VISITORS:

torek, 14. maj 2013

Prvič na sprehod po Benetkah in ne domov...

Hello,

evo me iz Benetk. Prav čudno mi je bilo, ker nisem tekel po rent a car in šel domov! ;-))) Glede na to, da sem šele pred 5 dnevi prišel iz Slovenije, sem se odločil, da tokrat prišparam 80 EUR dnevnice, se odpravim v center in se izgubim med ozkimi ulicami in neštetimi kanali Benetk. Med letom sem prejel SMS od prijatelja Sebastijana, da je prost, tako da se je ob 18h pripeljal do Benetk in skupaj sva se "izgubljala" po simpatičnih beneških ulicah in mostovih. Odpravila sva se v eno izmed priporočenih restavracij s strani Tripadvisor-ja in si privoščila tipično italijansko pizzo in špagete. Kaj pa drugega...;-))) Najin cilj je bil Trg Sv. Marka, ki pa sva ga našla, ko se je že stemnilo. Na trgu je bilo prav pestro, saj so odvijali mini koncerti. Pred dvema restavracijama sta bila dva majhna šotora, in pod šotorom je bil pravi mali orkester z igralci klavirja, violine in flavte. Igrali so klasiko in prav pasalo je sredi Benetk.

Trg sv. Marka je še vedno najbolj obiskan trg na svetu. Na milijone tujih in domačih obiskovalcev že nekaj desetletij ustavi svoje korake prav v srcu Benetk kateremu  Benečani pravijo središče svojega majhnega vodnega mesta. Fotoaparat je nujen: palače (ali poslopja) katere so bile zgrajene v različnih obdobjih prepletajo različne arhitekturne sloge.

Mestno jedro se pohvali z baziliko svetega Marka z bizantinskimi kupolami; na eni strani je zvonik, piazetta pred doževo palačo in zaliv svetega Marka, na drugi pa stolp z uro in piazetta dei Leoncini, ki je dobila ime po rdečih marmornatih levih. Severni del trga omejuje Procuratie Vecchie, kjer so nekoč bili uradi uprave Beneške republike in na  južnem delu stoji nekdanja administrativna stavba Procuratie Nuove. V pritličju obeh pa se vrstijo arkade s trgovinami in caffee bari v katerih sta rada posedala tudi Byron in Dickens.

pogled iz mostu Ponte della Costituzione
pogled iz mostu Ponte Scalzi

čudovite Benetke v sončnem zahodu
Bazilika sv. Marka s kupolami 

živahni trg sv. Marka = salon Evrope












Naš hotel se nahaja v predelu Benetk, ki se imenuje Mestre, 10min oddaljen od centra Benetk z avtobusom. Ujela sva zadnji avtobus ob 23:45 in se prijetno utrujena odpravila nazaj v hotel. Hotela sva pogledat še en film na laptopu, vendar me je po točno 3 min in 22 sekundah zmanjkalo hehehe! Naslednji dan sva se zbudila v sončno jutro in se po zajtrku odpravila do centra Mestre, kjer sva si privoščila "u ibr" kislo limonado hehehe, se sprehodila po manjšem shopping mallu in se vrnila nazaj v hotel, saj je bil moj wake up call že ob 12:45.

V Dubaj smo prispeli malo pred polnočjo. Danes in jutri sem frej, pojutrišnjem ob 21:30 pa zopet v Bangalore, India! Yupiiii komi čakam! ;-)))) Ne morem verjeti, da sem šel danes v plesno šolo blizu Dubai Mall-a, z imenom Arthur & Murray Dance School, kjer sem pozanimal o treningu latinsko ameriških plesov, saj sem jih že kar malce začel pogrešati. Ko sem vstopil v plesno dvorano, je izgledalo, kot da imajo maškarado, saj so imeli vsi plesalci oblečene smešne kostume! Receptor je pritekel iz plesišča mi je zaupal, da imajo party in da me bo poklical jutri ter mi razložil vse o latinsko-ameriških plesih! No pa da vidimo, če bo držal besedo!

Lepo se imejte in če slučajno vidite Yuko in Tilna na ljubljanskih ulicah, ju lepo pozdravite hehehe!

Ciao!
Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej