VISITORS:

sreda, 12. avgust 2020

Ali res dajem odpoved? 🤔

Živjo!

V zadnjem tednu me je kar nekaj prijateljev vprašalo, če res dajem odpoved. Zadnji blog je menda dajal vtis, kot da se počasi poslavljam od Dubaja. Dejstvo je, da se bomo morali nekega dne vsi posloviti od Dubaja in se vrniti na sončno stran Alp.🌞 Izgleda, kot da sem se v glavi že počasi začel poslavljati oziroma psihično pripravljati na odhod. Če prej ne dobim odpovedi, planiram vrnitev v Slovenijo pred naslednjim poletjem.😍

Zaenkrat se prekinili z odpuščanji. Kar pa še ne pomeni, da v jeseni ne bo še enega vala, v kolikor se situacija ne bo vsaj malce izboljšala. Ljudje se zaradi korone še vedno bojijo potovati. Dokler se ljudje ne bodo opogumili in dokler države ne bodo začele odpirati svojih meja, se bodo po mojem mnenju odpuščanja nadaljevala. Ker pa je situacija še vedno zelo nejasna, se seveda podjetja bojijo, da ne odpustijo preveč ljudi (v kolikor se v začetku naslednjega leta zadeve izboljšajo), zato so nam ponudili neplačan dopust. 

V prvem koraku so ponudili 4 mesece (avg-nov), teden kasneje pa še malo bolj fleksibilno opcijo in sicer od 1-3 mesecev (med sep in nov). Sam sem izbral 1 mesec neplačanega dopusta v septembru, da bom lahko prenovil stanovanje in ga oddal. Za kak dan ali dva bi skočil tudi na morje. Bomo videli, kako bom priden s prenovo stanovanja. 


Drugače pa se v zadnjem tednu ni zgodilo nič pretresljivega. Kuča - fitnes - bazen - kuča. To je bila moja rutina v zadnjih nekaj dneh. Poleg tega pa sem moral, zaradi bližajočega se izpita za obnovitev licence, narediti nenormalno veliko online seminarjev, saj so zaradi korone vsa predavanja na Training College-u odpovedana, tako da vsa izobraževanja opravljamo od doma. V sredo 19.8. imam izpit za obnovitev licence, ki je sestavljen iz petih delov: Varnost, Boeing 777, Airbus 380, prva pomoč in pa diagram opreme na letalu. Držite pesti, da uspešno naredim vseh pet delov! 🤞 

Zenkrat je moj urnik v mesecu avgustu brez enega samega leta. Po izpitih se mi od 20.8 začne "Rezerva", kar pomeni, da bom vsak dan ob 18:00 izvedel, kaj me čaka naslednji dan. V bistvu ne bo nič drugače, kot je bilo do sedaj, ko vsak dan sproti izvemo za naslednji dan. Zadnji let, ki sem ga opravil, je bil v Vietnam in sicer 26.7. Upam, da naredim vsaj še kakšen let pred neplačanim dopustom.🙏

To bi bilo zaenkrat vse iz Dubaja. Upam, da imate v Sloveniji končno lepo vreme in poletje kot se spodobi, po vseh nalivih in toči prejšnji teden. V Domžalah nam je toča menda naredila ogromno škode. 🙈

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo!

Vaš Andrej 💖

1 komentar:

  1. Sooo happy for you that you will spend a month at home and so exciting to follow the renovation in September !! oh ! and already now Good Luck and Lycka Till with the SEP... I dont envy all those elearnings... I misssssssss yooooouuuuuuuuu x

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej