VISITORS:

četrtek, 16. april 2020

Layover v Rimu in korona updejt #2

Ciao klapa,

teden je naokoli in spet je prišla sreda - čas, da se spet malo oglasim in povem, kaj je novega v Dubaju. Odločil sem se, da bom poskusil blog napisat vsak sredo in mu dat neko konsistenco. Tako boste točno vedeli, kdaj morate obiskati mojo spletno stran, da boste na tekočem! 😂

Čez 3dni, natančneje 18.4. naj bi se končala naša samo izolacija, ampak glede na število obolelih vsak dan vsi nekako dvomimo, da se bo to res zgodilo. Ugibanja strokovnjakov namigujejo na to, da se bo socialno distanciranje moralo nadaljevati vse do leta 2022. Računalniške simulacije na Harvardu pa kažejo na to, da bo korona postala tako kot gripa, sezonsko obolenje. Očitno se mora število obolelih zmanjšati na tako število, da zdravstveni sistem ne bo odpovedal in da bodo bolnišnice lahko sprejele vse obolele in jih pozdravile. Na žalost pa je število mest po bolnicah omejeno, tako da bo treba še malo potrpeti in ostati doma.

Veliko prijateljev me sprašuje, kako preživljam življenje v izolaciji. Če sem čisto odkrit, se mi je bioritem postavil na glavo. Spat hodim ob 9h zjutraj in se zbujam ob 4h popoldan. Nato malo potelovadim - ponavadi naredim kako Zumbo za kardio, nato pa še eno uro power joge, da se dobro spotim. Za konec pa še malo meditacije. Po telovadbi si skuham zajtrk/kosilo/večerjo (kakor želiš poimenovat moj prvi obrok ob 18:00😋) in pogledam poročila na POP TV-ju. Uspel sem si uredit povezavo, da lahko gledam EON od Telemacha na moji televiziji, tako da sem z vsem na tekočem (kar včasih ne bi bilo dobro hahaha). Po poročilih pa se ponovno spravim v kuhinjo in kaj dobrega spečem, seveda ne vsak dan!!! Prejšnji teden sem prvič spekel narastek iz ajdove in prosene kaše z jabolki in skuto. V ponedeljek pa sem se spravil delat jabolčno pito z jabolki, skuto in kokosom. Ker skute (cottage cheese po ang.) niso imeli v mojem supermarketu sem vzel egipčanski sir - Karish cheese - in moram reči, da se je kar dobro obnesel. 👍 In tako so vsi napori in telovadba šli u nič!!! 💪 Takole nekako so zgledale moje mojstrovine, preden sem jih dal v pečico in ko so prišle iz pečice:

Narastek iz prosene kaše in jabolk
Jabolčna pita s kokosom
Če imate kak dober recept za super zdrav in okusen obrok v času samo izolacije, se toplo priporočam. Pa ne preveč zahteven prosim, saj nisem nek Masterchef...no vsaj zaenkrat še ne 😃

Obljubil sem vam tudi, da vam bom opisal tudi nekaj mojih layoverjev, tako da je najbolje, da začnem z leti, ki sem jih opravil pred kratkim in se jih še dobro spomnim hehehe. Zadnji video na layoverju sem naredil na letu v Rim. V soboto dne 15.2. ob 15:02 smo poleteli iz Dubaja proti italijanski prestolnici, kjer smo pristali ob 18:45 po lokalnem času. Let je bil prijeten, potniki prijazni. V hotel smo prispeli okoli 20:00 in veliko sodelavcev se je dogovorilo, da se dobimo v hotelski restavraciji na večerji. Ker je bila tisti dan tudi smučarska tekma, sem kot veliki smučarski navdušenec in navijač slovenske reprezentance moral najprej pogledati tekmo na iPadu, kjer imam naložen EON aplikacijo. Sodelavka Niki iz Avstralije, ki je delala v moji kabini, me je že kontaktirala po Whatsapp-u in me okregala, kje hodim tako dolgo in da so vsi ostali že naročili večerjo. Celo toliko je bila prijazna, da mi je slikala menu in mi ga poslala: 😂


A uganete kaj sem izbral? Najbolj zdravo opcijo ever in sicer "King Beef Burger" 😋 Odličen je bil. Niki mi ga je naročila in ko sem prišel v restavracijo, je bil Burger že ready. Ekipa je bila res super, tako da smo se imeli enkratno na večerji. Zmenili smo se tudi, da se naslednji dan dobimo v recepciji in se skupaj z brezplačnim hotelskim shuttlom odpravimo v mesto. Naš hotel se namreč nahaja v neposredni bližini letališča Fiumicino.

Naslednje jutro smo se ob 10:00 zbrali na recepciji Angelique iz Francije, Marina iz Grčije, Niki iz Avstralije, Fahmi iz Tunizije in moja malenkost ter se odpravili proti Rimu. Po 30 min vožnji smo prispeli v center in ker je bila nedelja in čudovito vreme, sem dobil idejo, da se sprehodimo do Vatikana, se udeležimo papeževe maše, nato pa se odpravimo še na kosilo in na tržnico v kolikor nam bo čas še dopuščal. Ker noben od sodelavcev ni imel boljše ideje, so se vsi strinjali in odpravili smo se proti Vatikanu. 

Vatikan oziroma uradno Vatikanska mestna država je najmanjša neodvisna država na svetu, tako po površini, kot po prebivalstvu, leži pa sredi glavnega mesta Italije, Rima. Vatikan je tudi uradno prebivališče papeža in ozemlje Svetega sedeža. Tu se nahaja tudi najpomembnejša rimokatoliška cerkev na svetu, bazilika svetega Petra, ki je eno najpomembnejših romarskih središč na svetu. Po odstopu Benedikta XVI je bil dne 13.03.2013 izvoljen novi papež Frančišek (rojen Jorge Mario Bergoglio) - 266. papež katoliške cerkve, rojen v Argentini leta 1936. To je prvi papež, ki prihaja iz Latinske Amerike in hkrati prvi neevropski papež novega veka.

Sprehod po sončku do Vatikana je bil res prijeten, vmes pa smo se seveda morali ustaviti še na zajtrku (rogljiček in jutranja kavica). Ko smo prispeli do Vatikana, smo se morali postaviti v doooolgo vrsto za vstop na trg sv. Petra. Na vhodu so bili varnostniki, ki so pregledali vsako torbo in po približno 30 min čakanja, točno ob poldne smo vstopili na trg in doživeli pozdrav papeža in njegovo 15 min dolgo mašo. Nad papežem Frančiškom smo bili vsi čisto navdušeni, saj smo ga prvič videli in doživeli njegovo mašo v živo sredi Vatikana. Vsi so se mi zahvaljevali za odlično idejo, da odidemo v Vatikan, namesto da se zgubljamo po ulicah Rima celo nedeljsko popoldne. 

Po obisku papeža Frančiška je Fahmi predlagal, da se sprehodimo do predela Trastevere, kjer naj bi se nahajale odlične restavracije in najdemo kakšno dobro restavracijo za kosilo. S pomočjo google maps smo našli simpatično restavracijo Casetta di Trastevere, kjer smo si privoščili slastno Pizzo in Calzone (kot nekakšna prepognjena pizza). Angelique se nam ni pridružila na kosilu, ker je želela obiskati še lokalno tržnico - Campagna Amica Market. Ko smo pojedli kosilo, smo se odpravili proti avtobusni postaji in ker smo imeli še 30 min do odhoda, smo še mi na hitro skočili do tržnice, ki je bila nedaleč stran od avtobusne postaje. Jaz sem nabavil nekaj sadja in zelenjave ter odličen kostanjev med. Na avtobusu med vožnjo proti hotelu, sem se vsem svojim sodelavcem zahvalil za čudovit in nepozaben dan. Proti Dubaju smo poleteli ob 20:47 in pristali naslednje jutro ob 5:32. Let je minil brez posebnosti, saj je bil nočni let in takrat potniki več ali manj spijo ali gledajo TV. Če bi si radi pogledali še video, ki sem ga posnel na izletu po Rimu, si ga lahko ogledate na spodnjem linku:



To bi bilo zaenkrat vse iz Dubaja. V komentarjih mi lahko sporočite, kako vi preživljate tole karanteno in mi izdate kak dober nasvet, kaj počnete, da vam čas čim hitreje mine. Aja pa priporočam se za kak okusen in preprost recept.🙏 Lepo se imejte, bodite močni in upam, da se kmalu vidimo. Se pa definitivno beremo naslednjo sredo. 😘

Pazite nase in ostanite zdravi!
Vaš Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej