VISITORS:

nedelja, 16. december 2012

Več sreče prihodnjič...:-(

Ojla,

žal moram tale jubilejni 100 blog začeti s slabo novico in sicer sem imel danes avdicijo za SFS, ki pa se mi ni najbolj posrečila...po 2 urah sem prejel e-mail, v katerem je pisalo več sreče prihodnjič! :-( Ah kaj čmo, vedno pa tud ne morem bit 100% hehehehe!!!! Mogoče sem pa v preveliki želji po uspehu pregorel...:-(

Kot sem že omenil, je tole že moj 100 jubilejni blog in če ne drugega je že to dovolj velik razlog, da malce proslavim, a ne?! ;-) Kot obljubljeno, vam posredujem nekaj fotografij iz Renatinega obiska v Sloveniji. Priletela sva na Brnik 3.11. dopoldan in na letališču najela avto Opel Corsa za 9 dni in plačala le neverjetnih 130 EUR za vse skupaj! ;-) Naslednji dan smo se dobili z Mojco v centru Ljubljane in se v sicer oblačnem vremenu sprehodili po stari Ljubljani, mimo Prešernovega spomenika, mestne hiše do Gornjega trga ter se peš povzpeli na Grad. Vsi zadihani smo komaj prilezli do vrha, se sprehodili malce naokoli in se mimo Lutkovnega gledališča in tržnice spustili nazaj v center Ljubljane. Tukaj je nekaj utrinkov iz našega sprehoda:

Renata pred Adrio, najmanjši avion s
katerim je dosedaj letela hehehe
z Mojco na drinku v centru Ljubljane

Ljubljana je Renato čisto navdušila
mmmmm pečen kostanj je zakon

smrdljivi čevlji na čevljarskem mostu
sprehod ob Ljubljanici





Renata pred Univerzo
in pred Frančiškansko cerkvijo

z Mojco pod Prešernom
na Tromostovju

Renata pred mestno hišo


 Naslednja 2 dneva sem obležal v postelji in hvala bogu, da sem bil v sredo že toliko pri sebi, da sem jo odpeljal v Piran. Tudi vreme se je že izboljšalo in odločila sva se za izlet na obalo. Odločitev je bila prava, saj naju je cel dan grelo toplo jesensko sonce. Piran jo je čisto navdušil, še posebej sprehod po centru Pirana, razgled iz cerkve sv. Jurija in sprehod po mestnem obzidju iz 16. stoletja:

na glavo u mrrrrzlo vodo...;-)))
sredi piranskega trga

na romantičnem sprehodu ob morju
čudovit pogled iz cerkve sv. Jurija

Piran iz mestnega obzidja
Mestno obzidje iz 16.stol.

razgled jo je čisto navdušil
sonce naju je grelo cel dan
Naslednji dan sem jo odpeljal na severni konec Slovenije in kot naročeno je bil zopet lep sončen dan. Obiskala sva Bled, se povzpela na Blejski Grad, se s pletno zapeljala do otočka sredi Blejskega jezera, ki je bil BTW na brazilski televiziji v dokumentarni oddaji o Sloveniji omenjen kot najlepši otok na svetu!!!!!! Torej lahko kmalu pričakujemo naval brazilcev na Blejski otok! ;-)))))) Seveda na otoku nisva pozabila pozvoniti na zvonu želja, nato pa sva se še zapeljala do Bohinjskega jezera, in se v bližnji vasici Stara Fužina odpravila na tradicionalno gostilno Mihovc, kjer sva si privoščila joto in pasulj s klobaso, za predjed pa ta prave sirove štruklje! ;-)

na vhodu v Blejski grad
Renata se je čisto vživela

pogled na jezero jo je osupnil
najlepši otok na svetu po mnenju Brazilcev

Renata pred grajskim muzejem
spoprijateljila se je z našimi predniki

s pletno sva se odpeljala na otok
in pozvonila na zvon želja

Renata na najlepšem otoku na svetu
še račke sva nafutrala...:-)

in se odpeljala do Bohinja
kjer sva si privoščila trad. slo. večerjo



V petek sva odpravila na izlet po dveh največjih mestih v Sloveniji - sprehod po Ljubljani in Mariboru. Kljub temu, da sva si Ljubljano že nekaj ogledala, je tokrat sledil vzpon na Ljubljanski stolp v lepem vremenu, od koder sva imela čudovit razgled na celotno Ljubljano. Imela sva srečo, da so ravno v petek na Gradu že začeli pripravljati stojnice za Martinovanje, tako da se je Renata imela možnost slikati še z dekleti v njihovih tradicionalnih nošah. Na gradu sva si ogledala še muzej slovenske zgodovine in se počasi odpravila proti Mariboru, kjer sva bila dogovorjena za srečanje s Sebastijanom, ki ga je Renata spoznala že v Dubaju. Če se spomnite, ga je skupaj s Tanjo celo peljala v Zinc, ko sem bil jaz na letu. Dobili smo se pod Pohorjem, kjer smo si privoščili okusno kosilo v restavraciji La Cantina. Nato smo se sprehodili po Lentu, mimo najstarejše trte na svetu, po središču Maribora mimo mestne hiše in nazaj. Dan je bil kot nalašč za sprehod po prestolnicah:

Renata na vrhu Ljubljane
pred Ljubljanskim gradom

Mala terasa, spodaj Ljubljana...
z Martinovimi dekleti v narodnih nošah

s Sebastijanom na sprehodu po Lentu
pred najstarejšo trto na svetu

pod Dravskim mostom
Seba in Renata pred mestno hišo
Zadnji dan v soboto sem jo odpeljal še na primorsko in sicer v Postojnsko jamo, ki je bila obvezen postanek na najinem vandranju po Sloveniji. Žal sva bila že kar pozna, tako da sva se do Predjamskega gradu pripeljala v temi, kljub temu pa je pogled na osvetljen grad ravno tako vreden obiska. Renata, ki je nora na srednjeveške gradove, je ostala brez besed. Grad se je osvetljeval z različnimi barvami in na nekaterih slikah je videti že kot pravi photo shop hehehe! Nato sem jo še malce presenetil in jo odpeljal na čisto pravo Osmico in sicer v Grahovo Brdo na Krasu v osmico Mahnič, kjer sva si privoščila čisto pravi primorski pršut, repo, klobaso in krompir. Kar pogledala je, ko sva vstopila v prostor poln pijanih, plesočih in pojočih primorcev hehehehe! "No takole se pa zabavajo primorci v času Martinovanja" sem ji razložil. Najin zadnji dan po Sloveniji je izgledal takole:

okolica postonjske jame
Renata pred vhodom v Postonjsko jamo

na vlakcu - kaj pa Indijc dela zadaj?!?!?
stalaktiti, stalagmiti, ...

nikoli še ni bila v tako veliki jami...
grad v roza barvi - ni photo shop!!!

Renata pred Predjamskim gradom
nočni pogled na grad je bil prav čaroben

 
v Osmici na trad. primorski večerji










In tako se je končalo najino 9-dnevno raziskovanje Slovenije. V nedeljo 11.novembra smo se skupaj z mojim starši preko Frankfurta odpravili nazaj v Dubaj, kjer sta moja starša ostala 11 dni na dopustu. Kljub temu, da sta enkrat že bila pri meni, sem jima uspel razkazati nekaj novih znamenitosti, ki pa vam jih bom pokazal v naslednjem blogu, ker sem po mojem spet malce predolg hehehehe!

Lepo se imejte in hvala vsem, ker ste danes držali pesti za mene! Pa drugič več sreče!!!

Papa
Andrej

5 komentarjev:

  1. Andrej,
    super blog. Sem si vzela čas in prebrala skoraj vsega, za jutri sem si pa pustila december 2012. Uživaj v sončku!
    Lepe praznike in en super vstop v 2013,
    Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška,
    hvala za lepe želje in pohvale glede bloga! Poznam kar nekaj Uršk, tako da me moraš malo spomnit, od kod se poznava! ;-)
    Tudi ti se lepo imej in vesele praznike!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res si bil pod dozo takrat, ko sva se prvič srečala in si se neprimerno obnašal, ccc :)))) Hec, hec...nimaš te sreče (še), da bi me spoznal. Prijatlejica me prepričuje, naj se prijavim za Emirate in mi je dala za domačo nalogo prebrati tvoj blog. Kar se je izkazalo za fajn nalogo in čisto nič mučno, tako da lepa hvala.
      Še jutri pa se bodo tudi zame začeli prazniki :)
      Bodi lepo,
      Urška

      Izbriši
  3. Hehehehe,torej se poznava s prijateljico? Kako ji je pa ime? A ona je že pri Emiratih?;-)No lepo da si naredila svojo domačo nalogo, sedaj moraš pa samo še 12.1. na open day v Ljubljano in z malo sreče se boš tudi ti znašla v Dubaju!;-)
    Jaz sem trenutno v Houstonu (Texas,USA),od koder vračamo čez nekaj ur nazaj proti Dubaju, jutri ponoči pa že letim v Slovenijo, ker me baje Božiček čaka!;-))) Očitno sem bil letos priden...
    Srečno na open day-u!
    A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, tudi kolegica te v živo ne pozna in ne dela na Emiratih. Pride pa na obisk, če meni uspe :) Ah ja, današnji časi, ko se vse izve na spletu :)))
      Čisto zares, nobena te ne pozna osebno, tako da si ne beli preveč glave. Houston, we have a problem :))) Varno pot domov in vsaj 4 sedeže skupaj, da boš lahko kaj odspal :)

      Izbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej