VISITORS:

četrtek, 17. februar 2011

No pa sem dobil novega cimra Dejana...;-))

Dober večer oziroma dobro jutro (tuki je že 3 zjutri)!

Kako? Bo? Itaq, da bo! Sej more bit! ;-)))

Včeri okrog 23h sem dobil novega cimra Dejana iz Srbije. Z Andrejo sva ravno gledala Friends-e, ki sem jih potegnil iz interneta in pila palinko, ki sva jo našla v hladilniku, kjer jo je pustil moj bivši cimer in se odločila, da tam ne more več stati, zato sva spraznila celo stekelnico in se sama sebi smejala, ko je vstopil Dejan. Po mojem si je mislil "tale dva pa nista čist normalna, kam sem jst prišel?!?!" hehehehehehe!!!! ;-))) Je čisto simpatičen fant, mlajši eno leto od mene in zelooo preprost! Vsaj tako izgleda. Pridružil se nama je pri zadnjem požirku palinke, s katerim smo nazdravili njegovemu prihodu. Razkazal sem mu mojo rezidencu, ki je sedaj najina in mu ponudil kakršnokoli pomoč če jo bo potreboval. Sam namreč dobro vem, kako se počutiš, ko prideš v ta arabski svet in nimaš nikogar, ki bi ti kaj pokazal in svetoval. Moj bivši cimer madžar je bil bolj redkobeseden, kar se pomoči tiče! ;-)

Danes zjutraj oziroma bolje rečeno popoldan okoli 15h sem ga s taksijem odpeljal na plažo Mamzar in mu razkazal okolico, saj je imel danes prosti dan, jutri pa se mu že začnejo predavanja. Najprej bo imel uvodna predavanja, kjer sem jaz spal, ker so bila takoooo dolgočasna, drug teden pa se mu pričnejo resna predavanja in izpiti...se še spomnite, ko sem jaz hodil v šolo?!?! To so bili lepi časi...hehehehehe!!!! ;-))))

Po plaži je poklical prijateljico Marino, ki je prišla z istim letalom kot on in živi ravno tako v istem bloku kot midva. Simpatična Marina je bila čisto prestrašena prvi dan in naju je prosila, če greva lahko z njo v center k njeni prijateljici, ker se sama še ne znajde. Tako smo vsi trije vzeli crew bus in se odpeljali do sedeža, tam pa presedli na drug bus in se peljali do bloka njene prijateljice. Tam sem spoznal še 2 Srba, ki sta ravno tako prišla včeraj in se poznajo z Dejanom in enega Brazilca, ki je ravno tako začetnik in je cimer od enega Srba. Marina in njena prijateljica sta šli po svoje, 3 Srbi, Brazilec in jaz pa smo se odpravili do Dubai shopping centra, ki stoji v neposredni bližini njihovega bloka in velja za največji shopping center na svetu. Poleg tega ima najvišjo zgradbo na svetu (Bur Khalifa) in največje plesoče fontane na svetu, katere smo si šli seveda tudi pogledat. Poleg tega smo si ogledali še največji akvarij na svetu, ki se nahaja sredi največjega shopping centra. A ste dojeli?!?! Tuki je vse največje, najvišje, najširše, najdaljše,... In takole so zgledale največje plesoče fontane:


So lepe a ne? Morate jih videti v živo! Ko boste prišli na obisk bom tudi vas peljal na ogled plesočih fontan, obljubim! ;-))) Po ogledu fontan smo se lačni odpravili do predela centra, kjer se nahajajo same restavracije (food court) in si privoščili obilno večerjo, potem pa nazaj do bloka, kjer smo pobrali Marino in se s crew busom odpeljali nazaj do sedeža in nato od našega bloka.

Tak prvi dan bi si tudi jaz želel, ko sem prišel sem, zato poskusim pomagati Dejanu z informacijami, kolikor se le da, da se bo počutil prijetno. To namreč veliko pomeni, ko prideš v en čisto drug svet in vidiš samo puščavo, ko pogledaš skozi okno! ;-)))) In slišiš mošejo ob 5:30 zjutraj, ki se nahaja direktno pred najinim balkonom!!!! ;-)))

Skratka, tako sem preživel današnji dan, jutri pa sem zopet off! Ne morem verjeti, da sem v tem mesecu letel le 2x. Kot sem vam že povedal sem februarja na rezervi, kar pomeni, da moram za vsak naslednji dan poklicat telefonski odzivnik po 18h, ki mi pove, kaj imam naslednji dan. Nekajkrat sem sicer imel home standby od 8-16 in enkrat sem imel airport standby od 2-5 ponoči, to je pa tudi vse! No upam, da pojutrišnjem le kam poletim, drugače bom še pozabil, kako to izgleda! ;-))))

Lepo se imejte in se kmalu vidimo!

Pa pa :-*
Andrej

15 komentarjev:

  1. Vauuuu, hvala za te plesoče fontane, te lepo sprostijo!!!

    Lp, Vlasta

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni za kej Vlasta, sej boste kej sem prišli na obisk, pa vas bom pelu na ogled Dubaja pa seveda tudi na plesoče fontane, kjer se bomo sprostili...;-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaaaaaa missy pridem!!!! 11.3. se bom že veselo sprehajal po mrrrrzli Ljubljani! ;-)))) Upam,da boš imela kaj časa za en vroč čaj al pa kakav z Benkotom!!! ;-))) Se mi zdi da se bom doma kooončno naspal! Hehehehe... Lp, A. :-*

    OdgovoriIzbriši
  4. OMG kooooolk hude plesoče fontane ... teli arabci hočejo pa res imeti vse največje, najvišje, najdražje, naj naj .... in Andrej... tudi ti si naj naj k si tko lepo sprejel cimra in mu na vsakem koraku maxxx pomagaš - to je priceless :) Full lepo.

    Uživaj maxxx pa se čujeva :)
    Mojca
    pa pa

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Bom imela! Ti samo pokliči... če želiš, lahko naredimo Reunion ob Ljubljanici... kar vem, da boš spet zvezda zabave. :op

    OdgovoriIzbriši
  6. kaj dežman to neki bere, prihajaš v LJ?

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaaaaaa, ne moreš verjet a ne?!?! ;-) Jst tud ne! Okol 11.3. naj bi pristal v LJU, tako da se lahko kaj oglasim pri vas 14.3. na Kompasu, če niste na dopustu?!?! :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, ja saj sem rekla, da bo torta. Poljub pozdrav Mojca

    OdgovoriIzbriši
  9. VSE NAJ NAJ BOLJŠE DRAGI BRATRANEC IN NEČAK.
    Mojca z družino, teta in stric

    P.S.Neboš vrjel danes grem po stotih letih žurat.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hej!!
    14.3. te bomo čakale v 503 in 504!! A bova šla k Boženi?? Ful te bo vesela:-) Lahk se pa že v petek al pa čez vikend kaj javiš...
    Dijo, Saša

    OdgovoriIzbriši
  11. Koliko časa pa boš doma?

    Welcome že zdaj. :o)

    OdgovoriIzbriši
  12. Am....SURPRISEEEEE...jst sem že od nedelje v Sloveniji!!!!! Stacioniran v Domžalah do nedelje,s ponedeljkom pa v LJ.Moj tel je še zmeri:051 381 510.Tko da poklič'te,pa se zmen'mo za drink!Hihihihihihi :-))))))

    OdgovoriIzbriši
  13. A zato je ta teden vreme bolj toplo, ker si nam prinesel malo sonca.

    Uživaj doma!

    Lp, Vlasta

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala Vlasta, sicer me malo zebe na momente,ampak hvala bogu je sončeeek! Sem vam ga malo prinesel iz Dubaja!;-)) Upam,da se imate vi tud fajn in uživate na polno! Lp

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej