VISITORS:

četrtek, 29. oktober 2020

Ponovno problemi s prenovo...😰

Evo samo toliko, da se vam na hitro oglasim in spet malo potožim glede prenove. Ne boste verjeli, kaj se mi je zgodilo v soboto. Ko sva z očetom pripravljala tla za samorazlivno izravnalno maso, se na vratih pojavi sosed z dimnikarjem. Malce začudeno se spogledava in ju povabiva naprej. Dimnikar začne spraševati, kdaj smo napeljali cevi v kuhinji. Nato privleče na plano njegov telefon in nama pokaže posnetek znotraj dimnika, na katerem se lepo vidi mojo odtočno cev v kuhinji. 

Kar vroče mi je postalo. Če bi me slikal v tistem trenutku, bi zgledal nekako takole 😨. Ostal sem brez besed. Nisem vedel, kaj bi rekel. Oče je sicer nekaj odgovoril, jaz pa sem bil v takem šoku, da sploh nisem vedel o čem govorita. Po glavi mi je šlo samo to, da pride kuhinja čez nekaj dni in da mora biti do takrat vodovod v kuhinji nared za priklop. Najboljše pa je to, da je celo stanovanje že prepleskano! 😩



V tistem trenutku so se mi v glavi porajala najrazličnejša vprašanja. Ali je v steni do dimnika dovolj prostora, da bo sploh možno napeljati cevi v steni ali bodo morale biti zunaj? Ali so kuhinjski elementi umaknjeni dovolj od stene, v primeru, da bo morala biti 5 centimetrska odtočna cev zunaj? Ali bom moral potemtakem zmanjšati odtočno cev iz 5 cm na 3 cm in tvegati pogoste zamašitve cevi? Poleg tega pa je tam, kjer je trenutno odtočna cev planirana  pečica, tako da to predstavlja še dodaten izziv. Nešteto vprašanj, a brez odgovorov.🙈 Če ima kdo kakšno idejo, koliko so kuhinjski elementi odmaknjeni od stene, mi prosim sporočite, da bom lažje spal ponoči.😴

Z očetom sva se odločila, da bova v petek ponovno odprla steno in pogledala, kje točno se nahaja moja cev. Poleg sosedove tuljave so v moji steni še dve, tako da morava odpreti kar precejšen del stene in se prepričati, da cev ni "zašla" še v katero od preostalih dveh tuljav. Ne morem si predstavljati, da se še kak sosed odloči uporabiti dimnik in mi čez kako leto ali dve potrka na vrata in pove, da se moja cev nahaja v njegovem dimniku! Po mojem me zadane kap.😱

Poleg vseh teh problemov, se je naša ljuba vlada odločila, da zapre še občinske meje, tako da morava vsakič, ko greva z očetom v Ljubljano do stanovanja, s seboj imeti milijon enih izjav in dokumentov v primeru, da naju ustavi policija. V nasprotnem primeru nama grozi kazen od 400 do 4000 EUR. Full dobro 👍

Ko sem nastali problem v stanovanju zaupal prijateljici Janji, me je le-ta takoj poklicala in me postavila na realna tla. Rekla mi je, da se za tisto, na kar nimamo vpliva, ne splača obremenjevati in sekirati. Jaz ji dam čisto prav, ampak kaj, ko smo ljudje sprogramirani drugače, no vsaj jaz. Jaz se obremenjujem tudi s stvarmi, na katere nimam vpliva in bi želel, da bi ga imel. 😕

Navsezadnje ima Janja prav in upam, da se tudi vi ne stresirate preveč zaradi nastale situacije s korono, ker je čisto odveč in še škodljivo za vaše zdravje. Vpliva žal nimamo na ukrepe, ki jih vlada iz tedna v teden zaostruje. Vse kar lahko storimo je, da zavarujemo svoje zdravje in zdravje svojih bližnjih in upamo, da bo te nočne more kmalu konec.

Ko sva se danes popoldan z očetom peljala proti Ljubljani, sva občudovala prelep sončni zahod, ki ga moram deliti z vami. Barve so bile res neverjetne. Vse prevečkrat v Dubaju pogrešam ta čudovit in pomirjajoč razgled na naravo, nebo, pokrajino. Mislim, da bo zelo kmalu prišel čas, ko bom tudi jaz po 10 letih rekel Goodbye Dubaj. 


To bi bilo na kratko vse za ta teden. Upam, da se naslednji teden oglasim z malce bolj pozitivnimi informacijami. Aja, pa še eno informacijo imam, sem skoraj pozabil...ponudili so mi še en mesec neplačanega dopusta in sicer do 7.1.2021 tako, da temeljito razmišljam, ali naj ga vzamem, ali ne. Menda je v Dubaju vse odprto, saj se zavedajo, da so odvisni od turizma in ne bi preživeli, če bi ponovno vse zaprli. Ravno zaradi tega me zelo mika, da bi decembra odletel nazaj v Dubaj na lepo vreme 🌞 in seveda pod pogojem, da bi bilo stanovanje do takrat pripravljeno za oddajo. V Dubaju bi rekli "inshallah", kar v prevodu pomeni " če bo Bog dal"! 🙏 Držite pesti, da se bo vse lepo izteklo. 🤞

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo, ko vam sporočim, kaj smo rešili glede cevi v kuhinji in kako sem se odločil glede neplačanega dopusta.

Vaš Andrej 💖

2 komentarja:

  1. Those sunsets Pure magic. Always love reading about what you are up to ! Miss you x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Hanna!💖 I am sure you also have amazing sunsets in Sweden. Hope to see you and watch sunset together with you in near future!🙏

      Izbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej