VISITORS:

četrtek, 23. julij 2020

Na filane paprike sredi Dubaja 😋

Evo me, sem že nazaj. Ne vem, ali se samo meni zdi, ali se tedni res vedno hitreje vrtijo. Kot da bi včeraj vstopili v mesec julij, pa ga je že konec. Glede na nedelo, bi človek mislil, da se ti bodo dnevi vlekli v nedogled, tako da sem vesel, da se meni ne. Za to nosijo veliko zaslugo tudi moji prijatelji in sodelavci, s katerimi se družimo veliko več, kot pa takrat, ko smo vsi leteli in bili po različnih koncih sveta.

Prejšnji teden, kot sem vam že omenil, sva s Polono imela športni dan. No ta športni dan je zame postal kar vsakodnevna rutina, tako da sedaj hodim 3 dni zaporedoma v fitnes in plavat, nato pa si vzamem en dan prosto. Zbudim se ob 7:45 zjutraj, si naredim nekaj malega za pod zob in se odpravim na fitnes. Včasih se mi pridružijo še Polona, Nina ali Aleš. Upam, da rutina ostane in da se bomo še vedno družili, kot do sedaj. 

S Polono na fitnesu
Bazen v hotelu Le Meridien
V ponedeljek smo se povabili k sodelavcu Roku na filane paprike. Že nekaj časa nazaj se mi je pohvalil, da dela izvrstne filane paprike in ker trenutno delamo zelo malo, sem prišel na idejo, da organiziramo večer  filanih paprik sredi Dubaja.😃 Rok je bil takoj za akcijo in dogovorila sva se, da se dobimo pri njemu v njegovem novem stanovanju. Pridružili so se nam še sodelavci Polona, Nina, Aleš in Rokova prijateljica Prima, ki prihaja iz Indonezije. Paprike so bile naravnost odlične!!!😋 Dogovorili smo se, da se moramo zopet v kratkem dobiti in ponoviti, naslednjič mogoče s kako drugo "slovensko" specialiteto. 

S prijatelji na filanih paprikah
Danes sem imel prost dan, ki sem ga namenil Netflixu in pa rolanju z mojo dolgoletno prijateljico Hanno iz Švedske. Hanno sem spoznal 10.12.2011 na letu v New York. Takoj sva se povezala. Bila sva na isti valovni dolžini. Oba sva bila zelo rada med potniki, se zabavala z njimi in jim skušala pričarati nepozabno potovanje. Od takrat pa vse do danes sva ostala v kontaktu, a na žalost se bom moral v soboto 01.08.2020  posloviti tudi od nje, saj se je po 13 letih letenja po celem svetu odločila, da začne novo poglavje v svojem življenju. 

Hanna, Elly in moja malenkost
Čudovit pogled na Dubaj Skyline

Pridružila se nama je tudi Hannina prijateljica Elly iz Avstralije. Oni dve sta kolesarili, jaz pa sem ju skušal dohiteti na rolerjih. Naredili smo dva kroga po 9.5km. Danes je bilo presenetjivo vetrovno, tako da je odpihalo vso vlago in je bilo za mesec julij zunaj izredno prijetno. Hanna je redna bralka mojih blogov in tudi tista, ki je blogu dala ime Wednesday blog. Vsak teden me že v torek vsa navdušena sprašuje, kaj bo v jutrišnjem Wednesday blogu. Hvala Hanna za vse komentarje, inspiracijo in motivacijo, ki mi jo vlivaš vsak dan. Upam, da bova ostala še na vezi. Rad bi te tudi enkrat obiskal v Stockholmu. Vedno je bolj doživeto, ko ti lokalec razkaže tudi tiste skrite kotičke, ki jih turistovo oko ne vidi.😉 Vse dobro ti želim na tvoji nadaljni življenski poti, polni tvoje pozitivne energije in optimizma. Pogrešal te bom!😘

Drugače pa se je v tem tednu zgodilo še nekaj zelo velikega. Na dražbi za stanovanje v Ljubljani sem ponudil najvišjo ceno, tako da bom v naslednjih dneh postal ponosni lastnik novega stanovanja na Viču. 😎 Če poznate kake ugodne mojstre za prenovo, se priporočam. Potreboval bom keramičarja, vodovodarja, malarja in parketarja. Lahko mi spodaj pustite komentar ali pišete na mail: cute.flat63@gmail.com. Že vnaprej se vsem zahvaljujem za podporo. 

To bi bilo zaenkrat vse iz Dubaja. Jutri se moja fitnes rutina nadaljuje, tako da se bom počasi poslovil od vas.

Lepo in radi se imejte in se beremo naslednjo sredo.

Vaš Andrej 💖

2 komentarja:

  1. I am so happy we went on the biking / rollerskating. Love love loved it ! So much fun and such beautiful memory in my heart. I can't belive that JFK was 2011 ?! So amazing you keep record of the flights.... I will miss you too my dear and yes please come to Sweden and to Santa remember x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I cannot wait to go to Santa and admire Northern lights with you. Thank you for all unforgettable memories and see you soon! 💖

      Izbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej