VISITORS:

torek, 2. november 2010

Kak let včeraj, da dol padeš!!!!!!!!!

Hej hoj!

Včeraj sem imel let v Jaddah. Tja letijo muslimani vsako leto (od 27.10. do 5.12), ko gredo v Meko na romanje. Sedaj se je namreč začel Hajj (sej se še spomnete ko sem vam govoril o 5 stebrih: prvi steber je Shahadah oz. samo en bog je in njegov prerok je muhamed, drugi je Salah oz. molitev 5x dnevno, tretji je Zakah oz. darovanje ubogim,četrti je je Sawm oz. post, ki je obvezen v času Ramadana in peti je Hajj oz. romanje v Meko).

Slišal sem, da ti leti niso med najbolj zahtevnimi, zato sem se ga zelo veselil! Let je bil planiran ob 19:10 in ob 17:10 sem moral biti na sedežu Emiratov za briefing. In na briefingu smo izvedeli, da nazaj letimo sami!!!! Yuhuuuuuu, šlo je namreč za specialni let, kjer peljemo samo folk tja, nazaj pa letimo sami! Plačani smo pa tako, kot da bi oddelali oba sektorja.;-))

Pridemo na letalo, naredimo vse potrebno za vkrcanje in se začne...prihajali so ljudje povprečne starosti 98 let iz Bangladeša, ki niso poznali niti številk (se pravi niso vedeli, kje sedijo), bili so zaviti v neke halje in valda pojma niso imeli o angleščini!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaa, men se je skor odpeljal. Pride do mene neka boga 100 letna gospa do 36 vrste v zadnjem delu letala in mi pomoli bording karto, kjer je bila napisana 16.vrsta!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, in čez vso tisto gužvo k so se drenal po letalu, k niso vedl kje sedijo, sem jo mogu odpeljat do 16.vrste! Itak niso NIČ ampak res NIČ razumel v angleščini. In valda so hoteli skupaj sedet in so se kar presedali in nastala je CELA ZMEŠNJAVA na letalu! Mi smo se med sabo sam spogledoval in smejal. In potem prinori Purser v economy class in začne vpiti na njih, da se naj že vsedejo, ker zamujamo in da naj se vsedejo, kjer željo, ker drugače bi tole trajalo še 2 uri!!!! ;-)))) In tako smo se začeli še mi dreti, naj se vsi čim prej vsedejo in več ali manj uporabljali govorico telesa, ker druge itaq niso razumeli! ;-))))

In kooončno so se vsi posedli da smo lahko vzleteli. In potem je sledila strežba. Haloooooo a si predstavljate, da sem jih najprej celo spraševal chicken or fish, chicken or fish??? Itak niso nič razumeli! ;-)) En tipo mi je nazaj ponavljal yes yes chicken fish, chicken fish, pa sem mu pol kr neki dal!;-)))) Pijačo sem kr po občutku postregel in vsi so vse pojedli in popili. Nekaj sem se naučil - sam ne sprašuj, pa bo vse OK! ;-)))

Kooončno smo prileteli v Jeddah in še sparkirali se nismo, ko so že vsi k vratom leteli, čeprav smo se vsi drli po kabini, naj se še vsedejo, amapak itaq niso nič razumeli!;-))) Pol pa toplice nazaj grede! Dal smo se v business class, senior flight steward nam je naredil vročo čokolado, zavil smo se v dekce in gledal filme! ;-)))) Luuuuušno je blo! Več takih letov bi moral met! Že iz Bangkoka sem letel v businessu kot potnik, sedaj smo pa vsi tako leteli. Vrata od cockpita so bla kr ves čas odprta, ker smo bli itaq sami na letalu! In ob 2h zjutraj smo prileteli v Dubaj.

Danes ponoči pa letim u London!!! Yupiiiiiiii, prvi let u Evropo. Napovedano je sicer oblačno vreme (sej kdaj pa tam ni oblačno?!?!) sam upam, da ne bo preveč mrzlo, ker s seboj v Dubaj nisem prinesel ravno veliko zimskih oblačil. Mam en debelejši pulover in anorak!:-))) Upam, da bo zadostovalo!

Menda so ti angleški leti precej zabavni...itaq ga pijejo vsi ko žolne GIN & TONIC, GIN & TONIC, GIN & TONIC. Po mojem mamo kar povečajo zalogo teh pijač na letalu! ;-))))

Skratka, se kaj oglasim, ko priletim iz Londona, do takrat pa uživajte max in ne se mi prehladit!

Ciaooooooo :-*

Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej