot Glasgow? Vesel bom vsakega namiga!
Drugače pa lepo se imejte in lep pozdrav iz VROČEGA (okoli 42 stopinj) Dubaja!

Andrej 


6 komentarjev:

  1. v polsenci (ne prenaša neposrednega sonca, saj je džungelska rastlina), zalivamo enkrat na teden (Prst se mora posušiti preden drugič zalijemo), najnižja temperatura ki jo še prenese je 18 C, v obdobju rasti jo gnojimo enkrat na teden (KDAJ to obdobje rasti je pa ne vem), ne tlači v usta -STRUPENA.
    Ostalo boš pa sproti odkrival, ko se bosta spoznavala :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvaaala Mojči,sej sm vedu,da bi mogu tebe vprašat najprej!Kako se ti dopade moja dnevna soba?Še vedno ne vem,kako naj zafilam bele stene?! Te bom prosu za pomoč,ko bom kupoval slike!;-) Lp, A.

    OdgovoriIzbriši
  3. za širši opis si pa pomagaj s temle:
    http://www.ehow.com/how_2063325_care-monstera.html

    OdgovoriIzbriši
  4. :-) smartypants

    za slike pa ... maš nepregledno enih predlogov kako se to dela, pač odvisno kaj ti je všeč:
    - takole si pomagaš s papirjem da se odločiš o razmerjih in velikostih: http://c497280.r80.cf2.rackcdn.com/2010/05/bhgarrangingart.jpg
    - variante pa so različne, lahko so samo slike, lahk pa kombiniraš z ogledali, simboli, veliki črkami http://gardenberger.blogspot.com/2011/11/gallery-wall.html
    - lahko se igraš z različinimi alternativnimi načini obešanja: http://www.shelterness.com/25-cool-ideas-to-display-family-photos-on-your-walls/pictures/17400/
    itd, itn, variant je neskončno

    OdgovoriIzbriši
  5. Andrej, pred dvema letoma sem bila v Edinburghu in smo sli pogledat tudi Glasgow. Glasgow je pač eno veliko mesto - kot vsa ostala, Edinburgh pa je čist nekaj posebnega. Pogooglaj fotke pa boš videl. Jaz definitivno priporočam Edinburgh!
    Mimogrede, 2. in 3. junij mava oba fraj, tak da se lahko na pijaci dobimo?!
    Lp, Nastja

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Nastja za info!Definitivno grem pogledat Edinburgh!;-) Za 2. in 3. se pa slišva. Lahko bi se kej vidl še z Meto in Matijem, Staša je šla pa že domov! :-( Hvala še enkrat! A.

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej