VISITORS:

sreda, 1. julij 2020

Po več kot 3 mesecih ponovno v zraku

Pozdravljeni dragi moji prijatelji,

Zelo sem vesel, da mi je po treh mesecih končno uspelo dokončati excelovo tabelo (oziroma moj osebni Flight Logbook, kot ji pravim jaz), kjer sem vnesel vseh mojih dosedanjih 10 let letenja. V tabeli sem tako zabeležil vse dostopne podatke iz našega portala, od številk in datumov letov, imen vseh sodelavcev na letih (tistih ki so zaenkrat še v firmi, ostalih ne vidim več) pa vse do kilometrine za posamezen let in tipa letala, na katerem sem naredil določen let.

Kot sem že v prejšnjem blogu omenil, sem vse do sedaj opravil 1479 sektorjev, kar znese natanko 6.822.422km. Razdalje od enega do drugega letališča sem preverjal na spletni strani Air Miles Calculator. Če vzamemo, da je okoli zemlje približno 45.000 km, sem v moji dosedanji karieri Zemljo obkrožil približno 170 krat.😲 Ne morem verjet. Poleg tega me je šokiral tudi čas, ki sem ga preživel na letalu. Za vsak let posebej sem zabeležil čas od trenutka, ko se letalo odparkira (push back), do trenutka, ko se zopet parkira na destinaciji. Ko sem seštel vseh 1479 sektorjev sem ugotovil, da sem v letalu do sedaj preživel 9009 ur in nekaj drobiža, oziroma prevedeno v dneve natanko 375 dni, 9 ur in 41 min. To je več kot eno leto!!!!! 😱 Raje sploh ne pomislim, koliko sevanja sem bil deležen v tem času. Spodaj si lahko ogledate nekaj zadnjih letov, ki sem jih opravil oziroma delček te moje excelove tabelce, kjer sem vnesel vse lete od leta 2010:

Moj osebni Flight Logbook

V četrtek sem se po dolgem razmisleku odločil, da grem na plažo. Ja saj vem, da boste rekli, ta tip je nor.😀 Zunaj je bilo 39 stopinj, vendar si imel zaradi več kot 50% vlage v zraku občutek, kot da bi bilo 53 stopinj.😰 Obiskal sem Al Mamzar Beach Park, ki je 15 min vožnje stran od mojega bloka. Gre za umetno narejen polotok, s štirimi čudovitimi peščenimi plažami oziroma zalivi, kjer se lahko predajate sončnim žarkom in uživate v toplem morju. No tokrat morje ni bilo toplo, ampak dobesedno vroče. Menda je temperatura morja okoli 32 stopinj (meni se je zdelo sicer, da je blizu 40). Kot bi bil v brezplačnih termah. Na vhodu plačate vstopnino v višini 5 AED (približno 1,2 EUR) in na plaži ostanete, kolikor želite. Park je odprt od 8.ure zjutraj do 10.ure zvečer, ob ponedeljkih in sredah pa je odprt le za ženske in fantke do 6.leta starosti.   

Park obsega ogromnih 106 hektarjev in leži v bližini pristanišča Hamriya in Deira. V parku se nahajajo prostori za piknik (gril), igrala za otroke, glasbeni amfiteater, kjer občasno prirejajo predstave, skate park in pa bazen (za tiste, ki jim peščene plaže niso všeč) Čisto na koncu Mamzarja se nahaja 15 majhnih hišk, ki jih lahko družina oziroma skupina prijateljev najame za piknik in druženje. 

V morje sem skočil samo enkrat in namesto da bi se v vodi shladil, sem še bolj zakuhal hahaha. Hvala bogu, da na plaži vedno malce pihlja, tako, da je bilo zunaj, ko si moker kar znosno. Ko sem se posušil, sem se sprehodil po parku, da ga tudi vam pokažem v videu, ki si ga lahko ogledate na spodnji povezavi:

Z veseljem vam sporočam, da bom po več kot 3 mesecih končno spet v zraku. Prejšnji teden so mi na julijski urnik dodali dva leta, in sicer v Frankfurt in Saigon (Vietnam), v nedeljo pa so mi dodali še dva. Danes letim v Bahrain, čez nekaj dni pa še v Islamabad (Pakistan). Trenutno ne vem ali bo kateri od teh letov le prevoz tovora. Verjetno bomo izvedeli šele par dni pred posameznim letom. Veliko držav ima še vedno zaprte meje in spušča v državo samo svoje državljane. Če že povpraševanja s strani potnikov ni, je pa veliko povpraševanje po prevozu tovora.  Tako smo pred časom na 10 letalih Boeing 777  odstanili vse sedeže v ekonomskem razredu in prostor, kjer so včasi sedeli potniki, lahko sedaj uporabimo za prevoz tovora.  Če vas zanima, kako so odstranjevali sedeže in kako izgleda po novem naš ekonomski razred, si lahko ogledate TUKAJ.

Stvari so se začele počasi premikati. Saj ne more biti tako v nedogled. V Dubaju so se zaprle številne restavracije v času korone, saj mesto ni sprejelo turistov že od 25. marca. Zaenkrat so v naši firmi prenehali z odpuščanjem, saj je tudi veliko sodelavcev samih dalo odpoved. Predvidevamo, da bodo stalno spremljali razmere na trgu in po potrebi odpustili še večje število ljudi. Verjamem, da je v teh razmerah zelo težko karkoli planirati v naprej, saj se situacija iz ure v uro spreminja. Upam, da ste vsi zdravi in da že uživate nekje na Jadranu. 🌞

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo.

Vaš Andrej 💖

1 komentar:

  1. I always love your Wednesday Blog. Hope to read all about your flight to Bahrain next time. Fly safe !!!

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej