VISITORS:

četrtek, 26. november 2020

Samo še trikrat grem spat...🥳

Ojla, 

Danes smo že 25. novembra!!! A se ti hecaš?!?🙈 Občutek imam, da sem se ravnokar pripeljal iz Dunaja na dvomesečni neplačan dopust, kar se je na koncu izkazalo, da bo trajal kar neverjetne tri mesece. In kljub temu mi je minilo tako hitro, da skoraj ne morem verjet, da bom v soboto spal že v Dubaju. No, saj se ne pritožujem. Po besedah sodelavcev me v Dubaju pričakuje lepo vreme, sonce, plaža in dokaj normalno življenje.☀️ Maske so povsod še vedno obvezne, drugače pa življenje poteka dokaj normalno. Trgovine, restavracije in bari so odprti, seveda z upoštevanjem vseh potrebnih ukrepov proti širitvi virusa. V Sloveniji pa izgleda, da boste še nekaj tednov v lockdown-u.😰

Obnova se počasi, a zagotovo približuje h koncu. Čakam le še na mizarja, da mi pride postavit omaro za obleke ter manjšo omarico za brisače v kopalnici. Na pohistvo.si sem si naročil jedilno mizo, ki bo zaradi pomanjkanja surovin pri proizvajalcu, prispela z dvotedensko zamudo, tako da jo pričakujem v drugem tednu decembra. Zamudo zaradi korone pa bodo imela tudi glavna vhodna vrata, ki bodo predvidoma prispela v naslednjem tednu. Takole izgleda skoraj končna verzija prenovljene garsonjera:

Kuhinja
Kopalnica

Spalni prostor
Nekaj ogledov oziroma zanimanja je že bilo v začetku tega tedna, vendar nič resnega. Če lahko delite OGLAS še na vaših socialnih omrežjih, bom zelo hvaležen. Jutri in pojutrišnjem imam še nekaj ogledov in upam, da najdem resnega najemnika, vsaj za eno leto. 

Verjetno nisem edini, ki v teh časih rad obuja spomine  na stare čase, ko smo se lahko še brez omejitev sprehajali po svetu. Tako sva danes v pogovoru z bivšo sodelavko Mario Eleni iz Grčije preko Whatsapp-a obujala spomine na začetek v Dubaju, ko smo se v avgustu 2010 skupaj znašli v tem kozmopolitanskem mestu in začeli nepozabno dogodivščino. Kmalu po prihodu v Dubaj, nam je podjetje organiziralo orientacijsko ekskurzijo po Dubaju, kjer nismo spoznavali samo nakupovalmih centrov, temveč tudi njihovo kulturo, religijo, navade in običaje. Moram priznati, da so na začetku zelo lepo poskrbeli za nas in izgledalo je, kot da jim je res zelo pomembno, kako se počutimo. Navsezadnje so nekateri od nas prvič odšli od doma, daleč od družine in prijateljev. Sam sem imel pri 32. letih že ogromno izkušenj s potovanji, za nekatere pa je bil to kar velik korak. 

S sošolci smo se zelo lepo ujeli, še najbolj pa sem se povezal z grkinjo Mario Eleni, brazilko Larisso in kolumbijcem Julianom. Med 6 tedenskim izobraževanjem smo stkali res tesne prijateljske vezi, ki jih ohranjamo še danes preko socialnih mrežij. V prostem času smo se lahko družili in skupaj raziskovali Dubaj. Seveda smo se med seboj tudi obiskovali, saj so bili naše namestitve raztresene po celem mestu. To so bili res nepozabni časi. Z Mario Eleni sva bila enotnega mnenja, da bodo ti prekrasni spomini ostali z nami do konca življenja.🥰

Z Mario Eleni na ekskurziji
Druženje na bazenu

Danes sem moral na test za Korono, saj je negativni test pogoj za vstop v Dubaj brez karantene.😷  Menda bi lahko prišel tudi brez testa in ga opravljal ob pristanku na letališču, vendar bi potemtakem moral v karanteno, dokler ne bi prejel rezultatov. Jaz pa v torek 1.12. že delam na letu v Madrid in Zaragozo, tako da raje ne tvegam s testom v Dubaju. Kot samoplačnik sem v Zdravstvenem domu Domžale moral plačati 100€, jutri pa naj bi že dobil rezultate. Upam, da bodo negativni!🙏🏼 

Naslednji teden se vam bom oglasil iz Španije, mojega prvega leta po treh mesecih. Upam, da bo šlo vse po planu in brez večjih zapletov. V torek letimo najprej v Madrid in po krajšem postanku naprej do Zaragoze, od tam pa naj bi se po 17.urnem layoverju vrnili nazaj v Dubaj. 

Vsem tistim, ki ste mi kakorkoli pomagali pri prenovi stanovanja, bi se vam ob tej priložnosti lepo zahvalil. Kljub večmesečnemu dopustu pa se z nekaterimi izmed vas zaradi ukrepov nisem mogel dobiti in mi je izredno žal! 😔 Mogoče pa je to lahko le izgovor, da se končno odpravite v Dubaj in me obiščete. 🤩 Zakaj pa ne? Dubaj ima sedaj nov slogan : “DUBAI IS NOW OPEN!” Vsi vljudno vabljeni! ☀️

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo!

Vaš Andrej 💖

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej