VISITORS:

sobota, 11. december 2010

London na prvega decembra je bil prva preizkušnja v mrazu!!!!

Hello everybody,

no pa se oglašam prvič v tem mrrrrrzlem decembru!!!! Ja ja, sej boste rekli, spet se bo hvalu kolk mu je toplo, ampak jst sem bil še na bolj mrzlem, kot ste vi v tem mesecu in še na bolj mrzlo grem, kot sem bil! Aaaaaaaaaa....;-))))


1.12. sem zopet letel v London (Heathrow) - in snežilo je. Ko smo se zbudili okoli 13h (pristali smo ob 7h zjutraj in smo se najprej fajn naspali) smo se z Elvisom, Khalilom in Redo najprej odpravili v restavracijo, ki se nahaja za hotelom na letališču, ker smo bili fuuuuul lačni. Jaz sem pojedel pol piščanca in pečen krompirček...mmmmmmmm! Reda je pozabil v Dubaju hlače, tako da je imel oblečene kar hlače od uniforme, ki so fuuul tanke, tako da sem mu jaz posodil še spodnji del pižame (ki smo jo dobili kot del uniforme) ki jo je oblekel pod hlače, da ni zmrznil, ker je fuuuul svinjsko pihal mrzli veter. In ko smo stopili iz restavracije je začelo snežitiiiiiiiii!!!!! ;-))


Nato smo se po doooolgem razmisleku odločil in se Khalil, Reda in jaz odpravili še do centra Londona z metrojem (cca. 45 min). Ura je bila že okoli 16h, ampak mi smo se vseeno odpravili v mesto, ker sem si želel videti okrasitev Londona v decembru. Tokrat niso štrajkali na metroju (tako kot prvič, ko sem obiskal London), tako da smo se z metrojem odpravili do Piccadilly Circus-a in se sprehodili po prekrasno okrašenemu centru Londona. Itaq nas je vse do kosti premrazilo, še posebej Redo v uniformi in moji pižami!! ;-)))))) Vmes smo skočili v kakšno trgovino s spominki ali oblačili, da smo se ogreli, nato smo si privoščili vročo čokolado v Starbucksu in še vroč vinček v čudovito okrašenem baru (glej spodaj slike). Tako smo tudi mi z kuhančkom otvorili veseli december (ne samo vi v Sloveniji)!;-))))

Okoli polnoči smo se vrnili nazaj v hotel premraženi do kosti in samo čakal sem, kdaj bom začel kihati in smrkati. Naslednje jutro je bilo presenetljivo dobro, ko pa smo prispeli nazaj v Dubaj, sem obležal v postelji. Snega je čez noč kar nekah zapadlo in tudi nekatera Londonska letališča so zaprli (med drugim Gatwick) vendar smo mi leteli na Heathrow, ki pa je bil na srečo odprt, tako da smo se lahko vrnili nazaj v topli Dubaj.

Skratka, moj naslednji let naj bi bil čez 2 dni Birmigham, vendar so mi ga verjetno zaradi snega zamenjali in mi dali še bolj mrrrrrrzlo destinacijo - Prago. Jaz pa v postelji, ves prešvican in bolan še od Londona in si nisem predstavljal, kako bom preživel še enkrat bolj mrzlo Prago, kjer so bile napovedi za -13 stopinj!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! In to že čez 2 dni!!!!!

No kako sem se odpravil v Prago in nekaj slikic iz sibirske Prage vam pa pošljem v naslednjem blogu, ker je sedaj ura že 4h zjutraj in bi moral že počasi spat! ;-)))) Spodaj pa vam pošiljam nekaj zimskih utrinkov iz Londona:


Khalil in jaz pred restavracijo za hotelom //// sita 4 peresna deteljica
božično drevo v recepciji našega hotela //// Coca Cola truck v Londonu

decembrsko okrašeni London //// trio adijo sredi Piccadilly Circusa

mrrrrrzli Piccadilly Circus //// tukaj smo pa pili kuhančka

na metroju tudi ni bilo ravno vroče //// Pogled na London Eye in Big Ban

Angleški parlament z Big Benom //// 100 x smo se slikal, da je tole ratal;-)))

itaq sm zvohu tenis in izzval Redo na dvoboj ////dokaz da je snežilo
decembrski London Eye v ozadju //// naša resolucija za leto 2011
Uživite in še kakšnega kuhančka zame spijte!
Papa
Andrej

1 komentar:

  1. Živjo, Andrej!

    Ful sem bila zadovoljna, ker si se oglasil po mailu. Takoj sem šla prečekirat nova poročila in sline so se mi cedile po krajih, kjer si bil. Me pa kot mamo skrbi za tvoje zdravje, ker če boš resno zbolel, boš obležal in kaj lepega zamudil. Zato pridno pozimi nosi topla oblačila, pa tudi spanec je pomemben.
    V Pragi sem že bila davnega leta 1979, zato mi je tvoj opis iz tega lepega mesta obudil spomine. Res je čudovito mesto in polno zgodovine.
    Na Maldivih pa je bil nekoč moj bivši sodelavec in ni mogel prehvaliti nenaravno lepe in čiste narave, ambienta in domačinov, posebej pa še mir in tišino, nobene gužve ali množičnega turizma. Tam se boš res lahko odpočil v pravem pomenu besede.
    Še nekaj mi je všeč pri tebi: da zbiraš spominčke oz. magnetke s svojih potovanj. Tudi sama sem imela to manijo.
    Da si pa bil izbran izmed tolikšnega števila kandidatov za ta job, imaš zasluge le sam, ker si delodajalce znal prepričati, da si tisti pravi. Upam, da se zavedajo, kaj vse bodo pridobili s teboj.
    V Ljubljani je hladno, včeraj in danes se je celo prikazalo sonce, vendar že čez nekaj dni zopet napovedujejo slabo in mokro vreme. Kaj češ, zima je..

    Lepo, lepo te pozdravljam, uživaj maksimalno, pozdravi se in kmalu spet kaj napiši.

    Marija Laković

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej