VISITORS:

petek, 11. februar 2011

Zdej sem pa uradno diplomiran stevard...;-)))

Hello vsem!

No evo, pa sem prišel do podelitve diplom. Včeraj je bil prav poseben dan. Spal sem eno uro, ker imam zadnje čase kar precejšnje probleme s spanjem! :-( Očitno se mi pozna, da imam lete predvsem ponoči in potem se moj bioritem čisto preveč zmeša! Z Julianom sva se dogovorila, da se že ob 6h zjutraj dobiva na sedežu in greva z avtobusom na Annabel, kjer bova pustila obleko za preobleči, saj smo se po podelitvi odpravili na zasluženo večerjo. Ves zaliman sem se primajal z avtobusom na sedež. Ker je bila tako zgodnja ura in nič spanja, mi niti pod razno padlo na pamet, da bi si še leče tlačil v oči, poleg tega, pa sem imel, po mojem zaradi premalo spanja, levo oko čisto rdeče.:-( Odpravila sva se do Annabel in Audrey (jaz jo od prvega dne kličem Fidži, ker je od tam in si nisem zapomnil njenega imena), tam pustila prtljago in skupaj smo se odpravili na kolidž na podelitev diplom.

S podelitvijo diplom sem zaključil 6 mesečno poskusno dobo in pridobil naziv dipl.stevard! ;-))) Od sedaj naprej lahko menjam (swopam) lete z vsemi ostalimi 12.000 stevardi in biddam (prosim za določene destinacije). Zopet smo se po 4 mesecih srečali z vsemi sošolci in komaj sem čakal, da jih vidim in povprašam po prvih 4 mesecih letenja. Pripravili so nam prav poseben dan, kjer smo šli najprej čez vse glavne teme, ki smo jih obravnavali na kolidžu (Standardne postopke, Uniforma, Prva pomoč, Varnost, Strežba)seveda na zabaven način skozi igro. Za nas so posneli tudi video iz slik in posnetkov, ki so jih naredili v času našegas šolanja in nastalo je tole: 



Hahahaha prav nasmejali smo se, ko smo gledali video. Prijetno presenečenje, ni kaj!;-) No in potem je sledila podelitev diplom. Na generalki sem se zanalašč spotaknil na stopnicah, da so se malo nasmejali, tako da so bili potem na podelitvi vsi zaskrbljeni, da se ne bi slučajno spet spotaknil.;-) Poklicali so moje ime "Andrej Nemčik from Slovenia" in šel sem se rokovat z managerko (ki mimogrede zaradi odsotnosti, ni bila naša) in pa z nekim managerjem, ki v bistvu sploh ne vem, kdo točno je bil. Takole je zgledalo brez spotikanja:
 

Prejeli smo certifikat da smo uspešno zaključili 6 mesečno poskusno dobo in uspešno prestali vse preizkuse na kolidžu ter se uradno pridružili veliki družini stevardov pri Emiratih! Yuhuhuhuhu!!!! ;-))) Seveda smo se morali 1000 in enkrat slikati z vsemi sošolci, ki jih nisem videl 4 mesece, vsaj nekatere.
 
         takole izgleda certifikat, ki smo ga prejeli na podelitvi  // Z Larisso in Julianom

   takole so zgledale zadnje priprave pred podelitvijo//////// Fidži (Audrey) in jaz

S sošolko Anagho s katero sva tekmovala na kolidžu kdo bo boljši //// skupinska 

           čisto pravi dipl. stevard Andrej //  takole so nam pripravili oder za podelitev

   
in nas pozdravili v vseh jezikih razen slovenščine :-( //// takole smo se pa rokovali

                     Larissa v akciji na odru  //// s sošolci ponosni na svoje diplome


Po podelitvi, ko sem še komaj imel odprte oči smo se odpravili nazaj do Annabelinega in Fidžinega stanovanja, kjer sem se zavalil na kavč in odspal 2 uri, nato pa smo se odpravili v bližnjo restavracijo Sumo na sušiiiiii!!!! ;-)))) Mmmmmmm kolk je to dobr.

                na hodniku pred stanovanjem s sposojenimi rožami ;-) // dve budali ;-))

                                   butec in butec    ////// vsa klapa ki se je zbrala na večerji

                     orientalski Annabel in Fidži ////  Katy, Julian in moja malenkost

                                              Mnjamiiiii, kolk je dobr!!!! ;-)))))
Po večerji smo se siti in prijetno utrujeni odpravili vsak na svoj konec in zopet sem zaspal ob 5h zjutraj! :-(  Danes zjutraj pa me je že ob 12h zjutraj zbudil varnostnik in napovedal čiščenje celotnega apartmaja. Prišli so čistilci in takoj sem letel pregledat mail, saj se mi je zdelo, da prihaja dan, ko bom dobil novega cimra. Ne vem če sem vam sploh povedal, da sem živel sedaj skoraj 2 meseca čisto sam, saj je bil moj madžarski cimer odpuščen, ker naj bi vzel nek mobitel.:-( Tako so danes prišli čistilci, ki so sčistili celotni apartma in v torek naj bi dobil novega cimra - začetnika!!! Uuuuuuuu, kolk bo lušno! ;-)))) Upam, da bo urejen in da bo čistil za sabo, drugač bodo sankcije! ;-))))) Imam nek 6 čut da bo Srb, ker jih je tukaj nenormalno veliko!!!! Ponavadi nas dajo s sosednjimi oz najbližnjimi narodnostmi. Držite pesti, da bo OK dečko! Ker je bilo ene 10 čistilcev v mojem apartmaju sem se z brazilci zmenil, da gremo na plažo in po dooolgem času sem spet videl morje! Yuhuhuhu prav lušno je bilo! Potem večerja pri brazilcih in spet sem doma za računalnikom!

Skratka ura je 2h ponoč in probu bom zatisnit oči, ker sem od 8h zjutraj na standby-u, kar pomeni, da me lahko ob 8h zjutraj pokličejo na let! Do 16h moram bit doma, potem sem pa prost! Upam, da me ne pokličejo, da se lahko konkretno naspim! Če ma kdo kakšen nasvet za sladko spanje, naj mi ga prosim sporoči!

Lepo se imejte, pokomentirajte kej in kmalu se weedmo!

pa pa :-*
Andrej

6 komentarjev:

  1. Heeeej,
    cestitke za diplomo.
    In ja, te beremo, pridno in redno. Tako da redno pisi in bo.
    Super si.
    Cmoka tja daleč stran.
    Zala

    OdgovoriIzbriši
  2. Toplo mleko ali kakav (beri: Benko) :o)...

    Pa seveda - čestitke! :o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvaaaala za čestitke! ;-)) Jaaa toplo mleko je zakon, sam kaj ko tuki pojma nimajo, kaj je to Benko,pa čokolino,pa kaša,pa gres al pa vsaj jst ne vem kako se tuki to imenuje...:-S

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravooooooo Andreeeej :D lepo maširaš po odru :P

    Ti bomo poslali gres po hitri pošti?! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala hvala! A si vidla, da se nisem spotaknu!! ;-) Jaaaaa pošljite mi gres, pa še Benkota in čokolino! Hehehehe...sej pridem kmal domov pa si bom nabral zaloge za neki časa!;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Andrej! Iskrene čestitke ob podelitvi diplome. Zdaj pa le pogumno novim izzivom naproti. Upava, da se kmalu vidimo. Benko, gres in čokolino te že čakajo.Lepo te pozdravljava mami in tati.

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej