VISITORS:

četrtek, 18. junij 2020

Negotovost se nadaljuje

Pozdravljeni prijatelji,

Kako ste kaj? Najprej bi se rad zahvalil vsem, ki ste mi v zadnjih dneh poslali ogromno sporočil podpore. Vaše spodbudne besede mi res veliko pomenijo. Ob prebiranju vaših lepih misli, mi je lažje pri srcu in tudi če dobim odpoved se zavedam, da prihajam nazaj domov v krog prijateljev, ki me imajo res radi.💖 Hitro je minil še en teden in čas je, da vas zopet malo updejtam o stanju v Dubaju. Podjetje še vedno vsak dan pošilja določeno (nihče ne ve natančno koliko) število povabil na sestanek, kjer sodelavci prejmejo odpoved. Na veliko žalost smo pred nekaj minutami izvedeli, da je eden od mojih zelo dobrih prijateljev iz Slovenije ob 9. uri zvečer (!!!) dobil vabilo na jutrišnji sestanek. 

Kar ne moremo verjet. Vsi smo šokirani. Ne samo zato, ker je naš dober prijatelj, temveč tudi zato, ker je zelo vesten in priden delavec. Očitno delovni rezultati na tej točki ne štejejo nič več in je lahko čisto vsak na tapeti za odpoved. Z nervozo in strahom vsak dan odpiramo svoj mail in gledamo, ali smo tudi mi prejeli povabilo na sestanek. Ko bi nam vsaj kdo lahko povedal, koliko časa bo to trajalo?! 😓 

Danes je natanko 91.dan od mojega zadnjega leta. In glede na to, da ne vem, ali sem mogoče že opravil svoj zadnji let, sem se odločil, da naredim statistiko moje letalske kariere in skupaj vržem podatke svojih 10.let letenja. Vedno sem se namreč spraševal, koliko letov sem že opravil od samega začetka, na katere destinacije sem najpogosteje letel in katere države sem najpogosteje obiskal. 

Moj prvi let kot stevard sem opravil 23.09.2010 in sicer v mesto Dammam, ki se nahaja v Savdski Arabiji. Od takrat pa do danes sem iz Dubaja kot stevard poletel in priletel nazaj natanko 693 krat (počitnice in odhodi domov niso vključeni). Skupno sem v zadnjih 3555.dneh oddelal 1479 sektorjev, kar pomeni da sem v povprečju vsake 2,4 dneva opravil en sektor. 😲 Kar se tipa letal s katerimi sem letel tiče, sem 922 letov oddelal na Boeingu 777 (62%), na Airbusu (A330, A340 in A380) pa 557 letov (38%).
Najpogostejših 10 destinacij v moji karieri:
  1. Benetke - 21 letov
  2. Bombay - 21 letov
  3. Delhi - 18 letov
  4. Kuwait - 18 letov
  5. Karachi - 16 letov
  6. Male - 16 letov
  7. Barcelona - 15 letov
  8. Doha - 15 letov
  9. New York - 14 letov
  10. London Heathrow - 14 letov
Najpogostejših 10 držav v moji karieri:
  1. India - 90 letov
  2. USA - 57 letov
  3. Italy - 36 letov
  4. Australia - 31 letov
  5. UK - 31 letov
  6. Germany - 28 letov
  7. Pakistan - 27 letov
  8. Saudi Arabia - 24 letov
  9. South Africa - 23 letov
  10. Spain - 22 letov
V naši mreži imamo trenutno 143 destinacij. Na žalost do sedaj še nisem uspel leteti na prav vse. Manjka mi še naslednjih 11 destinacij:
  1. Abuja (Nigerija)
  2. Adelade (Avstralija)
  3. Edinburgh (Škotska)
  4. Fort Lauderdale (Florida, ZDA)
  5. Haneda (Japonska)
  6. Mexico City (Mehika)
  7. Porto (Portugalska)
  8. Oslo (Norveška)
  9. Yangon (Mjanmar)
  10. Sabiha Istanbul (Turčija)
  11. London Stansted (Velika Britanija)
Po Dubaju se še vedno ne smemo premikati med 23:00 in 6:00. Abu Dhabi je 16.06 vstopil že v tretji teden izolacije, kar pomeni, da prebivalci ne smejo zapustiti mesta, prav tako pa tudi obiskovalci ne morejo vstopiti v mesto. v Združenih Arabskih Emiratih so danes diagnosticirali "le" še 392 primerov Covid-19.

Pred nekaj dnevi smo se s sodelavci Polono, Andrejo in Alešem, s katerimi smo v času korone spletli res tesne prijateljske vezi, dobili in organizirali t.i. afternoon tea 🍵, kot mu pravijo Angleži. Jaz sem spekel čisto prave scones, kot se za afternoon tea spodobi. Recept si lahko ogledate TUKAJ. Polona je naredila narezek, Andreja in Aleš pa sta kupila clotted cream za scones in priskrbela alkohol (namesto čaja).😄 Bilo je nepozabno, v bližnji prihodnosti pa že planiramo piknik nekje v puščavi. 

Moji domači scones-i
Afternoon tea s prijatelji










Ura bo že kmalu 1 zjutraj in čas je, da se počasi zavalim v posteljo. Zjutraj ob 7:00 moram biti namreč že na teniškem igrišču, kjer se bom zopet pomeril z Egipčanom Amrjem. Zaenkrat mi gre kar dobro, saj vodim v setih z 2:1 💪. Upam, da se imate lepo in da uživate na polno. Danes praznuje rojstni dan tudi moja zelo dobra prijateljica Mojca iz Slovenije, ki ji želim VSE NAJBOLJŠE in upam, da se kmalu spet srečamo!🍰 

Pridni in radi se imejte, pa se beremo v sredo!

Vaš Andrej 💝

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej