VISITORS:

nedelja, 11. maj 2014

Evo me, ponovno v Sloveniji, tokrat za 2 meseca!!!!!

Hello!

Ponovno Vas pozdravljam, tokrat  z veselo novico, da mi je uspelo dobiti neplačan dopust in se preseliti v Slovenijo za 2 meseca!!!!! ;-) Ne moreš da verjameš, a ne?!;-) Priletel sem v petek in se že udomačil 100/h.
Zadnji mesec je bil zame v Dubaju kar naporen, pa ne zaradi letov, temveč zaradi nenehnih obiskov družinskih članov hahaha! Najprej sem v Dubaj iz Benetk na svojem letu pripeljal starša, ki sta ostala v Dubaju dobrih 10 dni, nato pa je za 1.majske počitnice prišel še bratec z ženo in nečakoma. Suuuuper smo se imeli. Obiskali smo vse večje znamenitosti, od Burj Al Araba, Medinat, Burj Khalifo, tržnico zlata in začimb, Abu Dhabi, Ferrari World, vodna parka Wild Wadi in Aquaventure pri Atlantisu, kjer so celo plavali z delfini ter še in še.

Plavanje z delfinčki v Aquaventure
Raziskovanje tržnice zlata in začimb

Plezanje na najvišjo stavbo na svetu
Odklop na najhitrejšem vlakcu smrti

Pogled na Burj Al Arab iz Medinata
Razburljivi vodni park Wild Wadi

Dobro, da sem bil 25 dni na bolniški, da smo šli lahko vsak dan naokoli. Ja na bolniško so me dali, ker so mi ščitnični hormoni malce ponoreli. Očitno še posledica stresa zaradi odhoda Renate in preobremenjenosti telesa v zadnjih mesecih. Ampak brez skrbi, tik pred dopustom sem šel zopet na teste, ki pokazali da sta T3 in T4 v mejah normale, tako da so mi vrnili licenco in sem lahko pred dopustim opravil še zadnji let v Jemen! ;-)

Aja, pa še eno novico imam!!!;-) Dne 4.5 sem imel avdicijo za trenerja strežbe. V glavi se mi je podila le misel na 2 mesečni neplačan dopust, tako da sem šel na avdicijo popolnoma neobremenjen, bolj s firbcem, kot karkoli drugega. Ampak očitno se je to obrestovalo, ker sem prišel čez vse izločevalne kroge do zadnjega finalnega intervjuja, ki je potekal individualno z dvema trenerkama, ki sta izbirali kadidate. Prišel sem med top 3 in sedaj moram čakati približno 2 meseca, da izmed vseh 380 kandidatov, ki so bili izbrani v ožji izbor in bodo še prišli na avdicijo, izberejo 60 najboljših in jih povabijo na 6 mesečni trening na Aviation Training College. Mi smo bili namreč prva skupina avdicij, ki bodo potekale še naslednja 2 meseca. Danes je imel avdicijo tudi prijatelj Andre iz Malte in ravno tako prišel do finalnega intevjuja!!! ;-))) Noro bi bilo, če bi oba prišla skozi in imela trening skupaj! ;-)) Vas takoj obvestim, ko prejmem rezultate!

Drugače pa sem začel uživati na dopustu in že planiram, kam bi odpotoval za par dni. Sodelavec iz Prage, s katerim igrava tenis v Dubaju me je že povabil za par dni v Prago, ko ima dopust!;-) Obiskal bi še nekaj prestolnic, kjer še nisem bil, v mislih pa imam tudi 14 dnevni tečaj španščine, zopet nekje v Španiji. Vesel bom vsakega vašega nasveta! ;-)

Skratka, toliko da se vam oglasim, da sem doma, tako da če ima kdo cajt za kofe al pa pohod na Šmarko, moja slovenska cifra je še vedno ista! ;-))

Lepo se imejte in upam, da se uspemo dobiti v teh 2 mesecih! ;-)

Ciao!
Andrej

7 komentarjev:

  1. Dobrodošel v Slo! Sem/smo že pogrešali tvoje objave ;) uživaj ta 2 mesca pa upam, da ne dobiš ozeblin :)) Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey M., hvala za dobrodošlico! Se bom potrudil, da bom do konca izkoristil tale dopust in upam, da ne bom zmrznil!;-)
    Lp, Andrej

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo. Uzivaj doma, medtem, ko bomo mi trpeli v cedalje visjih temperaturah :D Imam pa eno vprasanje... Kaksne so kej cene letov druzbe emiratov za prijatelje zaposlenih?

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo je spet nekaj malega prebrati :), uzivaj in srecno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ciao A.,
    Se poznava? A ti tudi delaš pri Emiratih ali si samo na dopustu trenutno in trpiš v visokih temperaturah zgolj prostovoljno? ;-))) Za prijatelje imamo res popust in sicer 30-50% od najvišje cene.
    Sama verjetno veš, da je veliko različnih tarif na posameznem letu in karte se dražijo, bolj ko se bliža odhod. Mi dobimo za prijatelje popust, ki se obračuna od najvišje cene za določen odhod, tako da je malce ceneje, kot če sama rezerviraš karto npr. 6 mesecev vnaprej. Poleg tega pa mi ne dobimo karte za vsak odhod, temveč le za tistega, ki se ne polni dobro. Če se karte dobro prodajajo za določen datum, nam tisti datum zablokirajo, tako da moraš biti zelo fleksibilna, če bi rada to karto s popustom! ;-) Poleg tega pa ne moremo rezervirati karte za več kot 3 mesecev vnaprej. Ali poznaš koga, ki dela pri Emiratih? ;-)
    Lepo se imej in upam, da ni preveč vroče v Dubaju!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  6. Živjo Andrej, jaz grem zelo zelo kmalu tudi delat za Fly Emirates, če si še za kofe, bi te kar povabil pa rečemo kakšno o Dubaju...

    Jasmin

    OdgovoriIzbriši
  7. Ciao Jasmin,
    Super cestitke!!!! Kdaj pa letis v Dubaj??? Jaz sem trenutno v Londonu do sobote potem sem pa v Sloveniji do 1.6., ko letim v Madrid na enomesecni tecaj spanscine.
    Javi mi kdaj imas cajt na slovenec.v.dubaju@gmail.com.
    Lepo se imej in upam, da se kmalu vidiva!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej