VISITORS:

četrtek, 20. avgust 2020

Slovo od Aleša in nepodaljševanje pogodb o zaposlitvi

Ciao folk,

Teden je naokoli in čas je, da se vam zopet malo javim z novostmi iz Dubaja. Danes ob 6.uri zjutraj (!!!) sem imel 5 izpitov za obnovitev licence, katere moramo opraviti enkrat na leto. Z veseljem vam sporočam, da sem, kljub nenormalni uri, uspešno opravil vseh pet izpitov in to kar 100%.🥳 Kakšen piflar! Imel sem občutek, kot da vse sanjam hahahahaha.

Ker od našega bloka še vedno ne vozijo službeni avtobusi, me je točno ob 5:35am prišel iskat osebni voznik in me ob 7:45am tudi varno pripeljal nazaj domov. Ker sem ponoči spal le 4 ure sem zakomiral do enih popoldan. Od jutri naprej sem na rezervi vse do neplačanega dopusta, tako da bom vsak dan ob 18:00 izvedel, kaj me čaka naslednji dan. Jutri sem dobil prosto. Do dopusta imam še nekaj obveznosti, ki jih moram narediti, preden grem v Slovenijo. Urediti si moram avtomobilsko zavarovanje, kupiti nove gume in opraviti tehnični pregled.

Na žalost moram zopet poročati o odpuščanjih oziroma o nepodaljševanju pogodb. Iz različnih virov smo izvedeli, da je danes dobilo kar precejšnje število zaposlenih email, v katerem so se jim zahvalili za sodelovanje in jim sporočili, da jim žal ne morejo podaljšati pogodb o zaposlitvi. Moja pogodba poteče šele leta 2022, ampak mislim, da bom sam že prej dal odpoved (čeprav so nekateri prijatelji drugačnega mnenja 😄). 

V soboto sva skupaj z Andrejo za Polono in Aleša pripravila majhno presenečenje, saj se bova mogla od obeh v kratkem posloviti. Povabila sva ju na UFO plažo in jima pripravila pravi mali piknik. Aleš je že naslednji dan, v nedeljo, odletel proti domu, Polona pa mu bo sledila konec meseca avgusta. Že kar tradicionalno je postalo, da vsak, ki odhaja dobi mug (šalčko) z natisnjenimi slikami, ki spomnijo na prijatelje in življenje v Dubaju. Poleg šalčk sva kupila tudi dve sončnici, jaz pa sem spekel še zdrave muffine, o katerih sem govoril že v enem od prejšnjih blogov. 

Andreja je bila zadolžena za ambient. Prinesla je preprogo, senčnik, zložljive stole, pijačo in kozarčke. Polona in Aleš sta bila navdušena, ko sta zagledala, kaj sva jima pripravila. Nazdravili smo na svetlo in čim bolj uspešno prihodnost in si obljubili, da stikov ne bomo nikoli izgubili. Navsezadnje se bova tudi z Andrejo prej ali slej preselila nazaj v Slovenijo. Lepe trenutke sem ujel tudi na kameri in naredil video, ki si ga lahko ogledate na spodnji povezavi:

Naslednji dan, v nedeljo, sem Alešu predlagal, da mu jaz vrnem rent a car, saj je moral biti na letališču že ob 7.uri zjutraj, rent a car pa se je odprl šele ob devetih. Tako sem s taksijem prišel na letališče in se odpeljal z njegovim rent a carjem. Presenetila ga je tudi Polona, ki je z metrojem prišla na letališče, tako da smo se vsi skupaj lahko še zadnjič objeli in poslovili. Vendar ne za dolgo, saj sva oba z Andrejo dobila neplačan dopust v septembru, tako da že skupaj planiramo piknik v Sloveniji! 😎

Glede novega stanovanja ni nič novega. Še vedno čakam na primopredajo, saj mora slovensko sodišče najprej izdati sklep o izročitvi nepremičnine. Do takrat pa lahko samo molim, da se bo to čim prej zgodilo. Sploh v teh časih korone, ko vsi mlini bolj počasi meljejo. In dokler ne prejmem ključev, ne morem pričeti z obnovo stanovanja. Res upam, da se ne bo zapletlo še z našo birokracijo. 🙏 

To bi bilo zaenkrat vse iz Dubaja. Naslednji teden upam, da na rezervi dobim vsaj kak let pred dopustom, drugače pa komaj čakam, da zopet zadiham svež zrak, se odpravim na Šmarno goro in objamem svojo družino in prijatelje. 

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo!

Vaš Andrej💖

1 komentar:

  1. Awwwww UFO beach in my heart x so many precious moments on that very beach... That video made me cry x

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej