VISITORS:

četrtek, 27. avgust 2020

V pričakovanju odhoda na sončno stran Alp 😎

Oj,

že nestrpno odštevam dneve, ko se bom kot potnik zopet usedel na letalo in poletel na sončno stran Alp. Na zadnje sem kot potnik letel v začetku marca, ko smo se s starši vračali iz Zanzibarja. Še 3x ali pa 4x grem spat! 😍 Glede na to, da sem na rezervi še sedaj ne vem, kdaj točno bom lahko odletel domov. V petek ob 18:00 bom izvedel, ali so mi dali soboto prosto ali ne. V kolikor dobim kak let v soboto, se mi v nedeljo uradno začne dopust, tako da bom pač moral leteti dan kasneje.

Iz ponedeljka na torek sem imel let v Bangalore. To je bilo že enajstič v 10.letih, da sem letel v to Indijsko mesto. Bil je poseben repatriacijski let z določenimi posebnostmi. Vsi potniki so na letališču ob prijavi na let prejeli plastične ščite, ki so jih poleg mask morali nositi ves čas med letom. Tisti, ki so sedeli na srednjih sedežih, so morali nositi podobne bele halje, kot jih moramo nositi mi. Skratka, bilo je dosti drugače kot ponavadi, tudi postrežba je bila temu prilagojena. Poleteli smo nekaj minut čez tretjo ponoči in se v Dubaj vrnili ob pol enih popoldan. Mislim, da mi ni treba posebej poudarjati, da smo bili na koncu leta vsi že kar precej utrujeni, jaz pa sem takoj po letu moral peljati avto na redni servis, saj me je naslednji dan čakal tehnični pregled. 

Hvala bogu je bila prijateljica in sodelavka Sladjana tako prijazna, da je ponudila svojo pomoč. Prišla me je iskat na servis, ki se nahaja v bližini njenega bloka in me odpeljala domov, kjer sem samo padel v posteljo in se zbudil šele ob 6h popoldan, ko sem moral nazaj po avto. Za vse tiste, ki vas morebiti zanimajo cene servisov v Dubaju...za redni servis na 70.000 km sem moral za Hondo CRV plačati nekaj manj kot 200 EUR. Pojma nimam, koliko bi odštel v Sloveniji. Če se komu sanja, mi lahko spodaj v komentarju napiše okvirno ceno. Poigravam se namreč z idejo, da bi avto pripeljal s seboj v Slovenijo, ko dam odpoved.😎

Danes sem imel zelo pester dan. Zjutraj sem obiskal fitnes in bazen, nato pa sem šel še naš sedež, kjer sem uredil zavarovanje za avto, ki mi poteče ravno sredi mojega dopusta. Potem sem avto odpeljal še na tehničnega, kjer sem uredil tudi registracijo. Ko sem vstopil v stavbo, kjer sem moral urediti registracijo, me je takoj na vhodu vstavil varnostnik in me prijazno opozoril, da kratke hlače na žalost niso dovoljene, saj se v stavbi nahajajo več ali manj javni uradi in polno lokalcev. Glede na to, da je bilo zunaj 50 stopinj sem bil seveda oblečen v kratke hlače. Opravičil sem se in se odpravil v avto po brisačo, ki sem jo uporabljal na bazenu. Ovil sem si jo okoli pasu in še enkrat poskusil.😉 Varnostnik se mi je že na daleč nasmehnil, pokimal in mi pokazal palec ter mi dovolil, da vstopim v stavbo.

Ker avtomat, kjer lahko kar sam urediš registracijo, ni natisnil nalepke z mesecem in letom poteka registracije, ki jo moraš nalepiti na registrsko tablico, sem se moral oglasiti na šalterju, kjer me je čakalo še eno neprijetno presenečenje. Ker mi zaposlena ni mogla pomagati, je poklicala svojega nadrejenega, ki je bil na moje veliko presenečenje zelo nepotrpežljiv z mano in me zelo nesramno odslovil, češ naj grem kam drugam, kjer mi bodo pomagali oziroma pokličem na njihovo brezplačno telefonsko številko za pomoč. Moram priznati, da v desetih letih življenja v Dubaju nisem še naletel na tako nesramnega in nepotrpežljivega lokalnega delavca. Nato sem poklical na brezplačno linijo, kjer sem moral potožit, kako nesramne delavce imajo na šalterjih. Glas na drugi strani, se mi je opravičil in spraševal za njegovo ime, vendar ga na žalost nisem imel. Mogoče je imel pa le slab dan, sem si govoril in upal, da nima enakega pristopa do ostalih strank ali celo svojih podrejenih. 

Imam pa tudi eno veselo novico in sicer iz sodišča je že prišel sklep o izročitvi nepremičnine, tako da bom v ponedeljek končno lahko prejel ključe svojega novega stanovanja. 🥳 Komaj čakam, da pričnem z obnovo. Upam, da bo vse potekalo čim bolj gladko in brez zavlačevanj s strani obrtnikov. 🤞

To bi bilo na kratko vse, kar se je zgodilo v preteklem tednu. Upam, da ste v redu in se že počasi pripravljate na novo šolsko leto. Danes sem na poročilih slišal, da gredo vsi otroci septembra nazaj v "razkuženo in sterilno" šolo. Začenja se "šolska grozontena", kot jo je poimenovala moja zelo dobra prijateljica in bivša sošolka Katarina, ki dela v eni izmed slovenskih osnovnih šol kot specialna pedagoginja. Na to temo je napisala tudi zelo zanimiv blog, ki si ga lahko preberete TUKAJ

Jutri navsezgodaj zjutraj grem v sosednji emirat Sharjah, kjer izvajajo brezplačne teste na korono, saj je negativni rezultat testa pogoj za prijavo na let. Upam, da bom negativen!🤞🏼

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo!

Vaš Andrej💖

2 komentarja:

  1. Good luck with the renovation of your new place !! please take loads of before and after pics x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you love, I appreciate! I promise I will take lots of pics! xoxo

      Izbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej