VISITORS:

torek, 21. december 2010

Intervju za ameriško vizo prestavljen na februar...;-(

Ojla!
Včeraj smo imeli na urniku intervju za ameriško vizo na ameriški ambasadi. Vstal sem ob 5h zjutraj, saj je bil intervju načrtovan za ob 7h zjutraj. V vrsti sem srečal skoraj vse sošolce, saj so nas skupaj prijavil za vizo. V vrsti smo čakali cca. 1h, ko so nam sporočili, da je intervju za stevarde odpovedan in prestavljen na februar!!!!:-( Poleg včerajšnjega dne smo imeli na urniku prosta še dva dneva in sicer današnjega in jutrišnjega, saj ameriška ambasada za vizo zadrži passport za 2 dni.

No in ker so nam odpovedali intervju za vizo, so nam na urniku seveda takoj spremenili prosta dneva v CAN USE. In danes sem bil na stand by-u od 16h do polnoči in so me že klicali, da imam let v Delhi, Indijo!!!!!;-)) Yuhuhuhuhuhu, ful sem vesel, NOT!!!! Hehehehehe..whiskey, whiskey!!!!! Let imam ob 22:10, domov pridemo pa ob 6:30! Spet mi bo šla ena noč.

No sej tud danes ponoči nisem spal, ker smo šli v diskoteko Zinc, saj je ob ponedeljkih crew night! ;-)) Mamo popuste pri pijači. Čeprav muska ni bila ravno po mojem okusu, smo se imeli prav lušno z brazilci! ;-))))

No počasi se bo treba pripravit za let. Aja še to... za Moskvo sem si danes kupu bombažne hlače, dolge gate in zimske visoke podložene čevlje, da me na -25 stopinj ne bi slučajno zeblo tako kot v Pragi in Londonu.

Se oglasim kaj, ko se vrnem iz Moskve, da vam pokažem slikice in praznično vzdušje v ruskem glavnem mestu.

Uživajte max!:-*

Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej