VISITORS:

četrtek, 6. avgust 2020

Praznovanje 10.obletnice in slovo od Hanne 😢

Salam alejkum dragi moji, 

Današnji blog začenjam z novico, da sem predvčerajšnjim, dne 03.08.2020 praznoval natanko 10 let od mojega prihoda v Dubaj.🥳 Še danes se spomnim, kako sta me prijateljici Maja in Ksenija pospremili na Brnik. Kljub temu, da sem se podajal v neznano, sem bil presenečen nad seboj, da nisem čutil niti kančka strahu, le polno navdušenja. Imel sem občutek, da sem sprejel pravo odločitev in da mi bo to novo poglavje v življenju prineslo veliko lepega. Seveda so mi pri odločitvi pomagali prijatelji in sodelavci, za kar se jim na tem mestu iskreno zahvaljujem. 🙏 Spakiral sem kovčke in se odpravil v neznano...

Življenje se mi je čez noč obrnilo na glavo - v pozitivnem smislu!😉 Po 10.letih v Dubaju lahko priznam, da je bila odločitev pravilna. Bil sem na takih koncih sveta, o katerih bi drugače lahko samo sanjal, ali pa potoval s prstom po zemljevidu. V teh 10. letih sem pristal na 135. različnih destinacijah v 78. državah (od 196 držav na svetu) in letel več kot 170x okoli Zemlje. Spoznal sem ogromno čudovitih ljudi iz celega sveta. Imel sem ta privilegij, da sem delal skupaj s sodelavci več kot 120.različnih nacionalnosti, ki so me obogatili z razgledanostjo in širino. Lahko rečem, da mi je ta služba omogočila, da sem korak bližje, da postanem svetovljan. 😎


Teh 10 let ne bi spremenil za nič na svetu. Kljub pridobljenemu znanju in izkušnjam v večkulturnem okolju, pa se sedaj soočam z ovirami pri iskanju zaposlitve v Sloveniji. Občutek imam, kot da nihče ne prepozna znanja in mednarodnih izkušenj, ki bi ju prinesel v podjetje, ali pa gre enostavno za slovensko ljubosumje, ker sem toliko let preživel izven Slovenije. Morda so mnenja, da se po tolikih letih ne bi znal več vklopiti v slovensko mentaliteto?! Pojma nimam! Če kdo ve za službo, v kateri bi mi pridobljena znanja in izkušnje koristile, se toplo priporočam!🙏

Včeraj sem povabil k sebi tudi Polono, Andrejo in Aleša, da nazdravimo za mojih 10 let v Dubaju. Spekel sem tudi moje tradicionalne palačinke z organskim čokoladnim premazom in kokosovo moko.  Kmalu bova od te družbe v Dubaju ostala samo še midva z Andrejo, tako da izkoristimo vsak trenutek za druženje!😢 

V petek pa nas je Hanna povabila na poslovilni zajtrk, saj je v soboto, po 13 letih dela v Dubaju, končno lahko poletela proti svoji domovini. Od marca je zaradi korone obtičala v Dubaju in nestrpno čakala na prvi let v Stockholm, ki se je naposled zgodil to soboto, dne 01.08.2020. Poslovilni zajtrk je organizirala dan pred odhodom kar na plaži in sicer ob 6.uri zjutraj.😲 Glede na to, da nisem ravno jutranji človek, in da mi zaradi izredno majhne frekvence letov ni potrebno več vstajati ob nečloveških urah, je bil to zame kar podvig, da vstanem ob 5:30 uri zjutraj. 😴

Ob sončnem vzhodu smo uživali v ne preveč vročem ozračju (le okoli 35 stopinj je bilo) in zaplavali v ne preveč vročem morju. Dekleta so prinesla pregrinjalo za plažo, dve čudoviti sončnici in postregle zajtrk v obliki sadnih plošč, jaz pa sem prejšnji večer spekel zdrave muffine z jabolki in oreščki. Zelo preprost recept si lahko ogledate TUKAJNa plaži se nam je pridružila tudi Polona, ki je prispela par minut pred menoj. Imeli smo se res super. S Polono sva imela čast spoznati tudi Hannine najboljše prijateljice. Obujali smo spomine in izmenjali bogate izkušnje iz naše dolgoletne kariere.😄 Okoli 9h sva se s Polono poslovila, saj je sonce že pošteno začelo pripekati in temperatura se je dvignila že kar krepko čez 40 stopinj.🌞 Ob prihodu domov sem Hanni pripravil majčkeno presenečenje in iz vseh slik in filmčkov, ki sem jih naredil na plaži uspel zmontirati kratek video, ki si ga lahko ogledate na spodnji povezavi:


Hanna je bila izjemno vesela mojega darila, saj so to nepozabni spomni, ki so sedaj za vedno ovekovečeni na tem videu. Prav super si bo ogledati te filmčke čez 20 ali 30 let in obujati spomine na to čudovito poglavje našega življenja, obenem pa že veselim in komaj čakam, da vidim, kaj nam je pripravilo življenje v naslednjem poglavju.

Upam, da je vse ok pri vas in da uživate v počitnicah nekje ob morju/bazenu in hladni pijači. Septembra prihajam na dopust in komaj čakam, da se vidimo. 🥳

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo!

Vaš Andrej 💖

2 komentarja:

  1. Happy 10 Year anniversary!!! and thank you for my video you have no idea how much you surprised me xxx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Hanna for inviting us to join you and your lovely friends for beach breakfast. It was unforgettable and historical as it was in the middle of summer :-D Enjoy with your family xoxo

      Izbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej