VISITORS:

sobota, 11. december 2010

Na pol bolan u Prago na -13 stopinj!!!!!! ;-)))))

Dobro jutro!

ura je 15:15 in jaz se počasi spravljam iz postelje na fitnes! Ravnokar so se oglasili tudi moji predragi sosedje iz mošeje, ki pozivajo k molitvi 1000x na dan, začenši ob 5:30 zjutraj! Yuhuhuhu, takrat jih imam najraje, ko začnejo s svojim petjem al kako bi temu rekel...aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ;-))))

Kot sem vam včeraj v blogu o Londonu obljubil, sem vam dolžan še nekaj utrinkov iz res ledeno mrzle Prage, kamor sem odpotoval v ne preveč dobrem zdravstvenem stanju. V Londonu sem se namreč kar dobro prehladil, tako da sem prosti dan med Londonom in Prago izkoristil za potenje, 10 litrov čaja z limono in medom ter lekadole. Na urniku sem imel sicer predviden Birmingham, vendar so mi ga verjetno zaradi obilnega sneženja v Angliji in posledično zaprtja letališč spremenili roster in mi dali Prago. Najprej sem bil zelooo vesel, ko pa sem videl vremenske razmere in -13 stopinj, me je pa kar minilo! ;-))))

Skratka na pol bolan sem se odpravil v mojo "rodno" Prago in že ob vkrcavanju potnikov sem dobil vprašanje, če sem Čeh, saj moj priimek izhaja prav iz tistih konce, pa tudi ime Andrej ni tako redko, čeprav se napiše nekoliko drugače kot pri nas. Med strežbo sem se pri potnikih pozanimal kako rečejo dober dan, hvala, prosim in še nekaj ostalih besed, tako da so nekateri resno misli, da sem Čeh in me začeli ogovarjati po češko! ;-)))) Za razliko od nekaterih indijskih letov je bil tale prava milina, saj so bili potniki zelo vljudni in res je užitek delati na takem letu. Ne moreš verjeti kakšna je razlika med posameznimi leti, glede na profil potnikov. Ena od stevardes se je odločila, da bo igrala mojo mamo, tako da mi je stalno pripravljala čajčke in mi dala tablete! ;-))) Res so lepo skrbeli za mene!

No ko smo pa prispeli v Prago pa šok in mrrrrraz!!!!! Ko smo izstopili iz letališča me je mraz kar šokiral, čeprav smo v Sloveniji navajeni take zime. Pa sneeeeg, ful ga je bilo! Nekateri fantje so imeli celo zimski plašč, kot del uniforme, ki pa ga jaz še nisem naročil, tako da sem imel samo obleko s suknjičem, pod katerim sem imel oblečeno majico s kratkimi in srajco z dolgimi rokavi. Skratka zeeeeeblo me je do kosti, jaz pa še na pol bolan iz Londona, yuhuhuhu! Na poti do hotela nas je šofer zapeljal malce po mestu, tako da smo imeli kratki ogled mesta z avtobusom in nato v hotel, ki je bil zares čudovit. Le dobrih 10min stran od centra mesta z metrojem. Zmenili smo se, da se dobimo v recepciji v roku pol ure in si gremo ogledat božični sejem v stari del mesta! Med stevardi je bila tudi Slovakinja, ki je bila edina že večkrat v Pragi, zato smo jo določili za našo vodičko po Pragi.

Z metrojem smo se odpravili do starega mestnega jedra, kjer smo se najprej sprehodili do praškega gradu s čudovito gotsko cerkvijo, ki je mimogrede najstarejša gotska katedrala v Evropi, ki je zgrajena v samem praškem gradu. Sprehodili smo se po grajskem dvorišču, naredili nekaj fotografij, nato pa se spustili v mesto, kjer smo se najprej ustavili v trgovinici s spominki, kjer sem si moral kupiti magnet za na hladilnik (sedaj imam že 7 magnetov iz vseh layoverjev, da bom vedel, kje sem vse bil), nato pa smo se pri Karlovem mostu koooončno odpravili v restavracijo na okusno večerjo. Prstov na nogah sploh nisem več čutil, zato sem kooomaj čakal, da gremo nekam na toplo. Takoj sem naročil vroč čaj, da se odtalim in srnji ragu, ki je bil fuuuul dober! Z nami je bil tudi kopilot iz Trinidad in Tobaga (na sliki zraven mene), ki je bil čisto navdušen, ko sem mu povedal, da sem že bil na njihovem koncu, na Grenadi in Barbadosu! ;-)))))

Po večerji smo se sprehodili čez Karlov most do starega trga, kjer se je odvijal pravi božični sejem! Res je bilo čudovito in zeloooo me je spominjalo na mojo rodno Slovenijo. Samo zeblooo me je in kar strah me je bilo, kako se bom počutil naslednji dan! ;-)))) Pa ni bilo tako hudo, kot sem mislil, saj mi je Cartley (moja "mami") dala 2 tableti, ki sem jih moral pojesti pred spanjem in zjutraj sem bil kar OK!;-))) Vsaj toliko, da sem bil pripravljen za nov let proti Dubaju.

Hvala bogu sem imel po Pragi 2 prosta dneva, ki sem jih preležal v postelji, da sem prišel k sebi, ker tale mraz me je dodobra zdelal!;-))) To je pa tako, če si 4 mesece brez dežja, mraza in slabega vremena! Telo se čist preveč razvadi!;-))))

Po 2 dneh počitka sem pa imel Maldiveeeeee!!!!! Žal je bil turnaround, kar pomeni, da smo samo obračali. Na briefingu sem dobil sicer pozicijo za vrata, vendar sem na letu prosil za zamenjavo, da sem šel lahko v cockpit med pristankom in lahko opazoval Maldive iz zraka!!!!! Noroooooooo je bilo! Odločil sem se, da takoj po 6 mesecih, ko diplomiram in dobim možnost za 90% popust na karte odletim na Maldive za kakih 5 dni na počitnice, saj že iz zraka izgledajo fenomenalno!!!!! Na poti nazaj sem imel celo 2 Slovenca na letalu!!!! ;-))) Ko je Purser naredil objavo, katere jezike govorimo na letalu je zadnjega omenil tudi SLOVENIAN in ko je to izrekel, sta se dva pred mano spogledala in je tip ponovil " A je rekel Slovenian?!?!?" in ko sem to videl sem se začel smejat in je tip pokazal s prstom na mene in me vprašal, če sem jaz Slovenec!;-))))) In potem sem jima nabral nekaj igrač, pa igralnih kart, pa čokolade iz business classa, pa fast track, da jima ni treba čakati v vrsti,.... Sta bla fuuul vesela! ;-))))) Kolikrat pa imaš Slovenca na letalu al pa Slovenca za stevarda na Emiratih?!?! Je treba pol izkoristit...;-))))

P0 Maldivih pa takoj Indija!!!! Sem že kar mal pogrešal indijce...neeeeee!!!!!;-)))) Njihove "I want water!" al pa " Whiskey, whiskey!!" pa na vsake 3 min "Excuse me, excuse me!!!" In kot zanalašč se na teh že tako težkih letih še kaj zalomi in tokrat so nas opozorili že na briefingu da je bolje, da čim pred vzletimo, ker se letališče v Bombayu zapre za pol ure in če ne pridemo pravočasno bomo morali pol ure preživeti v zraku, ker ne bomo mogli pristati. Vendar je bil Murphy in seveda nismo vzleteli pravočasno, tako da smo raje počakali v Dubaju na letalu še pol ure in potem še v Bombayu zamujali in bili pred poletom domov še 1 uro na letališču, tako da so bili potniki kar razburjeni, saj so imeli vezne lete naprej v ZDA in Evropo....in potem so nas spraševali, kaj se bo zgodilo z njimi in kaj naj naredijo, mi pa valda nič ne vemo, razen tega, da se obrnejo na osebje na letališču...jaz sem potem sicer privlekel ven Timetable, kjer so vsi leti od Emiratov, tako da sem jim lahko povedal, kdaj je naslednji njihov let, če tega zamudijo, saj jih bodo dali na naslednjim možen let ali pa celo na drugo letalsko družbo.

Tako smo pristali v Dubaju namesto ob 6h zjutraj, ob 9h zjutraj, ob 8h zvečer prejšnji dan sem šel pa od doma, tako da si lahko predstavljate, v kakšenm stanju sem prišel zjutraj domov!!! ;-)))) Spal sem cel dan in še sedaj sem ves zaspan. Spiš, spiš, spiš in se sploh ne moreš odpočiti, tako je to tukaj v Dubaju....ampak nam je pa vsaj toplo! Ne maram mrrrraza!

Spodaj vam pošiljam nekaj utrinkov iz Prage in pogledov Maldivov iz zraka, tako kot sem jih bil jaz deležen...upam, da naslednjič sledijo fotografije Maldivov iz kopnega! ;-))) Zdej grem pa po dolgem času spet mal na fitnes!

Uživite max!
Andrej


moja soba v Pragi ////// pogled iz na zasneženo Prago iz moje sobe

na praškem metroju z 2 japonkama //// na poledeli poti na praški grad

pogled na Prago iz praškega gradu
bogi stražarji na -13 stopinj ///// pred najstarejšo gotsko katedralo

Katedrala sv.Vida - najstarejša gotska katedrala v Evropi
katedrala v praškem gradu /// staro mestno jedro
Karlov most ///// kopilot in jaz v tipični praški restavraciji na toplem :-))
Božični sejem v starem mestnem jedru

Pa še nekaj zračnih utrinkov iz eksotičnih Maldivov:

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej