VISITORS:

sreda, 10. november 2010

Koooončno Slovenci na letalu!!!!!!!!!! ;-)))))))))

Dobro jutro!!!!

Ja tuki je že 1:30 ponoč, k je pri vas še 22:30!! Vas šišamo za 3 ure zdej k ste tud vi uro premaknil! ;-)) No pa sem nazaj iz Jakarte...žal vas tokrat ne bom razvajal s slikcami, ker ni blo časa oz. priložnosti čisto nič poslikat...naj vam razložim, kako je zgledalo moje popotovanje do vulkanske Jakarte...

Že v nedeljo mi je Andreja pisala mail in poslala link iz 24ur.com, kjer je pisalo, da so Emirati in še nekatere druge letalske družbe odpovedale lete na Jakarto. Zato sem tudi sam začel dvomiti, če sploh gremo, zato sem poklical EVITO, avtomatski telefonski odzivnik, ki ga moramo klicat vsak dan po 18h in še 3 ure pred letom v primeru morebitnih odpovedi in zamud. In EVITA mi je povedala, da ni nič sprememb! ;-))) Let je bil ob 4:40 ponoči in seveda sem se hotel pred letom malce naspat. Z Ano sva celo nedeljo preživela skupaj. Najprej ob bazenu hotela Le Meridien, potem sva šla na fitnes v ta isti hotel, potem pa še na večerjo v sklopu tega hotela, kjer imamo 40% popust! ;-)))) Tako sem se prijetno utrujen vrnil v sobo okoli 21h in sem mislil, da bom hitro zaspal vsaj za 4 ure. Jok brate, cimer se je odločil, da bo KOLOSEJ naredil iz svoje sobe in je odmeval akcijski film ne samo po najinem apartmaju, ampak pomojem po celem bloku!!!!!! :-S Ko je bilo kooončno filma konec, pa itaq nisem mogel več zaspat in kar naenkrat je bila una 1:30, ko sem moral vstat in se zrihtat, saj sem moral biti ob 2:40 na letališču oz. headquartersu. Požrl sem eno guarano in upal, da bo držala vseh 8 ur leta do Jakarte!!!! ;-))))

Briefing in vkrcavanje je potekalo brez problemov sam kaj, ko mi je guarana začela popuščati po 5 urah leta....aaaaaaaaaaaaaaa...sem mislil, da bom kar zaspal na naših sedežih v zadnji kuhinji!!!! In ko sem se malo zbrihtal z ledom, ki mi ga je vrgel SFS, sem odšel pogledat WC-je v moji coni za katero sem bil zadolžen. In čakam pred WC-jem ves zakomiran in se zraven mene dve gospe pogovarjata...pa sem najprej mislil, da se mi že malo meša, ker mi je jezik tako znan, da vse razumem in šele po minuti sem ugotovil, da se pogovarjata dejansko SLOVENSKO!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in jst še prjavim " No lepo, da imamo tudi Slovence na letalu!" Hahahahahaha, pa sta kr pogledali!!!! In končno smo dojeli, da smo vsi iz iste preljube Slovenije! In potem seveda izpraševanje, najprej iz ene strani, kam potujejo, koliko jih je itd, potem pa še iz druge, koliko časa že letim, ali mi je všeč, kolk denarja (tipično vprašanje za Slovence;-)))))) in če se mislim še kaj vrnit v Slovenijo! ;-))) No potem sem šel pozdravit še drugih 5 slovencev, ki so sedeli na svojih sedežih. Vseh skupaj z vodičko jih je bilo 7, potovali so pa na Jakarto in potem bodo šli pa še na Bali - 17 dnevno potovanje z agencijo Trud...hm prvič slišim! ;-))))) No skratka, seveda sem bil zelo velikodušen in sem jim v eno veliko vrečo nabasal vse, kar bi jim morebiti prišlo prav na popotovanju in vse kar sem imel uporabnega: kremce, ščetke, paste, glavnike, igralne karte, britvice z gelom, piškote, nogavice, pokrivala za oči, pa še kej bi se našlo! Sem dal kar vodički in rekel ostalim, da če bodo pridni, bodo dobili nagrado od Emiratov! ;-)))) Končno se je obrestovalo, da imajo slovenca na letalu! ;-))))) Jst pa valda ful navdušen, da sem jim lahko nekaj dal! Kooooooočno Slovenci na letalu! ;-)))))

Skratka zelooo so mi krajšali čas in v bistvu so me zbudili iz skorajšnjega globokega spanca pred pristankom. Samo žal mi je, da se nismo prej našli. Še vprašal sem jih, če so poslušali javno obvestilo, ko vedno po vzletu povemo po zvočniku, katere jezike govori osebje na letalu in vedno na koncu povejo tudi SLOVENIAN (no včasih jim uide kakšna SLOVAKIAN, pa jih pol nahrulim, da nisem SLOVAK!!! ;-))))), ampak so mi rekli, da so sicer ujeli Slovenian, ampak so mislili, da govorijo, katere narodnosti potnikov so na letalu! Hehehehehehe...ok! ;-))) In po pristanku smo šli vsak na svojo stran...oni na potovanje, mi pa v hotel!

Jea right, k bi šli res v tisti hotel, ki je bil planiran, na letališču....namesto v ta hotel, ki naj bi bil prebookiran, so nas peljali 2 uri (!!!!!!!!) stran v en hotel, ki se je odprl šele pred 7 dnevi, točno na 1.11.2010,drugač ful fensi hotel. Itaq sem celo pot spal kot ubit na avtobusu in ko smo prišli v hotel, se nas je ene par vključno s kapitanom in prvim oficirjem odločilo, da gremo na večerjo v bližnji nakupovalni center. Prou fajn smo se mel...šli smo v Chicken Village in se ga čist najedli in napili! Po 2 long island ice tea-jih se mi je kar dogajalo! In ob 23:30 sem prišel v sobo, kjer sem se samo ulegel in v sekundi zaspal. Zbudil sem se pa ob 14:00, ko so nas klicali za wake up call, ki ga imamo naročenega vsakič 1 uro pred zborom v recepciji. In tako vam ne znam čisto nič drugega za povedat, kot da imajo super chicken! ;-))))) Nazaj grede na letališče smo se vozili 40 min, tko da me ne sprašujte, zakaj smo rabili 2 uri do hotela prejšnji večer, ker pojma nimam!!!! ;-)))

Skratka mal prej sem prišel domov, 2 noči sem sicer nadoknadil včeraj, ampak sem vseeno podrt od leta. Nazaj grede smo imeli same indonezijce, ki gredo v Medino al Meko (zdej je čas za Hajj) in seveda ne govorijo angleško! Se spomnete, ko sem vam opisoval let v Jeddah?!?! No nekaj podobnega je bilo tole, le da so bili malce bolj kulturni. Naučil sem se celo nekaj besed kot npr. piščanec, riba, pomarančni sok, da sem jim lahko povedal, kaj imamo na izbiro, če ne bi bila cela štala. In na izkrcavanju so me naučili, kako se reče adijo po indonezijsko in ko sem začel to govoriti, so mi začeli kar roko dajati in me objemati. Stewardesa na drugem koncu letala sem mislil, da se bo poscala od smeha!!!! Rekla je, da kej tacga še ni vidla! Indonezijci pa čist navdušeni nad mojo indonezijščino, al kako se ji reče! ;-))))

No tkole je zgledala moja Jakarta, zdej pa 2 dni odmora, jutri bazeeeeeen in mogoče zvečer ven z Ano, pol pa Južnoafriška republika in Cape Town! Juhuhuhuhu, komi čakam! Menda je fuuul lepo!

Uživajte in upam, da se kmalu kaj vidimo!

P.S.: Mili pojma nimam kdaj pridem, mogoče bom enkrat kar uletel v 503 in rekel Ž.I.V.I.J.O!¨!!!! ;-))))

Papa :-*

Andrej

2 komentarja:

  1. Andreeeeej juhuuuu :D.. pa si spet lahko mal potreniral naš preljubi domači jezik :D

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej