VISITORS:

torek, 28. december 2010

Urnik za januar...še kar fajn je! ;-)))

Hellooooooo!

Urnik je zunaj, ampak jst še vedno nisem dobil Benetk! :-( Kljub temu sem dobil nekaj fajn letov in sicer 5 layoverjev in 5 turnaroundov. Takole zgleda moj urnik za mesec januar:

1.1. Bahrain - turnaround (ampak moram šele ob 15h na sedežu!!!! hvala bogu)
2.1. Teheran - turnaround
4.1. Shanghai (Kitajska) -layover
9.1. Nairobi (Kenija spet, gremo na safariiiii) - layover
12.1. Bahrain (spet!!!) - turnaround
14.1. Kalkuta (Indija) - turnaround
16.1. Frankfurt - layover
21.1. Delhi - turnaround
25.1. Johannesburg (JAR) - layover
29.1. New Castle (Anglija) - layover

Frankfurt je najbližje Sloveniji v januarju, tako da če bo kdo hodil po Franfurtu 16. ali 17.1. mi naj sporoči! ;-)))) Upam, da se imate lepo v teh prazničnih dneh in da že nestrpno pričakujete najdaljšo noč v letu. Kje pa kej boste? A me sploh kdo bere?!?!? ;-))))

Uživite max, če se ne slišimo pred 1.1. pa vam želim
SREČNO, ZDRAVO IN VESELJA POLNO NOVO LETO 2011,
KI NAJ BO POLNO MAJHNIH RADOSTI,
KI OBOGATIJO ŽIVLJENJE!!!

Sončni pozdrav iz Dubaja! :-*

Andrej

4 komentarji:

  1. Jaz te vedno berem ... In uživam ob branju tvojega dnevnika!

    Andrej, tudi jaz tebi želim obilo uspehov in samih lepih stvari v prihajajočem letu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Andrejčk, mi te tud usi beremo - brez skrbi :) pa še prou fajn nam je :) kiskooooo

    OdgovoriIzbriši
  3. bereva bereva

    SREČNO IN ZDRAVO NOVO LETO!!!!

    SAMO in KATJA

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem nehala to pisat, ker nobeden ni bral, jaz pa sem se matrala...

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej