VISITORS:

sreda, 24. junij 2020

Dokler se zopet ne srečamo

Danes svoj blog posvečam vsem tistim kolegom, sodelavcem in prijateljem, ki so v preteklih dneh izgubili svojo sanjsko službo. Praktično čez noč so se vam podrli vsi načrti za prihodnost. Zgraditi morate nove načrte, nabrati energijo za nove podvige in pogumno iti novim izzivom naproti. Mogoče se vam v tem trenutku to zdi nemogoče, ampak verjemite mi, da bo čez nekaj mesecev, vse to kar se trenutno dogaja le še grenak spomin, pred vami pa polno novih priložnosti.

Približno leto dni nazaj, je eden izmed naših rednih potnikov, objavil spodnji prispevek na svojem Linkedin profilu. Gre za nagovor vsem delodajalcem, ki iščejo sposoben, vodilen kader v svojih podjetjih. Moram priznat, da nas kar dobro pozna! 🤩


Prevod: Če iščete nekoga, ki bo resnično konkurenčen za vodenje vašega podjetja, ne najemite diplomiranega podjetnika - najemite nekdanjega člana kabinskega osebja letalske družbe Emirates, Etihad ali Qatar!
Videli in storili so že VSE  ... vedo, kaj pomeni biti izseljenec iz svoje cone udobja; izpostavljeni so bili različnim kulturam; govorijo popolno, nevtralno angleščino; lahko se spopadejo s stresom in izjemno utrujenostjo; znajo biti pozorni in biti hkrati reprezentativni; naučili so se komunicirati tako z vodilnimi delavci kot gradbenimi delavci; razumejo osamljenost; vedo, kako ljudje delujejo, ko želijo (in ne želijo) nekaj od njih; kako govorijo; kako spijo; stanje, v katerem puščajo stranišče; kako zaspani obrazi, prilepljeni na zaslone, med turbulenco postanejo prestrašeni - vsi neprecenljivi vpogledi v resnični značaj ljudi.
Nekdanji člani kabinskega osebja NISO samo strežniki za čaj ali kavo. Uspeli so preseči domišljijo večine prizemljenih bitij. Upoštevajte jih za najvišje položaje!

Res lepo napisano!👏🏼 In čisto z vsako besedo se 100% strinjam. Če vam pride naproti nekdanji član kabinskega osebja vedite, da ima ta človek veliko izkušenj z ljudmi, ogromno empatije in zna pravilno odreagirati v še tako stresnih situacijah.  Je zelo potrpežljiv, profesionalen in ciljno naravnan. Kabinsko osebje ne ponuja le kave in čaja. Poleg strežbe smo izurjeni tudi v prvi pomoči. Če je potrebno znamo pomagati rojevati otroke na letih, izvajamo umetno dihanje v primeru infarkta, nudimo prvo pomoč, smo psihiatri in poskušamo pomirimo vse tiste, ki se bojijo letenja oziroma so prvič na letalu, smo varuške, ko bi starši radi malo zadremali, smo animatorji in fotografi, ko s polaroidno kamero skačemo po kabini in presenečamo potnike, smo mediatorji, ko se potniki med seboj prepirajo, dobri poslušalci, ko imajo potniki osebne probleme in bi se radi samo nekomu izpovedali, nenazadnje pa v velikih primerih rešujemo raznorazne konflikte, ki nastanejo med letom. Naš primarni cilj je, da pripeljemo potnike varno in udobno od točke A do točke B. Med letom pa se potrudimo po svojih najboljših močeh, da potnikom celotna izkušnja z nami ostane v res nepozabnem spominu. Delo v multinacionalki nas je prav tako naučilo prilagodljivosti in sprejemanja ter razumevanja različnih kultur, saj v firmi dela več kot 15o nacionalnosti. Pa naj še kdo reče, da smo samo natakarji nad oblaki.

Vsem svojim sodelavcem bi rad položil na srce - ustvarite si nove sanje in jim sledite, nič ni nemogoče. Ovire si postavljamo sami v svojih glavah. Čisto do vsake stvari vodijo poti, in če imamo pravo voljo, bomo našli tudi pot. 

Srečno vsem in verjamem, da se bomo v prihodnosti še srečali.🙏

Vaš sodelavec Andrej 💖

2 komentarja:

  1. Beautifully written as always. This blog touched my heart. I love your Wednesday Blog. Thank you Andy!

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you so much Hanna. I really appreciate your feedback. Thanks to you it has a name Wednesday Blog (WB) from now on. You are a true inspiration. Take care, A.

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej