VISITORS:

torek, 30. november 2010

Urnik za december je pršel, sicer z manjšo zamudo ampak vseeno...!!!!!

Hej folk!

Kako ste? Tuki še vedno prijetno toplo, čez dan okoli 30 stopinj, ponoči se pa kar shladi do tam okoli 17 stopinj! ;-))))

Predvčerajšnjim smo imeli na fitnesu kamor hodim (hotel Le Meridien) brezplačno predstavitev vodenih vadb ob bazenu in sem bil skoraj 2 uri tam...raje me ne sprašujte če me kaj boli... vprašanje je, kaj me ne boli?!?! ;-))))) Vseee me boli!!! Dons ponoč pa še letim u London na -2 stopinje! Aaaaaaaaaa sej bom kr zmrznil! Včeraj sem bil u shoppingu in sem si kupil zimsko jakno in čevlje, da ne bom čist zmrznil sredi Londona. Danes sicer nekaj švicam in sem švoh, tako da vprašanje, če bom sploh šel ven iz hotela...mislim, da je bolj pametno, da ostanem na toplem! ;-))

No skratka dobili smo urnik za mesec december sicer z 2 dnevno zamudo ampak vseeno. Izkupiček je takle: 4 layoverji in 5 turnaroundov in 18 prostih dni (25.12 sem prost in tud 31.12.)! Hihihihihih...;-))) Takole bo izgledal moj december:
1.12. London - layover
4.12. Birmingham - layover
8.12. Maldivi - turnaround
9.12. Bombay - turnaround
14.12. Dhaka (Bangladeš) - turnaround
17.12. Riyadh (Saudska Arabija) - turnaround
18.12. Damascus (Sirija) - turnaround
23.12. Moskva - layover
28.12. Colombo (Šrilanka) & Singapur - layover

Jah tkole bo izgledal moj december, kako pa vaš???? Sej mi lahko kaj zaupate no...sej ne bom nobenmu povedal....ful bi šel na enga kuhanca z vami, ampak bo izgleda mal počakal, ker še vedno čakam na let v Benetke, da vas pridem pogledat! ;-))))

Uživajte in naj se veseli december začne!!!!!!

Papa :-*

Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej