VISITORS:

torek, 18. junij 2013

Al Ain je bil zakoooon!!!!!

Salam alejkum,

evo nas iz Al Aina...sem že nazaj na College-u! Še 2 dni sta pred mano...komi čakam, da bo vsega konc, saj komi gledam v razredu, ker moram že ob 6h zjutraj vstat!!! Al Ain je bil zakon! Odpravili smo se v petek ob 13h, saj smo se morali pošteno naspati prej, saj smo s Sebastijanom, Yuko, Tilnom in ostalo družbo v četrtek zvečer zažurali do 4h zjutraj, Ranata pa je priletela iz Avstralije ob 6h zjutraj. Ko smo se naspali, sva pobrala Renato in po uri in pol vožnje skozi puščavo smo prispeli v Al Ain, ki se nahaja v emiratu Abu Dhabi. Najprej smo šli na kosilo v Al Ain mall, nato pa smo se odpeljali do vznožja gore, kjer sem jima razkazal Green Mubazzarah (oazo z izvirom tople vode, jezreom, bazeni, parkom za piknike, otroškimi igrišči...) Nato smo nadaljevali z vožnjo po strmi cesti do 915m visoko ležečega hotela Mercure, kjer smo preživeli dva nepozabna dneva.


Isti večer smo preživeli v tradicionalnem arabskem šotoru, tik ob hotelu, kjer so nam ob tipični arabski glasbi postregli z okusno večerjo, brezplačno pa smo si lahko celo ogledali lokalce, kako so plesali v krogu ob živi arabski glasbi. Prav uživali smo ob gledanju zanimivih plesnih korakov. Naslednji dan smo po obilnem zajtrku odšli na bazen in cel dan uživali in se predajali sončnim žarkom. Jaz sem malo bolj pazil, ker še ni toliko od moje operacije, Renata in Sebastijan pa sta kar nabrala nekaj barve! ;-)) Ob 17h smo se počasi odpravili proti domu in se na poti ustavili še v enem nakupovalnem centru v Al Ainu, kjer smo našli neverjetno prikupne mucke v trgovini z domačimi živalmi in se čisto zaljubili vanje. Bila sta čisto bela bratec in sestrica s sinje modrimi učki! Aaaaaaa, kar kupil bi ju, samo me ja na rit vrglo, ko mi je prodajalec rekel, da ena stane 1800 AED (cca.365 EUR). Pa še to brez papirjev. Skratka preživeli smo nepozaben vikend v Al Ainu, sedaj je pa zopet College na programu in zgodnje vstajanje.

Danes sem prejel tudi svoje nove značke z imenu, ki jih moram nositi na uniformi woooohooo! Prej sem imel na znački napisano le svoje ime, sedaj pa je poleg imena še priimek ter moja funkcija na letalu. Takole izgleda:

 
Zdaj je pa že 20 min čez polnoč in bi bil že čas, da grem u mižule, če ne bom spet jutri kinkal med predavanjem hehehe! Jutri imam še zadnji plesni tečaj z Maltežanoma Anito in Andreem, ker se 28.6. poročita na Malti! Enkrat sem ju že imel, jutri pa še finale! ;-)))
 
Še 2x grem spat, pa se spet vidimoooooo!!!
Lepo se imejte, pa kej se oglas'te!
 
Papa
Andrej


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej