VISITORS:

četrtek, 1. oktober 2020

Prva faza prenove stanovanja je končana! 🥳

Pozdravljeni prijatelji,

No pa je prva faza prenove stanovanja končno za nama. V dobrih treh tednih sva uspela oluščit stanovanje do samih temeljev in pripravit za drugo fazo. Najprej sva izpraznila stanovanje in odpeljala staro pohištvo na deponijo. Nato sva prestavila vrata za v kopalnico za 40cm v levo in naredila prostor za plitek pralni stroj. Teden kasneje je vodovodar zamenjal stare cevi z novimi, nato sva položila tlake v kopalnici, električar pa je položil novo električno napeljavo.

V ponedeljek so prišli montirat nova okna, nato pa sva bila na vrsti midva. 😎 S stiroporjem sva zaprla odprtino nad okni, tako da sedaj zgleda kot normalna stena in je vsekakor videti lepše in bolj lično. Takole je v ponedeljek izgledala menjava oken s strani profesionalcev:

Mojstra v akciji
PVC okna

Izkušena mojstra pod vodstvom Boštjana Kreslina sta zelo hitro in profesionalno zamenjala stara z novimi tri-slojnimi PVC okni, ki zadržijo dosti več toplote in hrupa, tako da se sedaj skoraj ne sliši prometa iz bližnje prometne ceste, ki vodi mimo našega bloka. 

V torek sva cel dan posvetila zaprtju vseh kanalov po stenah in tleh, ki jih je naredil električar za cevi, skozi katere je napeljal novo električno napeljavo, obdelati pa sva morala tudi strop, saj sva na začetku prenove podrla skoraj pol stene nad vrati, ki so včasih ločevala predsobo od dnevnega prostora in tako odprla prostor, ki je včasih služil kot predsoba. 

Danes je oče odšel na vikend na Štajersko, jaz pa sem čudovit dan 🌞 namenil sprehodu, športu s prijatelji in nabiranju vitamina D. Že v nedeljo sem 2 uri preživel na teniškem igrišču v bližini naše družinske hiše v Domžalah. Eno uro sem tenis igral z očetom, nato pa se nama je na igrišču pridružil še prijatelj Aleš, s katerim sem se ponovno dobil danes. Obiskal naju je še prijatelj Tilen, ki se je ravno tako pred kratkim vrnil iz Dubaja. Vreme je bilo res enkratno, tako da sem zelo užival!😎 Po tenisu je bil Aleš tako prijazen, da se je ponudil, da me pelje do pohištvene trgovine Harvey Norman, kjer sem rezerviral posteljo, ki mi jo bodo dostavili konec oktobra. 

Nabiranje vitamina D

Športni park Domžale


Jutri napovedujejo še malce 🌞, konec tedna pa naj bi bil deževen in oblačen. Zato sem se dogovoril s prijateljico Tamaro, da se dobiva v stari Ljubljani na kosilu in se naužijeva še malce vitamina D, preden se začne turobno jesensko vreme. Ker avta trenutno ni pri hiši, se bom po mnogih letih zopet lahko odpravil v Ljubljano z vlakom. Me prav zanima, če po 10 letih še vedno velja isti vozni red. 😄 

Stanovanje je sedaj pripravljeno za pleskarja, za njim pride keramičar, da položi ploščice v kopalnici, nato pa sva zopet na vrsti midva, da položiva vinil. Predvidevam, da bi morala biti vsa dela končana konec oktobra, ko pripeljejo novo posteljo in kuhinjo. Nato sledi zadnja faza - opremljanje stanovanja in misija bo končana! Držite pesti, da bo šlo vse po planu. 🙏

To bi bilo vse za danes. Vsem bi se rad zahvalil za potrpežljivost in razumevanje, ker nisem imel toliko časa za srečanja in kavice v zadnjih tednih. Verjamem, da se bo to kmalu spremenilo in da se bomo v prihodnjih tednih lahko malce več videli in odšli na kak sprehod, če bo le vreme zdržalo. Aja pa še dobra novica - neplačan dopust sem dobil potrjen tudi za mesec november, tako da se me ne boste še tako zlahka znebili. 😄

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo!

Vaš Andrej💖

2 komentarja:

  1. The more I read your blog the more I want to visit your country x

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej