VISITORS:

četrtek, 16. december 2010

Kulturni šok v Bangladešu in crazy afterparty!

Ciao vsi!

Kako ste? Šele pred nekaj dnevi sem ugotovil, da sem se zmotil, ko sem vam napisal urnik za december. V Dako nisem imel turnaround-a temveč layover, kar pomeni, da smo 26 ur ostali v Bangladešu. To je bil zame kulturni šok v pravem pomenu besede, pa nisem videl tako malo destinacij. Spodaj vam pošiljam nekaj fotografij, da si boste lahko lažje predstavljali... prva destinacija, kjer me je bilo kar malo strah hoditi po ulici...tako slabega občutka še nisem imel med sprehodom po tržnici in to celo v neposredni bližini hotela.:-(

Nastanjeni smo bili v enem najboljših hotelov, kar sem jih videl, hotel Westin Dhaka 5*. Ne morem verjeti, ampak ponavadi imamo v najrevnejših državah najboljše hotele! Ampak kaj, ko je pogled iz sobe dajal drug vtis države...Moral sem slikati pogled iz kopalnice. Nisem si predstavljal, da bi si naredil romantično kopel ob svečkah in opazoval reveže na ulicah Dhake. Res grozljivo!!!!! :-(

Ko smo prišli v hotel nas je že čakal brezplačen obilen zajtrk, po katerem sem se kar zavalil v posteljo in se zbudil šele ob 2h popoldan. Poklical sem 2 dekleti, če bi se mi pridružili na sprehodu okoli hotela, saj sem videl, da se v neposredi bližini hotela nahaja nekakšna tržnica. Tržnice vedno rad obiščem, saj menim, da so srce vsakega mesta.

S puncami smo se počutili zelo nelagodno, saj so nas takoj začeli zasledovati revni otroci, ki so bili prav gotovo lačni in žejni. Dal sem jim nekaj njihovega denarja od dnevnice, ki smo jo dobili v hotelu. Potem smo se sprehodili do tržnice in si privoščili svež kokos, nato pa se kar hitro vrnili v hotel, saj je po mojem mnenju kar nevarno hoditi po cesti, ko se stemni.

S seboj sem v Bangladeš prinesel tudi ogromno šamponov, mil, ščetk, kremc, zobnih past, ki jih ponavadi dobimo v hotelskih sobah. Polno vrečo sem izročil v recepciji hotela, kjer zbirajo take svari za sirotišnico, ki jo je menda odprla v Dhaki ena izmed stevardes. Hotel sem tudi obiskati to sirotišnico, vendar sem zamudil odhod z ostalimi, ker sem zaspal. Verjamem da jim bo še kako prav prišlo, jaz pa s tem nimam kaj početi, saj vsakič dobimo v hotelski kopalnici nove šampone, losjone, mila,...

Ko smo prišli iz sprehoda, sem zopet padel v posteljo in zaspal do naslednjega jutra, ko smo imeli wake up call za odhod na letališče.;-) Še večerjo sem prespal in prišel zjutraj direktno na zajtrk. Zajtrk je bil zopet res obiiiilen in kar neprijetno mi je bilo ob misli na lačne otroke, ki sem jih videl prejšnji večer na ulicah. Razlika med bogatimi in revnimi je v Bangladešu res VELIKA!!!! :-(

Tik pred odhodom sem kar v uniformi tekel v sosednjo trgovino po superge, ki sem jih ogledal prejšnji večer za 20EUR, tako da sem si tudi jaz nekaj kupil in pustil dnevnico v Dhaki, saj nerad nosim dnevnice (ki jih dobimo seveda v valuti, kjer gostujemo) nazaj v Dubaj.

Na letališču v Dhaki sem skoraj dol padel, ko sem čez okno opazil letalsko družbo Pullmantur. Za tiste ki ne veste, to je agencija iz Madrida, s katero sem križaril po Karibih in s tem letalom sem velikokrat letel na Karibe. Pojma nimam kaj so počeli tam! Sem moral slikati, da vam pošljem dokaz!;-))) Pullmantur v Bangladešu! Verjetno ne križarijo od tam!!!! ;-)))

Na letu sem spoznal Andreo iz Južnoafriške republike in Jasona iz Amerike, ki celo živita v istem bloku kot jaz!!!!! Naš blok se imenuje Razooki, zato smo se poimenovali kar Razooki team!!! ;-)))) Let nazaj ni bil tako naporen, tako da smo se imeli čas tudi slikati za spomin. Seveda smo se z Andreo in Jasonom takoj zmenili, da se dobimo še isti večer in gremo v Rock Bottom. Gre za klub ala KMŠ, študentska u easy varianta, kjer iga band u živo iz Kanade in je prou lušno. Igrali smo biliard in plesali cel večer!!!! Celo do konca (3am) smo bili tam, nato pa nadaljevali afterparty pri Jasonu (ki stanuje celo v istem nadstropju kot jaz)!!!;-))))

V Rock Bottom-u sem spoznal še Leticio iz Brazilije, Denisa iz Argentine, Javierja iz Urugvaja, ki so prav tako prišli na afterparty v Razooki, prišel pa je tudi Khalil (če se ga še spomnete iz Londona). Imeli smo se ful fajn, kar lahko vidite tudi na spodnjih fotkah. V posteljo sem se ulegel (sam!!!!!) ob 7:30! ;-)))))

Čez 4 ure pa letim v Riyadh (Saudska Arabija). Hvala bogu je let dolg samo 1 uro, tako da bom ob 7h zjutraj že doma in bom šel lahko spat. Nato imam še en turnaround v Damascus, potem pa spet 5 dni frej in intervju za ameriško vizo, da bom lahko letel tudi v US!!! Yuhuhuhu, se že veselim New Yorka, Los Angelesa, San Francisca,....

Uživite v veselem decembru in pišite kaj! Meni mislim, ne Božičku! Za to imate še čas! ;-))))

Pa pa :-*
Andrej


Westin hotel Dhaka 5*

pogled na revne ulice Dhake iz kopalnice //// ob prihodu v sobo
Sprehod po ulici /////// pogled iz moje kopalnice na tržico

traffic jam zaradi katerega smo rabili celo večnost do hotela

Pullmantur parkiran na letališču v Dhaki /// naša čudovita ekipa

dream Razooki team ////// ekipa na letu DXB - DAC - DXB

Ragne (Estonka) in jaz ////// ekipa na letu DXB - DAC - DXB

afterparty pri Jasonu ///// Jason v akciji!!! ;-)))))

Javier in Andrea /////// Leticia in jaz

Brazilski temperament - Leticia v akciji s kitaro!;-)))

Jason, Leticia in jaz

Andreja, Jason, Leticia in jaz //// Leticii sem bil všeč! ;-))))

Khalil, Leticia in jaz ////Denis, Leticia in jaz
Največji frajerji ob 5h zjutraj! //// Rock bottom baby!! ;-)))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej