VISITORS:

petek, 21. september 2012

Hamburg - najlepše nemško mesto do sedaj! ;-)

Hej hej,

evo me iz Hamburga. Ob 6h zjutraj sem priletel nazaj v Dubaj. Let je bil zelo prijeten, saj smo imeli tja grede 12 potnikov v business classu, nazaj grede pa le 7!

Hamburg je drugo največje nemško mesto in obenem zvezna dežela. Je sedmo največje mesto v Evropski uniji in največje mesto, ki ni obenem prestolnica. Hamburško pristanišče je drugo največje v Evropi in deveto največje na svetu. Hamburg na severu meji na Schleswig-Holstein, na jugu pa na Spodnjo Saško.

Večina ljudi je prepričanih, da se Hamburg nahaja ob morju, dejstvo pa je, da je od Severnega morja oddaljen približno 100km.  Drži pa, da je prav voda močno zaznamovala to severnonemško mesto, ki je tudi samostojna zvezna dežela. Reki Elba in Alster, številni kanali, živahen plovni promet v samem središču mesta, ogromno pristanišče, živahno kulturno dogajanje, ogromno zelenih površin, številne znamenitosti – vse to privabi v Hamburg, eno najlepših nemških mest, skoraj tri milijone gostov na leto.

Kdo bi si mislil, da je Hamburg mesto z največ mostovi na svetu. Pravih mostov je sicer 230, če pa prištejemo še vse mostičke in brvi, jih je menda več kot 2400. Po rokavih rek Alster, Bille in Elbe ves čas poteka tudi živahen plovni promet. Hkrati pa reke in majhna jezera v središču mesta spodbudijo številne ljubiteljske kapitane, da si v vročih poletnih dneh privoščijo plovbo na najrazličnejši plovilih.

V hotel Le Royal Meridien 5*, ki se nahaja tik ob čudovitem jezeru Alster, smo prispeli zvečer okrog 21h in se dogovorili z ekipo, da se dobimo čez eno uro in se odpravimo v tipično bavarsko restavracijo na pivo in ta pravi schnitzel! ;-)))) Skoraj vsi so prišli, vključno s kapitanom, ki je bil švicar in nam je prevajal iz nemščine v angleščino, ter kopilot, ki pa je bil pol Grk in pol Avstralec. Hrana je bila odlična in malo pred polnočjo smo se vrnili nazaj v hotel in se še s tremi dogovorili, da se dobimo naslednje jutro ob 9h v recepciji in se odpravimo na tek okoli jezera. Dobro, da prej nisem vedel, koliko km to sploh je. Zjutraj smo se v recepciji dobili z Cristino iz Romunije, Rubenom iz Indije in Mohamedom iz Sirije.

Vreme zjutraj je bilo kot nalašč za tek okoli jezera - prijetno sveže in sončno. Okoli jezera je speljana peš pot za sprehajanje in tekače ter kolesarska steza. Po 5 min Indijec zagleda laboda in mi reče " uuuuuu look how big duck!!" (poglej kako velika raca) hahahahahahaha! Sploh se mi ni dalo razlagati, da to ni raca, ampak labod, samo nasmejal sem se! Indijec kmalu zatem omaga in začne hoditi, tako smo ostali samo še trije tekači! ;-) Hotel se kar ni hotel prikazati. Tudi jaz sem bil po 40 min teka že precej utrujen in ravno takrat Sirijec omaga. To mi je dalo še malo dodatne moči, da sem zdržal s Cristino do konca in tako sva po skoraj uri prva prispela do hotela, Sirijec pa malo za nama. Kasneje sem od kapitana, ki je pretekel 2 kroga okrog jezera izvedel, da je pot okoli jezera dolga 7.5km!!!! ;-))))

Sledile so raztezne vaje in zaslužen zajtrk na 9. nadstropju hotela. Razgled iz restavracije na jezero je bil čudovit. Ko smo pojedli, smo šli vsak po svoje. Nekateri v mesto, drugi v sobe, jaz pa sem se odločil, da se grem razvajat v spa hotela in se tako odpravil v savno, notranji bazen in jackuzzi. Po 2 urah razvajanja sem se odpravil še na ogled mesta. Ko sem stopil iz hotela je bilo nebo še vedno modro, vendar se je kaj kmalu situacija spremenila. Nebo so po uri sprehoda prekrili temni oblaki in samo čakal sem, kdaj se bo ulilo. Juhuhu jaz pa brez marele. V hotelu so mi predlagali, da se odpravim na drug konec mesta do Bismarckovega spomenika. Otto von Bismarck (1815-1898), je bil eden najpomembnejših nemških politikov, ki je v zgodovino posegel predvsem v letih 1866-1871, ko je kot pruski kancler z genialno politiko združil Nemčijo. Med potjo sem se ustavil ob jezeru in užival še v zadnjih sončnih žarkih.  Do Bismarcka sem potreboval kake pol ure, ko pa sem se vračal nazaj, se je ulilo kot iz škafa. Ustavljal sem se pod strehami trgovin, ki pa ni ravno pomagalo in do hotela pritekel premočen do kosti.

Sledil je vroč tuš, topel čaj in postelja...po 2 urah spanca sem bil pripravljen na 7 urni polet nazaj proti Dubaju s samo 7 potniki v business classu. Včasih je kar mučno, če je prazno, ker bi najraje kar zaspal, ker ni nobenega dela. Skratka Hamburg mi je bil od nemških mest, kamor letimo, najbolj všeč in upam, da se bom še kdaj vrnil. Menda pozimi jezero tudi zmrzne in se lahko odpraviš na drsanje.

Takole pa sem ujel Hamburg v svoj fotografski objektiv:

moja soba v hotelu Le Royal Meridien
odbita kopalnica z banjo in tušem

zunanjost hotela
pogled na jezero iz restavracije




na sprehodu okoli jezera
čudovita fontana sredi jezera

indijske race in mavrica v fontani! ;-)
središče Hamburga

martinkanje domačinov ob jezeru
ladjice za izlete po jezeru in rekah

spomenik pred mestno hišo
veličastna mesta hiša

eden izmed mostov po Hamburgu
ogromen Bismarckov spomenik

spomenik Martina Luthra
mestna hiša v nalivu!!!!

No takole je minil moj Hamburg, sedaj pa so pred mano 3 zaporedni turnaroundi začenši jutri zvečer v Kuwait, nato v Saudsko Arabijo in za konec še v nepogrešljiv indijski Bombay!!! ;-))) Nato pa 2 dni frej in zopet v Senegal. Z Ano sva že bila tam skupaj februarja, kjer sva si ogledala suženjski otok Gore in roza jezero, tokrat pa planiram možgane na off in ležanje na plaži in ob bazenu. To bodo prave mini počitnice, saj ostanemo v Senegalu celih 48 ur!!!! ;-)))

Naj bo to zaenkrat dovolj iz Dubaja, jaz pa še vedno čakam na vaše komentarje iz Slovenije. Upam, da se vreme še drži in da greste lahko še kaj na Šmarko!

Uživajte max in oglaste se kaj!
Papa

Andrej

4 komentarji:

  1. Dež je verjetno nekaj, kar v Dubaju človek močno pogreša, kaj? :o)

    Lepe pozdravčke iz sončne jutranje Ljubljane!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey Missy,res je kar praviš,dežja nam tu res primanjkuje.Sploh ne pomnim,kdaj smo ga imeli nazadnje v Dubaju.Kljub temu,da sem bil moker do kosti sem užival!Ciao

    OdgovoriIzbriši
  3. V Ljubljani danes... dež, oblaki, dež, oblaki, dež, sonce sonce sonce...hehe
    Vidim, da maksimalno uživaj in prav je tako...
    lepo bodi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heeey Rozinca,
      dez oblaki?!?!?! Neeee,ne pridem pol nazaj u Slovenijo.Trenutno sem v Senegalu 48 ur in sem ravno iz bazena.Matr prpeka 100 na uro!Me je cist zakurl hehehe!Drugac se pa pocutm k na pocitnicah!Noro se mamo!Dons je se zadnji dan v tednu za muslimane in nameravamo s celo ekipo ven...:-)))
      Uzivi kljub slabemu vremenu in upam,da se vidmo kmalu!
      Papa
      Andrej

      Izbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej