VISITORS:

sreda, 19. junij 2013

Emirates Airlines po dolgem času številka 1 na svetu!

Ojla folk!

Koooooončno sem zaključil s šolanjem za SFS-a in že čez 5 ur letim v Slovenijo wooohoooo!!!!;-)))) Veliko novega smo se naučili in se vsaj približno pripravili na vlogo vodje na letalu! Seveda bo potrebno še veliko izkušenj, preden bom postal samozavesten vodja in vzor drugim, ampak sem prepričan, da bom uspešno prestal poskusno dobo, ki traja 4 mesece. Po poskusni dobi sledi podelitev diplom, ko tudi uradno postanem SFS. Včeraj sem dobil tudi prvi urnik kot SFS za mesec julij in prvi let imam v Istanbul (turnaround), drugega pa v Zurich (layover)! Ni slabo, saj sta oba leta zadosti dolga, da res lahko v miru naredim svoje obveznosti in mi ni treba nikamor hiteti, poleg tega pa lahko mirno ocenim tudi svojo ekipo (flight review)! :-)

Danes smo na College-u tudi izvedeli, da smo po najnovejši lestvici Skytrax ponovno na prvem mestu letalskih družb na svetu in to celo pred Qatar Airways iz Dohe! Juhuhuhuhu!!!!! Tule je dokaz:


Ful smo bili vsi ponosni danes! ;-))) Upam, da bomo čim dlje ostali na prvem mestu. Poleg naziva najboljše letalske družbe na svetu v letu 2013, smo že 9. zapored prejeli tudi naziv najboljše letalske družbe na Srednjem Vzhodu ter nagrado za najboljši informacijsko-zabavni sistem na letalu. Kot zanimivost naj vam zaupam, da smo začeli prvi na letalih uvajati LIVE TV in sicer lahko že na nekaterih novejših Boeing-ih 777 gledate angleški BBC News, arabski BBC News, Euronews in Sport24. Čist hudo a ne! Poleg tega počasi uvajamo tudi brezžični internet, tako da boste lahko vsi čekirali svoj Facebook na letalu ali pa pošiljali mesiče na Whatsapp-u hehehehe! Skratka uvajamo stvari, ki jih druge letalske družbe trenutno le sanjajo! ;-)

Zdej grem pa pakirat! Lepo se imejte in upam, da se kmalu vidimo! Če kdo planira skok na morje čez vikend (SLO ali HR), se kar sam povabim zraven! ;-)))

Uživajte v lepem poletnem vremenu!
Andrej

18 komentarjev:

  1. zanima me če lahko preveriš če ima slučajno kateri od teh letov tudi internet?

    EK138
    EK304
    EK305
    EK137

    OdgovoriIzbriši
  2. Borut pozdravljen,
    Internet imamo trenutno na vseh Airbusih 380 in poskusno na nekaterih novih Boeingih 777. Zal je nemogoce izvedeti katero letalo bo na ruti VCE-DXB in nato DXB-PVG, saj letala stalno menjavajo, odvisno od morebitnih zamud ipd!
    Upam, da bos uzival na letu in javi svojo izkusnjo, ko se vrnes!
    Lp, Andrej

    OdgovoriIzbriši
  3. potem imam vsaj za dxb-pbg malo upanja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Če imaš let iz Dubaja ob 2:50 boš letel z Airbusom 380 (internet bo tam zagotovo), če pa boš letel ob 10:35 iz Dubaja, pa boš letel na Boeing-u 777, tam pa je internet pod vprašajem!
    Srečen let!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj

    Ko sem ti fouš ,da živiš v Dubaju hehehhe. Res super blog. Kar tako naprej.

    Imam pa eno vprašanje. Glede na to ,da imaš veliko obiskov,kako so si pridobili turistično vizo.Če je preveč osebno se opravičujem in zbriši moje sporočilo.

    Lp Saso

    OdgovoriIzbriši
  6. Hey Saso,
    hvala za kompliment glede bloga...kako si ga pa nasel? A se poznava mogoce?:-)
    Kar se tice vize je zelo enostavno, ko letis z Emirati! Vizo lahko kupis skupaj z letalsko karto preko spletne strani www.emirates.com. Ce pa ne letis z Emirati, moras pa rezervirati hotel vsaj za eno noc, da ti je hotel kot sponzor in sele nato bos lahko dobil vizo in sicer na Dunaju ali preko turisticne agencije v Sloveniji.
    Upam da sem ti vsaj malo pomagal! Kdaj pa prides v Dubaj???Glej, da se oglasis, da te peljem malo naokoli!:-)
    Lepo se imej in se kaj se oglasi!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  7. Hey Andrej

    Najlepša hvala za odgovor.Si mi veliko pomagal.
    Ne spomnim se točno,ampak je bil objavljen tvoj blog na nekem forumu.
    Če se spomnim ti sporočim.

    Planiram obisk Dubaja okoli decembra,tako da,če te srečam kje,dobiš za pivo.

    Še enkrat najlepša hvala za odgovor.
    Uživaj še naprej

    Lp Sašo



    OdgovoriIzbriši
  8. Hej, Andrej morm rečt ful fajn blog imaš.
    in pa čestitke za SFS! :)

    LP ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, hvala, hvala!;-)) Ja kje si me pa najdla? To me vedno znova preseneti, koliko ljudi, ki jih sploh ne poznam, bere moj blog! Moram začeti pazit, kaj napišem hehehe! Pišem ga predvsem zato, ker vem, da bom čez 40 let pozabil, kaj sem počel v Dubaju in se bo lepo spominjati vseh dogodivščin iz različnih potovanj po celem svetu!Če pa še vas navdušim za potovanja, je pa še toliko lepše!;-)
    Lepo se imej!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sm iskala mal cabin crew bloge v AUH in DXB, ker se tud sama ful zanimam za to, ampak lepo počasi :)
    Fajn je vedt mal kako stvari potekajo dol :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Wooohooo, prid še ti dol! Sej zdej nas je že skoraj 50!;-))) Prešnji teden, ko sem bil na College-u na treningu za SFS-a, sem srečal 3 Slovenke, ki so šele prišle v Dubaj!;-)))Pa enkrat, ko sem se peljal z našim busom domov, sem srečal še 2 novinki iz Slovenije, ki živita blizu mene hahaha!Če te še kej zanima, ti bom z veseljem pomagal!
    Ciao!

    OdgovoriIzbriši
  12. Definitivno, najprej faks, pol pa pridem :D haha. Drugač mam pa tud bivšo sodelavko, ki dela za Etihad :) tko da dobivam info tako iz EY kot EK ;) oboje ful fajn :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Super, potem si stevardesa na Adriji? Če si res, bi te prosil za kak kontakt, ker bom v pet letel v MUC iz LJU in bi rabil preverit load, ker imam standby karto!;-) Jaz ti bom pa lahko kdaj pogledal load na Emiratih, če boš kdaj letela z nami in bova lahko uspešno sodelovala!;-)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisem na Adriji, sem pa zemeljska stevardesa na LJU ;)
    Z veseljem pomagam, dodaj me na FB :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow super,pol pa upam da me bos ti v petek chekirala za MUC ob 19:20, ko letim nazaj v Dubaj!:-)
    Zal nimam FB, tko mi plis napisi mail na slovenec.v.dubaju@gmail.com pa bova tam na vezi!:-)
    Upam da se vidva!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. sedaj cakam v Dubaju za Benetke, se vracam iz Sanghaja. Ko sem sel tja sta bili tam kjer sem bil jaz dve stevardesi mislim da Dragana in Sandra. Vesta kako se stvarem streze in tudi let je bil super, sicer na zalost brez interneta. To kar je bilo pa zdej ko sem iz Sanghaja nazaj v Dubaj letel pa cista katastrofa. Mislim da sta bili 2 irki. Niti imena si nisem potrudil zapomniti. V glavnem total neorganizirano en kup skakanja vpitja butanja,.....

    OdgovoriIzbriši
  17. Borut pozdravljen,
    Na zalost najdes med 17.000 stewardi tudi taksne,kot si jih opisal...moja naloga kot senior sedaj je, da cim bolj objektivno ocenim svoje osebje in s tem pripomorem k izboljsanju storitev na letalu, prav tako kot tudi k izboljsanju odnosa osebja do potnikov.
    Vseeno upam,da bos se kdaj letel z nami, ko bom jaz na letalu! :-)
    Lep pozdrav iz Kuala Lumpurja!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej