VISITORS:

četrtek, 24. september 2020

Stanovanje počasi napreduje 😎

 Ciao folk,

samo toliko, da se vam javim. Še sem živ in v Sloveniji, kjer še vedno pridno prenavljamo stanovanje. V soboto sem imel na obisku vodovodarja, ki je zamenjal stare cevi z novimi po kopalnici pa vse do kuhinje, danes in včeraj pa sta dva električarja napeljevala elektriko po celem stanovanju. Kljub temu, da je majhno, je bilo ogromno dela z elektroinštalacijo, tako da se je nepričakovano raztegnilo na dva dneva. Vsa napeljava je bila namreč še iz leta 1962, ko je bil blok zgrajen, tako da je bila potrebna celotna prenova.

Sem si pa oddahnil, ko sem včeraj končno izbral kuhinjo in belo tehniko. Obiskal sem prodajni center Rutar, kjer sta mi njihova prijazna svetovalca Drejc in Sanja pomagala pri izbiri kuhinje. Ko sem izbiral belo tehniko, je svetovalka Sanja šla celo tako daleč, da je preverjala cene na spletni strani ceneje.si in izenačevala njihovo ceno z najnižjo ceno na spletu!💪 Nisem mogel verjet svojim očem. Očitno jim gre res za to, da pri njih vzameš vse skupaj - tuto kompleto. Glede na to, da imam za kuhinjo izjemno malo prostora upam, da sem prostor izkoristil maksimalno. Raztegnil sem jo v obliki črke L in delovni pult postavil pod okno. Tako nekako pa bo vse skupaj izgledalo, ko bo postavljeno v stanovanju enkrat v začetku novembra:

Bodoča kuhinja
Sedaj sem v dilemi, kakšne barve steklo oziroma kakšen vzorec naj nalepim na steno pod omaricami, da zaščitim steno in da se bo ujemalo s hrastovo barvo pulta. Vprašal sem skoraj čisto vse prijatelje in vsi so mi povedali drugačno mnenje.😃 Kljub temu, da sem izjemno hvaležen vsakemu izmed njih sem ugotovil, da sem po vseh teh mnenjih še bolj zmešan. Glede na to, da sam nimam ravno velikega občutka za opremljanje stanovanja in za ujemanje barv, mi ta del prenove povzroča veliko sivih las. Ampak bo že...odločil sem se, da bom poskusil opremiti čim bolj svetlo in sveže. Ker je stanovanje izjemno majhno, bi po mojem mnenju temne barve optično zmanjšale še teh par kvadratnih metrov, ki jih imam na voljo. 😉

Jutri imava z očetom v planu zakrpati vse luknje, ki sta jih naredila električarja, da sta lahko položila cevi, po katerih bo po novem potekala nova električna napeljava. V planu imava tudi tlake v kopalnici, ki potrebujejo nekaj dni sušenja. Čez kak teden pa naj bi se že polagalo ploščice. 😎 Wohooooo!!!!! Komaj čakam...

Ob 18h pa smo dogovorjeni s Polono, Andrejo, Nastjo in Alešem pri Prešernovem spomeniku, da se končno srečamo v Sloveniji in nadoknadimo vse za pretekli mesec. Tudi ZOOM meeting-ov nismo imeli že nekaj časa, tako da je update vsekakor potreben!

To bi bilo vse za danes. Upam, da je pri vas vse pod kontrolo in da ste uspešno in predvsem zdravo vstopili v jesenski del leta, ki je meni zaradi raznolikih barv narave še posebej pri srcu. Jesenski sprehodi v naravi so čudoviti, še posebej v lepem vremenu, ko sonce osvetli jesenske barve krošenj. Želim vam veliko dolgih in romantičnih jesenskih sprehodov v naravi.

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo!

Vaš Andrej 💖

3 komentarji:

  1. Jag älskar fönstret över bänken i köket ! tänk skandinaviskt ! Ljust och enkelt och minimalistiskt :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. omg these google translates... what I tried to say in Swedish was I love the window over the bench in the kitchen and my advice would be to keep it Scandinavian ! Light and simple and minimalistic ! Cant wait to see the rest of your work ! missing you x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hanna thank you very much for your recommendation! I really appreciate it!🙏🏼
      I will try my best to make it simple and minimalistic.❤️

      Izbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej