VISITORS:

četrtek, 25. november 2010

Karachi (Pakistan) je bil za znoret!!!!;-)))))

Ciao folk! :-)

Včeraj zvečer sem imel let v Karachi (Pakistan) in skoraj doživel živčnega...;-)))) To te kar naprej kličejo excuse me, excuse me, excuse me....tud če se pogovarjam s kom!!!;-)) Matr a ne vidjo, da sem zaseden!!! Kar vlečejo me za roke, čeprav se s kom drugim pogovarjam! Tolk so neučakani, da je za znort! Take poglede sem jim talal...če bi pogledi ubijali, bi blo pol letala že pokojnih...;-)))

Ob vkrcavanju sem moral prinesti nešteto podaljšanih pasov za otroke, ker smo imeli samo v prvi vrsti 4 otroke, pa potem še posteljice za otroke in jim pomagat okoli pasov, da sem pozabil pripraviti vrata za odhod. Ko Purser naredi objavo "Prepare doors for departure" jih moram "armat" kar pomeni, da premaknem eno ročico...in valda sem v tistem kaosu to preslišal in pozabil in so me potem morali kolegi poklicat, da sem šel "armat" vrata... aaaaaaaaaaaa in pol sem bil valda cel let slabe volje!!!!!!

Kasneje so me sicer potolažil, da se to lahko vsakemu zgodi, sploh na začetku, ampak jaz sem bil kljub temu ful jezen nase, ker sem se pustil, da so me tako zmedli z vsemi problemi, ki so jih imeli....sem pač hotel biti ustrežljiv in pri tem pozabil na svoje dolžnosti! :-S

No skratka, na koncu leta sem bil skoraj tak, kot tale punca spodaj v videu!!!!!! ;-))))))))))))



In tud ročno prtljago so mel tolk veliko, kot mam jst ponavad ta velik kufer...in pol ti stlači njihove kufre nad sedeži...!!!!! Skoraj sem bil kot tale spodaj, ki hoče pospravit kufer!!!;-))))))



Uživajte max in napište mi kaj lepega!

Lp, Andrej

1 komentar:

  1. joj andrejčk, sej bo...:) ej dej ti men povej..a maš ti kako mobi številko pri sebi :)?! lupčka iz zasnežene ljubljane :)

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej