VISITORS:

sreda, 5. december 2012

Še drugič v Rio in Buenos Aires

Hello!

Evo me,še sem živ! Se opravičujem zaradi dolge pavze, ampak se je toliko dogajalo, da enostavno nisem imel časa, da se vsedem za računalnik in vam napišem nekaj vrstic!

Nazadnje sem pisal o mojem mojem prvem obisku Ria in Buenos Airesa, nato pa sem odletel še drugič! In kot nalašč, je ravno takrat na business promotion (beri:službeno) bila v Riu tudi Renata in predstavljala Emirate na nekem sejmu v Riu. In tako sva se že prvi večer dobila in se odpravila v najživahnejši predel Ria, imenovan Lapa, kjer sva si privoščila odlično večerjo ob zvokih sambe, ki so odmevali po ulici iz vseh restavracij, ki so v tem predelu.

Naslednji dan je Renata morala na sejem, jaz pa sem se odpravil na krajši sprehod, saj je bil wake up call že okoli 12h in odravili smo se v Buenos Aires. S kolegico sva se zvečer odpravila v simpatičen predel mesta, imenovam Puerto Madeiro in šla na večerjo all-you-can-eat. Zelo podobno restavraciji Siga la vaca, ki sem jo obiskal prejšnjič, vendar sta bila tukaj dva glasbenika, ki sta igrala tipične argentinske skladbe. Je blo kar romantično...;-) Naslednji dan pa sem se z mestnim avtobusom št.55 odpravil v predel La Boca in se sprehodil po znameniti ulici El Caminito, polni restavracij, trgovinic s spominki in plesalcev argentinskega tanga. Vreme je bilo kot nalašč na sprehod po Buenos Airesu. Lepo vreme pa nas je spremljalo tudi na povratku v Rio, kjer smo se z Renata, njeno mami in delom ekipe, vključno s pilotom in kopilotom odpravili na hrib, kjer se nahaja Kristus Odrešenik. Pogled iz hriba je bil naravnost fantastičen in jasno vreme je k temu še bolj pripomoglo. Uživali smo ob pogledu na Rio, ki se je razprostiral pod nami, na jezero, Copacabano, predeli Flamengo, Botafogo,...Nato smo se ustavili še na plaži in se namočili v mrrrzli vodi ter uživali v nedelji z ostalimi brazilci.

V hotel sem prispel ob 20h, si privoščil 2 uri počitka, nato pa je sledil povratek v Dubaj. Renata je zaključila s svojim delom že v petek, tako da je povabila mamo,da cel vikend preživi z njo v Riu, v nedeljo, tik pred našim letom, pa jo je pospremila nazaj na njen let proti Sao Paolu, kjer tudi živi, mi pa smo se vsi skupaj kasneje odpravili proti Dubaju. Renata je imela tudi to srečo, da je dobila sedež v business classu, tako da sem jo jaz stregel 14 ur na povratku v Dubaj hehehehe! Prav smešno je streči svoji najboljši prijateljici! ;-)))

Skratka, da si boste lažje predstavljali in da se ne boste pritoževali nad predolgim textom, sem vam naredil kratek filmček, kjer si lahko pogledate, kako sem preživel popotovanje od Dubaja do Ria in Buenos Airesa ter nazaj.


Od zadnjič se je zgodilo še toliko stvari, da vam ne morem vse v enem blogu napisat, tko da pričakujte kmalu novega o tem, kako sem Renato vozil po Sloveniji in kako sta starša preživela 11 dni v Dubaju.

Poleg tega sem bil pa danes pri managerju in imam 16.12. izpit za SFS-a (Senior Flight Stewarda)!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaa....sm kr živčen že zdej! Ful moram prebrati in se še kaj naučiti, je kr zajeb... izpit menda! Ampak če ga dobim, sem pa zmagu!!!! Višja plača, boljši pogoji, le bolj odgovorno delo imaš in za vse si ti kriv, če tvoj crew kaj zajebe hehehehe! Upam, da se še pred tem kaj slišimo, če ne pa držite pesti in upam, da ga gremo pol zapit, ko pridem za božične praznike v Slovenijo! ;-))))

Pridni bod'te pa oglaste se kej! ;-)
Papa
Andrej

3 komentarji:

  1. Hmmm, dober je tale filmček, sploh pa scena na plaži človeka kar navdihne, da bi smuknil nekam v tople kraje...;)
    Komaj čakam že naslednji prispevek,
    lep pozdrav in srečno na poti!

    Dana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla Dana,
    hvala za pohvale...v veliko veselje mi je, da vam lahko približam, kar se le da, svoje občutke iz potovanj...a se midva poznava Dana? Sva mogoče kje skupaj delala? Kje si pa izvedela za moj blog? ;-)

    Lep pozdrav iz vročega Dubaja!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni!
    Poznava se "virtualno", zagotovo se boste spomnili, debatirala sva nekaj o Emirates in zanimivih destinacijah po štajerski ( vaš 7-dnevni obisk ).
    Srečno tudi na izpitu za SFS, to je pa bilo zares hitro napredovanje!!!

    Lep pozdrav,
    Dana

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej