VISITORS:

torek, 15. februar 2011

Kako postati pilot...

Hello everybody,

kwa dugaja? Jst sm še vedno na rezervi...do konca februarja. Včeraj sem bil na standby-u na letališču od 2-5 ponoči, pa me niso poklical na let, tako da sem šel lahko domov in spat. Jutri sem pa na standby-u od 8-16h! Ura je 4h ponoč, jst pa še ne spim, ker sem šel včeraj tud ob 7h zjutraj spat!:-( Upam, da če že dobim kak let, da ne bo ob 8h zjutraj ampak ob 13h popoldan, da se lahko naspim prej! ;-)

Ste od nekdaj želeli postati pilot? Če je temu tako si poglejte spodnji video, kjer boste natančno izvedeli, kje morate začeti, da postanete uspešen pilot...heheheheheh! Jst sem se skor poscal od smeha, ko sem to prvič gledal:


In kaj kmalu je Tommy dobil 3 zvezdice in napredoval v supervisorja ter tako bil korak bližje, da postane pilot.;-)))))))


 
Zdej pa res upam, da bom zaspal...sej vem toplo mleko z Benkotom, sam kaj nej, če pa nimam Benkota...;-))))

Nočko!:-*
Andrej

6 komentarjev:

  1. Andrej, upam, da se boš končno malo naspal... pa pojdi tudi popoldne spat, kaj te briga... dokler se ne naspiš zares...

    Mah, Benko is overrated. ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej missy,jutroooo
    Sem se zbudu že ob 11h in zaenkrat me še niso klical! Yuhuhu... mogoče bom šel zato dons lahko prej spat! Mal si moram zrihtat tale moj bioritem preden pridem v Slovenijo,če ne bom cele dneve prespal, ponoč pa prežural! ;-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene zelo zanima letalsto ampak še kar hodim v osnovno šolo v 8 razred. Zanima me če bojo ocene na to kaj vplivale. (Rad bi vozil potniško letalo)

    OdgovoriIzbriši
  4. Živjo Jan!
    Koliko časa pa že hodiš v 8.razred?;-) Seveda ocene vplivajo na tvojo prihodnost, zato se pridno uči, da se ti bodo želje uresničile! Priden bodi!
    Lp, Andrej

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja jaz hodim že od prejšnega leta od septembra.

    Hvala

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej