VISITORS:

sreda, 6. maj 2020

Obisk koal in kengurujev ter korona updejt #5

Ojla!

Sploh ne morem verjet, da je že teden naokoli. Še dobro, da sem se odločil, da se oglasim vsako sredo, če ne bi bil sigurno že en mesec naokoli, preden bi se spomnil, da se vam moram oglasiti! 😉  Kljub temu, da je vsak dan skoraj enak prejšnjemu, mi dnevi vseeno hitro minevajo (hvala bogu) zahvaljujoč prijateljem, s katerimi sem stalno na vezi, dobrim filmom in nadaljevankam, telovadbi in internetu. Pred parimi dnevi sem imel spet generalno čiščenje stanovanja, ki prav tako vzame kar precej časa, predvčerajšnjim pa sem se s sodelavko Andrejo odpravil na krajši izlet po mojem okolišu. Andreja se je namreč odločila, da se znebi par knjig in jih prodala ljubiteljem knjig preko Facebook-a, jaz pa sem se ponudil, da ji delam družbo. Prav super sva se imela in se pošteno naklepetala. 

Konec prejšnjega tedna pa sem se lotil prav posebnega projekta - iz našega službenega portala sem si začel izpisovati vse svoje lete, ki sem jih opravil od leta 2010 naprej, tako da bom imel v Excel tabeli zbrane vse podatke na enem mestu, kot na primer: število kilometrov, sem jih preletel, število ur, ki sem jih preživel v zraku, število letov, ki sem jih opravil in število držav, ki sem jih obiskal v 10 letih. Že komaj čakam končne rezultate. Seveda jih bom delil tudi z vami, ko končam s projektom, ampak moram priznati, da mi gre bolj počasi, tako da boste morali na rezultate še malce počakati.😜

Kar se tiče korone v Dubaju ni nič novega. Vsak dan diagnosticirajo nekaj manj kot 500 oseb s korono, tako da je trenutno okuženih v Združenih Arabskih Emiratih že 15.192 oseb, 146 pa jih je do sedaj virusu na žalost podleglo. Še vedno moramo ob vsakem izhodu obvezno nositi maske, razen v avtu, v kolikor se vozi samo ena oseba. Izhodi so še vedno dovoljeni le od 06:00-22:00 brez dovolilnice. Kar pa se tiče stanja v letalski industriji, so počasi že začeli odpuščati pri Qatar Airways in Air Arabia. Mi sicer še vedno čakamo na sporočilo vodstva, vendar pričakujemo, da se bo podoben scenarij odvil tudi pri nas. Vse nas pa zelo zanima, po katerem kriteriju se bodo odločili zmanjšati število zaposlenih. 😔
Pa gremo raje na malce bolj vesele teme, na moje kuharske podvige na primer. Od zadnjič sem vam še dolžen pokazat svojo korenčkovo tortico z ovsenimi kosmiči. Moram priznati, da mi je bila od vseh ta sladica do sedaj še najbolj všeč. Če imate v svoji kuharski knjižnici kak preprost in zdrav recept za sladico kot je ta, mi ga prosim pošljite po Whatsapp-u ali pa pustite spodaj v komentarju. Vsake ideje bom zelo vesel. 😋


Korenčkova torta z ovsenimi kosmiči

Če od Cipra, ki sem ga opisal v mojem zadnjem blogu, potujemo nazaj po mojem urniku, pridemo do leta v Brisbane, ki sem ga opravil 23. oktobra 2019. Iz Dubaja smo poleteli dopoldan ob 11:00 uri in po 13,5 urah leta pristali v Avstraliji, in sicer ob 6:46 uri zjutraj po lokalnem času. Bil sem kar precej utrujen po tako dolgem letu, tako da sem si prvi dan vzel za počitek. Z ekipo smo se dobili zvečer v recepciji in se odpravili naokoli, da najdemo kako dobro restavracijo za večerjo. Ker je bilo že pozno, je bilo vse zaprto, zato smo začeli iskati lokale s šišo, ki sta si jo zaželela dva sodelavca. Vzeli smo taksi in se odpeljali na drug konec mesta, kjer se je nahajal bar s šišo, po dobri uri druženja pa sem že postal kar precej utrujen, zato sem vzel Uber in se sam vrnil v hotel, saj nisem želel prespati naslednjega dne, ko sem imel v planu obisk koal in kengurujev.

Layover je bil dolg kar 36,5 ur, tako da sem se odločil, da naravni rezervat koal in kengurujev ne obiščem še isti dan po pristanku, temveč dan kasneje, ko bom naspan in spočit. Naslednji dan sem se zbudil v prelep sončen dan. Bil je petek in s sodelavko Leno iz Poljske sem se dogovoril, da se po zajtrku dobiva v recepciji in se z lokalnim avtobusom odpraviva do parka. Lena je povabila še prijateljico (ime sem žal pozabil), ki je v Brisbane priletela s kasnejšim letom. Odpravili smo se v zelo znan naravni rezervat Lone Pine (Koala Sanctuary), ki je kako uro z avtobusom oddaljen od našega hotela. 

Naravni rezervat je bil odprt leta 1927 kot varno zatočišče za bolne, poškodovane in osirotele koale, in sicer v času, ko so koale lovili za trgovino s krznom. Ustanovitelj, Claude Reid, je priznal, da je treba nekaj storiti, da bi zaščitili eno najbolj znanih vrst v Avstraliji. Danes Lone Pine ostaja destinacija za lokalne in mednarodne goste, da ne vidijo samo domačih avstralskih živali, temveč se tudi povežejo in učijo ter dobijo navdih za majhne, pozitivne spremembe v njihovem vsakdanjem življenju, da bi zaščitili svojo lastno divjo živalsko vrsto in njihov habitat. V naravnem rezervatu smo imeli priložnost spoznati koale in kenguruje čisto od blizu, se sprehoditi med njimi in jih tudi nahraniti. Poleg koal in kengurujev, pa smo lahko občudovali tudi nekatere druge živali.

Naravni rezervat koal
Odprt park kengurujev

 
Z Leno je bilo zelo zabavno
Preživeli smo nepozaben dan



Glede na to, da v Sloveniji koal in kengurujev nimamo me zanima, če poznate naslednje lastnosti oziroma dejstva, ki veljajo za te čudovite živali:
  • Koale živijo samo na enem mestu na svetu, v Avstraliji. 
  • Koala poje le liste evkaliptusa in poje toliko listov, da diši po listih. 
  • Koala skoči z drevesa na drevo in pleza po drevesih, da dobi listje. 
  • Koala zaužije 2,5 kilograma hrane na dan.
  • Obstajajo štiri vrste kengurujev: rdeč: antilopski, vzhodno-sivi in zahodno-sivi.
  • Rdeči kenguruji so največji in lahko zrastejo do 2 metra. 
  • Kenguruji  lahko dosežejo največjo hitrost do 65 km/h - prehitevajo največjega dirkalnega konja. V enem skoku lahko skočijo do 3m visoko in 7,6m dolge.
  • Na kopnem kenguruji le zadnjično premikajo zadnje noge, vendar v vodi z vsako nogo samostojno plavajo.
  • Kenguruji so edina velika žival, ki uporablja skakanje kot svojo glavno metodo premikanja. Skok je hitro in energetsko učinkovito sredstvo za potovanje, ki jim omogoča prehajanje velikih razdalj v habitatih, kjer je na voljo malo hrane in vode.
Dan smo zaključili okoli 15:oo ko smo se vrnili nazaj v hotel in si privoščili počitek pred povratnim letom v Dubaj. Iz Brisbane-a smo vzleteli ob 21:00 in pristali v Dubaju malo čez peto uro zjuraj. Če boste v prihodnosti imeli priložnost obiskati Brisbane, toplo priporočam, da obiščete naravni rezervat Lone Pine in dan preživite v družbi kengurujev, koal in drugih živali. Naredil sem tudi kratek video našega obiska tega čudovitega naravnega rezervata Lone Pine, ki si ga lahko ogledate v spodnji povezavi:


To bi bilo zaenkrat vse iz Dubaja. Slišim, da je pri vas že skoraj vse odprto in veselo hodite po pijačkah in do frizerjev. Vam privoščim. Jaz si le želim, da bi bilo te korone čim prej konec in da bi se življenje lahko približalo stanju, kot je bilo pred vsem tem kaosom. 🙏 Se beremo naslednjo sredo, upam, da z malce bolj spodbudnimi informacijami iz Dubaja. 

Lepo se imejte in vroč pozdravček iz Dubaja!

Vaš Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej