VISITORS:

četrtek, 12. april 2012

Južna Afrika je zakon - tokrat prvič v Durban!

Goeie middag  po afrikansko oziroma dober dan po naše!
Evo me, spet jst! ;-) Ravno danes zjutraj priletel iz Durbana, tretjega največjega mesta v Južnoafriški republiki. Leži na vzhodni strani Zmajevih gora. Ima subtropsko klimo in številne obalne ravnice. Topla poletja in ne preveč mrzle zime privabljajo številne turiste na plažo, kamor sem se tudi jaz podal naslednje jutro po pristanku. Temperature se skozi celo leto gibljejo med 20 in 25 stopinj Celzija z rahlimi odstopanji pozimi (maj-sep).

Junija 1835 je Durban dobil ime po guvernerju Benjaminu d'Urbanu. Britanci so ga izrabili kot kraj, kjer so pridelovali sladkorni trs. Pripeljali so delavce iz Indije, zato je vsak peti prebivalec indijskega rodu. ;-)))) Durban je postala največja azijska skupnost v Južnoafriški republiki.

V Durbanu se nahaja tudi znameniti stadion Mosesa Mabhide, ki sprejme kar 70.000 gledalcev in je bil eden lepših objektov svetovnega prvenstva v nogometu leta 2010. Stoji v osrčju športno-rekreativnega območja Kings Park Sporting. Zgrajen je bil leta 2009 in ima poseben lok, ki se vzpenja nad stadionom in povezuje njegov severni in južni del. Stadion je gostil sedem tekem svetovnega prvenstva v nogometu.

 

Lok simbolično nakazuje združitev na jug in sever razdeljene Južnoafriške republike, nanj je pripeta posebna gondola, ki obiskovalcem nudi poseben panoramski pogled na bližnjo obalo in mesto.

V Durban smo prispeli v poznih popoldanskih urah. Z ekipo smo se dogovorili, da se dobimo čez 45 min v recepciji in se odpravimo na večerjo. Nastanjeni smo bili v lepem hotelu Protea, v predelu Severnega Durbana, ki se imenuje Umhlanga. Čez cesto se nahaja ogroooomen shopping center, kjer je tudi veliko braov in restavracij. Ker so nekateri od ekipe že bili tu, smo se kar po njihovem nasvetu odpravili v restavracijo Spur, ki slovi po dobrem govejem zrezku in morski hrani. Mnjami mnjami, jaz sem jedel kalamare, vsi ostali pa seveda veeeelik goveji zrezek. Na splošno je Južna Afrika znana po zelooo dobri govedini in tudi zeloooo dobrem vinu in tako smo poleg jedi naročili še steklenico rujnega! ;-)))

Ker nisem navajen alkohola sem bil že kar pošteno vesel po 2 kozarčkih. Nazdravili smo mojemu business classu, poleg mene pa je bil še švicar Kyrill, ki je prav tako šele začel v business classu. Tako smo imeli kar 2 razloga za veselje! ;-))) Ker smo leteli z avionom, ki ima smao ekonomski in biznis razred, sem tja grede pomagal v ekonomskem razredu, vendar sem prvič delal duty free, nazaj grede pa sem prvič sedel na čisto sprednjih desnih vratih v biznis razredu (R1 - right 1) in zopet delal duty free. Nisem mogel verjet, da sem že na prvem letu prodal za cca. 1.500 dirhamov izdelkov in zaslužil 150 dirhamov provizije yuhuhuhu!!!! Za prvič ful dobr! Pa tudi nazaj grede nismo bili polni v businessu, tako da je bila strežba zares lahka! Počasi, pa bom že expert! ;-)

Mal sem zašel iz teme....kje sem že ostal? Aja, pri 2 kozarčkih rujnega. No skratka, po večerji smo vsi veseli od vina zavili še v lokal Luna Rossa, kjer smo bili na začetku skoraj sami. DJ-u smo naročili plesno muziko in valda smo se začeli pozibavati in spet naročili pijačo hahahahaha!!! Skratka na koncu je bilo kar nekaj miz polnih zunaj, verjetno zaradi nas, ki smo glasno uživali ob plesnih ritmih in se zabavali dolgo v noč. Naslednje jutro sem se odpravil na čudovito plažo, ki se od hotela nahaja kakih 30 min hoje. Hvala bogu, je šla cesta navzdol, nazaj grede bi bilo pa kar mučno, če bi šel pešaka. Na poti proti plaži sem se vstavil na okusnem zajtrku v eni izmed restavacij ob cesti. Na sprehodu po plaži sem srečal SFS-a, ki je šel na jutranji tek ob obali in skupaj sva najela taxi, ki naju je peljal nazaj do hotela. Nato sem skočil še malo v shopping center po nekaj stvari in nazaj v hotel, kjer sem se moral spočiti pred 8 urnim letom nazaj v Dubaj. Kot že rečeno let ni bil poln v biznisu, le 18 potnikov, tako da ni bilo težko. Zopet sem se naučil veliko stvari od super ekipe, ki je bila z mano. Spodaj pa vam pošiljam še nekaj utrinkov iz Durbana:

Čudovito jutro na plaži Durbana
Znameniti svetilnik na plaži

Čudovita pleščena plaža....
...in ogrooomne skale na nekaterih delih.

Pomol, kjer sem srečal SFS-a
Ogromni valovi - raj za surferje

Zaradi valov, se ljudje niso kopali v morju
Večina je uživala ob bazenih hotelov

Pogled iz našega hotela na vodni park
...in na majhno jezero tik ob našem hotelu


Bazen na vrhu našega hotela za razvajanje












Ko smo prišli na letalo za nazaj, sem doživel prijetno presenečenje. Prijateljica Renata iz Brazilije, je ravno priletela v Durban z istim letalom, s katerim smo mi leteli nazaj v Dubaj in mi pustila sporočilo v Galley-u (naši kuhinji), ki se je glasilo takole:


(Dragi! Imej čudovit let nazaj. Rada te mam! P.S: Vem, da boš raztural kot vedno!)



Fuuuuul lepo a ne! Res imam čudovite prijatelje tukaj okrog sebe in ful sem vesel tega! Komaj čakam, da jutri prileti tudi ona nazaj v Dubaj in da gremo skupaj ven na večerjo! ;-)))

To bi blo zaenkrat to, sedaj sem 4 dni frej, potem pa spet nova destinacija za mene - San Francisco!!!! Yuhuhuhuhu, komaj čakam. Takoj za San Franciscom pa še Mauricus (35 ur), ki sem ga zamenjal za Perth. Potem pa zaslužen 7 dnevni dopust. Če ima kdo kakšen predlog, kje bi se dalo fajn lenarit, sprejemam predloge hehehehe! Plaža, sonce, cocktail in to je to, nisem nič zahteven!

Lepo se imejte in oglaste se kej! Al ste že vsi nehal brat, ker nisem pisal en mesec bloga?

Papa
Andrej

2 komentarja:

  1. Beremo, beremo, don't worry :)

    Res si si vzel mal dolgo pavzo, ampak lepo da si nazaj. Rada pogledam kako kaj po svetu ;) Evo predlog, Bora Bora zna bit zanimiva, pa bi blo fajn, da greš mal preverit, kako tam zgleda. Boš potem poročal, če se mi splača it :)

    No, pa upam, da se kmalu tudi kaj vidimo.

    Lp, Alenka

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mi beremo, čeprav nič ne komentiramo
    Vprašanje-a lahko tvojo sliko "Pomol, kjer sem srečal SFS-a" uporabim za ozadje na rčunalniku...mi je ful dobra.

    Še lepo poročaj in slikaj!

    Čestitke za business class!


    Vlasta

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej