VISITORS:

ponedeljek, 27. december 2010

Iz Moskve na Božični večer...

HOHOHO Veseeeeeel Božič dragi prijatelji!!!!

Vsem, ki berete tele moje vrstice, želim vesel Božič v krogu tistih, ki imate najraje! Jaz žal ne morem biti fizično z vami, sem pa z vami definitivno v mislih! :-*



23.12. sem se prvič odpravil v Rusijo, Moskvo če sem bolj natančen. Po napovedih, naj bi se temperature spustile pod -20 stopinj, tako da sem zopet moral v shopping, kjer sem si nabavil vse potrebno za pohajkovanje po mestu, ne da bi pri tem dobil večje ozebline! ;-))

Let je bil kar prijeten, ne preveč dolg (cca. 4ure in pol) in potniki so bili zelo prijazni. Naučili so me nekaj ruskih besed, tako da so na koncu nekateri mislili, da sem Rus! ;-))) Naučili so me, kako se reče pomaranča (apersin), hvala (spasiba), prosim (pa žalosta), dober tek (sm že pozabu) pa še nekaj jih je bilo!;-))) Ko sem hodil po kabini s čajem in ponujal "čaj", kot rečemo mi v Sloveniji, so se vsi smejali in mi govorilo, kako dobro izgovorjavo mam! Če bi vedeli, da mi rečemo isto...;-)

Ko smo pristali v Moskvi sem si že v letalu oblekel zimski plašč in šal, ki sem ga dobil pred nekaj dnevi na collegu in spada k uniformi, saj je pogled skozi okno dajal občutek, kot da smo pristali nekje v Sibiriji na -30 stopinj!!!! Brrrrrr, res je bilo mrzlo, ampak mi smo se hitro vkrcali na avtobus in se odpravili proti hotelu. In potem smo se vozili in vozili in vozili več kot 2 uri do hotela...hvala bogu za mp4, ki ste mi ga kupili za darilo, da imam vsaj musko za poslušat! ;-))) Hvala vam še enkrat za to darilo, ki mi pride večkrat še kako prav!

Ko smo prispeli v hotel, sem se z nekaterimi zmenil, da gremo do Rdečega trga, kamor je vozil brezplačni hotelski avtobus, vendar je ob dogovorjeni uri prišel v recepcijo samo južnokorejec, ki je bil res zelo prijazen poba. S shuttel bus-om sva se odpeljala do Puškinovega trga in se po glavni ulici sprehodila še do Rdečega trga. Po 10 min hoje me je, kljub moji dodatni zimski opremi, ki sem jo kupil pred odhodom, že pošteno zeblo! Sprehodila sva se po Rdečem trgu in naredila nekaj lepih fotografij za spomin. Sredi trga so postavili tudi drsališče in ko sem gledal drsalce sredi Rdečega trga na takem mrazu, me je še bolj začelo zebst!;-)))

Kar hitro sva se zavlekla v en shopping center, saj sva bila že oba precej lačna. Našla sva eno restavracijo, kjer sva si privoščila, jaz testenine, on pa pizzo. Ko sva pojedla, sva se morala zopet po mrrrazu sprehoditi do Puškinovega trga, kjer naju je že čakal hotelski avtobus, ki naju je odpeljal nazaj do hotela kamor sva prispela malo čez 22h. Najprej sem skočil pod vroč tuš, potem pa se zakopal pod oddeje in sladko zaspal do naslednjega jutra.

Ponoči naj bi zapadlo celo nekaj snega. Zjutraj sem se odpravil na hotelski zajtrk, kjer sem srečal pilota in kopilota in smo skupaj pozajtrkovali ob prijetnem pogovoru. Pilot je bil iz Švice, kopilot pa iz Južnoafriške republike. Obrali smo vse možne aktulne teme, od politike, ekonomije pa do dela na Emiratih! ;-))))

Potem sem šel še malo v sobo na krajši počitek in ob 13h smo bili že zmenjeni v recepciji, kjer smo čakali še 20 min na avtobus zaradi zastojev na cesti. In zopet smo se več kot 2 uri vozili nazaj na letališče. Potniki nazaj grede so bili manj prijazni, ampak vseeno sem jih navdušil z mojim poznavanjem ruščine! ;-))))

Pristali smo malo pred polnočjo na božični večer! Na avtobusu od letala do sedeža družbe, kjer se odjavimo sem poklical Renato (brazilko) in me je povabila na brazilsko božično večerjo z rižem, fižolom (oni rečejo fižujada), klobaso in mešano solato! ;-))) Kar v uniformi sem prišel do nje, ker če bi šel najprej domov se mi prav gotovo ne bi dalo nazaj hodit do njenega bloka (cca. 10 min) ker sem bil po letu utrujen kot pes!;-))) Čeprav sem komaj gledal, sem bil prav vesel njenega povabila. Tam je bila tudi njena cimra brazilka Marcia s prijateljico Julio iz Avstralije, kasneje se nam je pridružil še brazilec Cristiano in njegov prijatelj Rodrigo. Po večerji je sladila še sladica - jagodova torta mmmmmm! Komaj sem imel še oči odprte ko sem se počasi odpravil proti domu z mojimi kufri! ;-)))) To je bil moj božični večer, kje ste ga pa vi preživeli?

Jutri bi moral leteli kombinacijo Šrilanka - Singapur, pa so mi ga vzeli iz urnika, tako da čakam, kam me bodo spet vrgli. Grrrrr....:-( Upam, da ne spet kakšno Indijo!!!! Jst hočem layover!!!!!!! Pa urnik za mesec januar že nestrpno pričakujem, da vidim, če mi bo tokrat usojeno, da vas pridem kaj pogledat! ;-) Že včeraj bi ga morali dobiti, pa spet zamujajo.

Spodaj vam pošiljam še nekaj utrinkov iz Moskve in vam še enkrat želim Vesele Božične praznike. Kakšnega kuhančka lahko spijete še zame, ker tukaj ga žal ne poznajo. Pa tud ni ta pravi feeling pit kuhančka na 30 stopinjah! ;-))))

Uživajte max in pišite kej! :-*

Andrej


Moja soba v hotelu Renaissance v Moskvi

Praznično okrašen Puškinov trg /// pred Puškinovim spomenikom///okrašene ulice
Božično drevo pred Rdečim trgom /// pred zgodovinskim muzejem
vrata Voskresensky, ki vodijo na trg /// okrašen Rdeči trg

Znamenita katedrala Vasilija Blaženega
Z južnokorejcem pred katedralo //// drsališče sredi Rdečega trga

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej