VISITORS:

petek, 5. november 2010

Cheers mate...cheers...cheers...;-)))))))))))

Cheers all!

Ej na vsake 3 min sem poslušal v letalu cheers mate za hvala al pa za prosim al pa za živjo, skratka za vse imajo univerzalno frazo "cheers mate"! ;-))))) London je bil pričakovano oblačen, tko da so fotke mal temnejše...sorry! :-)

Sem bil pa tokrat edini, ki se je upal iti v center. Hotel se namreč nahaja na letališču (zelo lep hotel Marriot), vendar moraš vzeti bus do metroja in potem metro do centra (cc.a 45 min vožnje). Ampak je ravno na tisti dan potekala stavka na metroju, tako da sem moral vzeti vlak do centra. In ravno zaradi tega se noben drug ni upal do centra razen mene, ker so se bali, da se ne bi znašli in zgubili na poti do centra Londona! ;-)))) Sej je res, da jih na trenutke čist nič ne razumeš zaradi angleškega naglasa, pa pač še enkrat vprašaš, da razumeš! ;-)))

In tako sem se najprej naspal do 13h (let smo imeli od 3:10 do 7:05 lokalni čas) tko da sem noč predelal in sem pošteno rabil spanec. Po počitku sem se odpravil do recepcije, kjer mi je prijazen možakar razložil, kako čim enostavneje priti do centra z vlakom in mi prijazno izročil brezplačen zemljevid Londona. Če mam pa zemljevid v roki, se pa ja ne bom izgubil, sem si rekel, sej sem ja turistični vodnik! ;-)))) In res se nisem, čisto do zadnjega, ko sem prišel z vlakom nazaj ob 23h, potem sem se pa vsedel na bus proti hotelu in spregledal, da gre v drugo smer in ne proti hotelu! ;-)))) Tako sem po 15 min izstopli, se preselil na drugo stran ceste, čakal 10 min na nov avtobus in se v pravo smer peljal nazaj proti hotelu! ;-)))) Upsssss, se zgodi no, ne se smejat! ;-)))) V hotel sem prišel mal pred polnočjo, naslednje jutro pa že ob 6:50 zbor v recepciji in let nazaj proti domu...oz proti Dubaju! ;-)))

Let nazaj je bil kar zanimiv...veliko prijaznih potnikov. Eden izmed njih mi je celo dal darilo - poseben kuli letalske družbe Emirati, ki jih dobiš samo v premium classu oz na letališčih, kjer imajo posebne čakalnice za business in first clas (launch). In ko sem se pohvalil sodelavkam (tokrat sem bil edini moški predstavnik v economy classu) so mi rekle, da ga ne smem pokazat na letališču, ker bodo mislili, da sem ga kje ukradel na letalu. Tako ga ne smem imeti na letalu, ampak samo za osebno uporabo doma! ;-)))

Na izhodu so mi potniki kar roko dajali in se zahvaljevali za odlično strežbo in prijeten let! Haloooooo nikol se mi še ni zgodil, da bi mi folk kar roko dajal! ;-))) Prou dobr sem se počutil, priznam! No in danes sem prelenaril cel dan doma in počival, jutri navsezgodaj zjutraj pa šibam u Kairo. Turnaround je in menda zelo naporen let z zahtevnimi egipčani...bomo vidli! Potem pa zopet en dan frej, pol pa Jakarta....yuhuhuhuhu in to layover! Dons sem gledal jutranji progam na SLO1 po internetu in so imeli mistra Slovenije za gosta in je rekel, da čez 3 dni leti na Jakarto na svetovni izbor! Hehehehehehehe, mogoče bom imel mistra Slovenije na svojem letu! Kwa bi bla fora!!! ;-)))))

Spodaj vam pa pošiljam še nekaj utrinkov iz oblačnega in hladnega Londona. Prav fajn je blo, ko sem prišel na malo bolj hladno, saj sem že kar sit te vročine v Dubaju! ;-))) Ne morem verjet, da to govorim! ;-))) Skratka, lepo se imejte in pište kej!

Pa pa :-*
Andrej





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej