VISITORS:

četrtek, 19. november 2020

Prejeli smo decembrski urnik

Hej,

Samo toliko, da se vam javim in sporočim, da je decembrski urnik že zunaj in da imam 01.12. že prvi let in sicer v Madrid in Zaragozo.🤩 Glede na to, da nimamo potniških letov v Zaragozo predvidevam, da gre za tovorni let, kar pomeni, da smo na letalu samo 3 stevardi, ki skrbimo za varen prevoz tovora v kabini. Zgleda da bom prvič “big boss“ na letalu!😎 Sredi meseca imam let še v Newark in iz letališča JFK nazaj v Dubaj. Tudi ta let zgleda, da bo tovorni let. 🥳 Vse ostale dni imam na urniku “Can Use“, kar pomeni, da bom vsak dan sproti izvedel, kaj me čaka naslednji dan. Bog ve, kje bom letos preživel Božič in novo leto.🤷🏻‍♂️

Kar nekaj časa nazaj sem vam že govoril o tem, da smo na desetih letalih Boeing 777 odstranili vse sedeže v ekonomskim razredu in prostor namenili tovoru. Trenutno ne vem, ali bom let v Madrid in Zaragozo opravljal na takem letalu, ali pa bo tovor enostavno položen na potniške sedeže. Vam sporočim vse podrobnosti v blogu takoj po letu. Iz Madrida bomo leteli še isti dan v Zaragozo, kjer bomo imeli 16-urni postanek (predvidevam, da v hotelu🙏🏼) in se naslednji dan vrnili nazaj v Dubaj. Skoraj siguren sem, da v Zaragozi ne bomo smeli iz hotela, čeprav bi si tega zelo želel, saj te destinacije ne opravljamo s potniki. 

Glede na to, da delam takoj prvi dan v decembru, sem danes že iskal opcije za povratek v Dubaj. Ker skupinski prevozi do letališč zaradi trenutnih vladnih ukrepov niso možni, sem iskal letalske povezave iz Brnika. Če bi vseeno želel leteti iz Dunaja, bi me privat prevoz do letališča stal vrtoglavih 200€!!! Ne hvala. 😏 Tako sem našel še kar solidno povezavo z Lufthanso iz Brnika do Frankfurta in nato po 4 urah čakanja z Emirati do Dubaja. Možno bi bilo kupiti tudi standby karto, za katero bi pri Lufthansi odštel le 35€. 🥳 Nato sem klical še v pisarno Lufthanse na naše letališče Brnik in dodatno preveril, če je potreben poleg negativnega testa še kak poseben dokument za vstop na letalo oziroma če so trenutno kakšni posebni pogoji za vstop v Nemčijo. Hvala bogu je vse po starem (trenutno!) in obstaja velika verjetnost, da se bom odločil prav za to varianto, saj kot tranzitni potnik nimam toliko omejitev v Nemčiji. In če se v teh parih dnevih kaj drastično ne spremeni!🙏🏼

Prenova stanovanja je bila od petka pa do danes na pavzi, saj sem zadnje dva dni preležal v postelji.🤕 Ne ni bila korona, brez skrbi. 🤪 V ponedeljek zvečer sem si zaradi razpokane kože na ustnicah ter po licih in čelu namazal neko staro surovo karitejevo maslo (prinesel iz Afrike in naj bi bilo zelo primerno za suho kožo po celem telesu), ki sem ga v domači kuhinji zmešal z vitaminom E. Mama je to mazilo uporabljala predvsem za suhe podplate (par let nazaj!!!🙈), jaz pa sem se odlocil, da se tokrat namažem še po obrazu. VELIKA NAPAKA! Ko sem se naslednje jutro zbudil, nisem mogel odpreti oči. Prvič v življenju so me bolela zrkla 🤕 Iz oči sem imel gnojni izcedek. Očitno je bilo to karitejevo maslo že precej staro in polno bakterij, tako da ni bilo ravno pravšnje za obraz a ne.  Med spanjem mi je prav gotovo nekaj masla šlo tudi v oči. Takega vnetja ne pomnim. Dva dni sem 👀 spiral s kamilicami in fiziološko raztopino in šele sedaj, po dveh dneh lahko rečem, da se je malo umirilo. Ne se preveč smejat. 😄 Vsak dan se nekaj novega naučimo, a ne hahaha!🤷🏻‍♂️ 

Jutri se z očetom vračava v stanovanje, saj morava do konca zmontirati kopalniška vrata, prav tako pa naju čaka še montaža tuš kabine. 😰 Jutri nameravam dati tudi oglas za oddajo stanovanja na nepremicnine.net , saj bi ga s 01.12 rad oddal in sicer na podlagi enoletne najemniške pogodbe. Če poznate koga, ki v tem trenutku išče garsonjero za 1-2 osebi, se priporočam. 

To bi bilo na kratko vse za danes. Ob tej priložnosti bi rad čestital prijateljci Petri za novo službo in ji zaželel veliko uspehov na novi karierni poti, ki bo nedvomno zelo uspešna, saj je Petra zelo, zelo pridno dekle. ❤️👏🏻

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo!💖

Vaš Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej